Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός το ανατρετικό ψυχολογικό θρίλερ της Alice Clark-Platts με τίτλο «Τα κορίτσια των λουλουδιών».

1997 σε μια παιδική χαρά η Ρόζι και η Λόρελ Μπόουμαν πλησιάζουν την Κίρστι που απολάμβανε το παιχνίδι της στο αλογάκι, την προσεγγίζουν, την προσκαλούν να συμμετάσχει στο παιχνίδι τους. Ένα παιχνίδι που αλλάζει κανόνες και μετατρέπεται κατά εφιαλτικό τρόπο σε απαγωγή, κακοποίηση και δολοφονία της από τις δύο αδερφές. Η δεκάχρονη Λόρελ οδηγείται στη φυλακή και η εξάχρονη Ρόζι δεν δικάζεται λόγω ηλικίας. Αρκετά χρόνια αργότερα η ιστορία των κοριτσιών των λουλουδιών, όπως τις ονόμασαν οι δημοσιογράφοι, έρχεται στο προσκήνιο, με αφορμή την εξαφάνιση ενός άλλου κοριτσιού, της Τζόρτζι.

Πρίμροουζ και Λόρελ. Λόρελ και Πρίμροουζ.
Εκείνα τα ονόματα, τόσο όμορφα, κι ωστόσο τόσο φρικτά. 
Τόσο ποτισμένα με το κακό που τις έκανε αυτό που ήταν. Φαίνονταν τόσο φυσιολογικές. Προέρχονταν από πολύ καλή οικογένεια, οι γονείς τους είχαν σοκαριστεί όσο ο υπόλοιπος κόσμος με την αχρειότητα που αναδύθηκε από τη γονιδιακή δεξαμενή τους. 

Η Χέιζελ, το νέο όνομα της Ρόζι, μαζί με το Τζόνι και την κόρη του διαμένουν για τον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς στο ίδιο κατάλυμα που συνέβη η εξαφάνιση της δίχρονης Τζόρτζι.  Η πραγματική ταυτότητα της Ρόζι δεν θα αργήσει να αποκαλυφθεί και οι υποψίες θα στραφούν πάνω της. Η αστυνόμος Χίλιερ θα κληθεί να αναλάβει την έρευνα. Η ιστορία κινείται χρονικά σε δύο επίπεδα, στην εποχή δολοφονίας της Κϊρστι Σουάν και στα γεγονότα έρευνας που ακολούθησαν μετά την εξαφάνιση της Τζόρτζι.

Οι σκληρές περιγραφές με παιδιά στη θέση του θύματος και του θύτη καθηλώνουν τον αναγνώστη. Η συγγραφέας επιχειρεί να ανακαλύψει και να παρουσιάσει τις πτυχές των προσωπικοτήτων των ηρώων και τους παράγοντες που οδήγησαν δύο μικρά παιδιά στο έγκλημα. Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο ρόλο της οικογένειας τόσο στη σημασία που έχουν οι γονείς για την ανάπτυξη του χαρακτήρα ενός παιδιού, όσο στον τρόπο που αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους όταν πια έχουν διαπράξει το έγκλημα. Η συγγραφέας επιτυγχάνει μέσα από τις σελίδες του παρόντος βιβλίου να προβληματίσει τον αναγνώστη για το ζήτημα του σωφρονισμού, του δικαστικού συστήματος και την αποτελεσματικότητα των ποινών.

Κάθε ενότητα-κεφάλαιο του βιβλίου επιφυλάσσει μια ανατροπή που διατηρεί το αναγνωστικό ενδιαφέρον και την αγωνία. Μία από τις συγκλονιστικές στιγμές του βιβλίου είναι η συνάντηση της Ρόζι και της Λόρελ Μπόουμαν έπειτα από δεκαεννέα χρόνια μετά το έγκλημα.

«Ξέρει πολύ καλά ότι η Ρόζι δεν πρέπει να έρθει στη φυλακή. Ξέρει ότι δεν πρέπει να έρθει στη φυλακή. Ξέρει ότι δεν πρέπει να κοιτάξει την αδερφή της στα μάτια. ‘Ότι η ζωή της- όποια κι αν είναι- πρέπει να παραμείνει ανέγγιχτη και αλώβητη.
Δεν πρέπει να αναστατωθεί με τις επισκέψεις της, τις αιτήσεις στο δικαστήριο… οι κουβέντες για αυτά θα έπρεπε να απαγορευτούν ανάμεσα σε αυτούς του τοίχους, επειδή η ελπίδα δεν είναι καλοδεχούμενη εδώ.»
Alice Clark-Platts
Alice Clark-Platts

Η Alice Clark-Platts σπούδασε στο Πανεπιστήμιο του Ντάραμ της Αγγλίας και είναι πρώην δικηγόρος ανθρώπινων δικαιωμάτων. Έχει εργαστεί στο Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο στην υπόθεση της Γενοκτονίας στη Ρουάντα. Καθώς και σε υποθέσεις που αφορούσαν τη Γουίνι Μαντέλα και τον ράπερ Σνούπι Ντογκ. Το βιβλίο της Warchild ήταν υποψήφιο για το Impress Prize το 2013. Ενώ με το The Taken ήταν υποψήφια για το βραβείο Dead Good Reader το 2017. Έχει επίσης δημοσιεύσει πολλά διηγήματα. Ένα από τα οποία συμπεριλήφθηκε στο Deadlier, μια ανθολογία εκατό αστυνομικών διηγημάτων από σημαντικότατες και πολυβραβευμένες γυναίκες συγγραφείς. Όπως η Άγκαθα Κρίστι και η Μάργκαρετ Άτγουντ, που επιμελήθηκε η Σόφι Χάνα. Ζει στη Σιγκαπούρη με την οικογένειά της.


Παρόμοια άρθρα:

Ακολουθήστε τις σελίδες μας σε Instagram, Facebook και Spotify για περισσότερη έμπνευση.

Giving Sight by Beasty-Press // Giving Sight The Project 

4 COMMENTS

Comments are closed.