Η ένδοξη εποχή της Ολυμπιακής Αεροπορίας
Η ένδοξη εποχή της Ολυμπιακής Αεροπορίας άρχισε στις 6 Απριλίου του 1957. Την ημέρα που ο Αριστοτέλης Ωνάσης αγόρασε την Ολυμπιακή Αεροπορία από το ελληνικό κράτος. Η λειτουργία της εταιρίας άρχισε αρχικά με εισερχόμενες πτήσεις. Σταδιακά εξελίχθηκε σε μία από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες, που συνδέουν την Ελλάδα με κάθε ήπειρο, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, εμπνέοντας νεαρά κορίτσια της δεκαετίας του 60 και του 70 να ακολουθήσουν μια ονειρική καριέρα στον αέρα. Αλλά μόνο λίγες από αυτές κατάφεραν να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα.
Στόχοι του Αριστοτέλη Ωνάση
Η Ολυμπιακή Αεροπορία ήταν μια εταιρία φημισμένη για την προσοχή της στη λεπτομέρεια και τις πολυτελείς υπηρεσίες που παρείχε στους επιβάτες. Διασφαλίζοντας, παράλληλα, ότι τα κορίτσια της θα ήταν ντυμένα μόνο σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις. Όποιος είχε την ευκαιρία να πετάξει κατά τη διάρκεια της χρυσής εποχής των Ολυμπιακών Αερογραμμών, σίγουρα είδε μια από τις πιο εκλεπτυσμένες περιόδους αεροπορίας στην Ελλάδα. Ο Ωνάσης ανυπομονούσε να τη μετατρέψει σε μια κορυφαία παγκόσμια αεροπορική εταιρεία αφήνοντας πίσω το λαμπρό σήμα της.
Ομοιόμορφες συλλογές για τις κομψές αεροσυνοδούς
Ο Ωνάσης στόχευε κάθε ελληνικό σπίτι να θυμάται τη Χρυσή Εποχή της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Λεπτές πορσελάνες και κρύσταλλα μαζί με κομψές στολές σχεδιαστών σε συνδυασμό με το άριστο αποτέλεσμα άφησαν ένα μόνιμο σημάδι στην ιστορία της αεροπορίας. Οι πολυτελείς εταιρείες μόδας εμπνέουν σχεδιαστές μόδας σε όλο τον κόσμο να δημιουργήσουν αποκλειστικές ομοιόμορφες συλλογές για να ντύσουν τις κομψές αεροσυνοδούς. Τα σχέδια ήταν είτε επαναστατικά, είτε καθαρά κλασικά, ενώ η γκάμα των αξεσουάρ τους περιελάμβανε λαστιχένιες μπότες και κομψές κάπες που άφησαν το στίγμα τους στην ιστορία της μόδας. Οι στολές ήταν κομψές και εκλεπτυσμένες, ενώ ταυτόχρονα λειτουργούσαν, μετατρέποντας κάθε ένα από τα κορίτσια σε μόδα της εποχής.
Ο πρώτος σχεδιαστής Jean Desses
Ο Jean Desses ήταν ο πρώτος σχεδιαστής της εταιρείας των στολών κι ένας κορυφαίος σχεδιαστής παγκοσμίως από το 1940 μέχρι το 1960. Το σχέδιό των κουστουμιών για την Ολυμπιακή Αεροπορία περιελάμβανε μια μπλε φούστα με καθαρό τελείωμα στη μέση, που φοριέται με ένα άσπρο πουκάμισο κι ένα κομψό καπέλο.
Η έμπνευση της Coco Chanel
Η Coco Chanel ακολούθησε παρουσιάζοντας ένα ζωντανό, σούπερ ομοιόμορφο στυλ που απέκλεισε από το στυλ το σακάκι και κράτησε το καπέλο. Το μπουφάν που σχεδιάστηκε από την Coco Chanel ήταν ένα κουμπί με ένα λευκό κολάρο και ένα χαριτωμένο τόξο ακριβώς κάτω από το λαιμό.
Η αντίληψη του Pierre Cardin
Ο Pierre Cardin ακολούθησε με την αντίληψή του για το απόλυτο ομοιόμορφο στυλ εμπνευσμένο από την τάση της διαστημικής εποχής στα τέλη της δεκαετίας του 1960. Το σχέδιό του ήταν η πιο ομοιόμορφη σχεδίαση όλων των εποχών.
Οι δημιουργίες του Γιάννη Τσεκλένη
Το 1972, το maxi dress παρουσιάζεται για τις αεροσυνοδούς στην Business Class, όταν ο Γιάννης Τσεκλένης ανέλαβε να σχεδιάσει τις ολοκαίνουργιες στολές της εταιρείας. Οι Ολυμπιακοί δακτύλιοι πρωταγωνίστησαν στη νέα στολή, ενώ χρησιμοποιήθηκε μια νέα έκδοση maxi και mini, εμπλουτισμένη με συμπληρωματικά αξεσουάρ όπως οι ομπρέλες.
Η νέα εποχή μόδας
Ο Γιάννης Τσεκλένης παρουσίασε μια αποκλειστική συλλογή με όλα τα απαραίτητα αξεσουάρ που θα χρειαζόταν ένας αεροσυνοδός: ομπρέλες, το φόρεμα και τις μπότες. Αυτές οι λευκές μπότες από καουτσούκ έλαβαν πολλά θετικά σχόλια καθώς εισήγαγαν μια νέα εποχή μόδας. Ο Τσεκλένης σκέφτηκε ιδιαίτερα αυτήν τη συλλογή, καθώς ήταν ένα έργο που του άρεσε να δουλεύει.
Ο θάνατος του Αριστοτέλη Ωνάση
Ο θάνατος του Αριστοτέλη Ωνάση είχε ως αποτέλεσμα την κάμψη της εταιρείας μετά το 1974, όταν το Ελληνικό Δημόσιο απέκτησε την κυριότητα της εταιρείας. Η αγάπη του Ωνάση για την εταιρεία και η επιθυμία του να τη φτάσει στην κορυφή, εξαφανίστηκε μετά το θάνατό του. Πραγματοποιήθηκε διαγωνισμός μεταξύ σχεδιαστών από το κράτος για την επιλογή μελλοντικών σχεδιαστών.
Οι σχεδιαστές που ακολούθησαν
Η Ρούλα Στάθη κέρδισε το 1979 με το ρετρό σχεδιασμό της και ο Billy Bo ακολούθησε το 1981, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά βουργουνδικές αποχρώσεις για τα κορίτσια Business Class. Από το 1978 έως το 1992. Η Τρουθ Κοντογιώργου και η Ασπασία Γέρεη ανέλαβαν το σχεδιασμό των στολών της εταιρείας. Στη συνέχεια, ο Μάκης Τσέλιος σχεδίασε τη στολή με επίκεντρο φουλάρι από το 1992 έως το 1999.Τα σχέδια της Σήλια Κριθαριώτης το 2013 ήταν ένα λαμπρό παράδειγμα της επιστροφής της εταιρείας. Όντας μέλος του ομίλου Aegean Airlines.
Παρόμοια Άρθρα
Ακολουθήστε τις σελίδες μας σε Facebook και Instagram για περισσότερη έμπνευση.
… [Trackback]
[…] There you can find 93927 more Info to that Topic: beasty.gr/h-moda-ths-olympiakis-aeroporias/ […]
… [Trackback]
[…] There you can find 97471 more Information to that Topic: beasty.gr/h-moda-ths-olympiakis-aeroporias/ […]
… [Trackback]
[…] Find More to that Topic: beasty.gr/h-moda-ths-olympiakis-aeroporias/ […]
[…] Η μόδα της Ολυμπιακής Αεροπορίας […]
[…] Η μόδα της Ολυμπιακής Αεροπορίας […]
Comments are closed.