Exclusive Content:

Τρία ελληνικά brands μόδας που ξεχωρίζουν

Γνωρίζουμε ελληνικά fashion brands που έχουν ως βάση την Ελλάδα και κατάφεραν να ξεχωρίσουν μέσα από τις δημιουργίες τους.

Ηχογράφηση από τον Γιώργο Χατζηλάμπρου:

Παρότι η Ελλάδα δε θεωρείται πρωτεύουσα της μόδας, πολλά fashion brands δημιουργούνται και ξεχωρίζουν εγχώρια αλλά και παγκοσμίως. Παρακάτω αναφερόμαστε σε τρία ελληνικά brands που τραβούν την προσοχή μας με τις δημιουργίες τους.

Άγγελος Τσακίρης
Tsakiris
Πηγή εικόνας: Ladylike

Ο Άγγελος Τσακίρης αποτελεί έναν από τους πιο γνωστούς και ταλαντούχους Έλληνες σχεδιαστές μόδας. Έχοντας σπουδάσει σχέδιο μόδας, δημιουργία και styling στο Fashion Workshop Mod’Art International στην Αθήνα ξεκίνησε από τα φοιτητικά του χρόνια επιτυγχάνοντας συνεργασίες με πολύ σημαντικά ονόματα του χώρου, όπως Χάρης και Άγγελος, Άγγελος Μπράτης και MiRo. Το 2017 παρουσιάζει την πρώτη του συλλογή με τίτλο Alliberament (Freedom) εμπνευσμένη από τους πίνακες του Ισπανού ζωγράφου Joan Miro.

Δύο χρόνια αργότερα έχοντας καταφέρει να αφήσει το στίγμα του στο χώρο της μόδας, δημιουργεί το ατελιέ του σε ένα νεοκλασικό ολόλευκο κτήριο των Αθηνών το 1890. Οι συλλογές του από την αρχή της καριέρας του μέχρι σήμερα έχουν φιλοξενηθεί από πλήθος περιοδικών όπως VOGUE GR, L’OFFICIEL Switzerland, VOTRE BEAUTÉ GR, GYNAIKA & InStyle GR.

ελληνικά brands
Πηγή εικόνας: Angelostsakiris.com

Έχει χαρακτηριστεί ως ανήσυχο πνεύμα με ανεξάντλητη έμπνευση, δημιουργός έργων τέχνης για την γυναίκα του σήμερα. Οι συλλογές του χαρακτηρίζονται από μινιμαλισμό και γεωμετρία, κάτι ιδιαίτερο για τα ελληνικά δεδομένα. Είναι ένας από τους σχεδιαστές που επέλεξε να σχεδιάζει διαχρονικά ρούχα και να ελέγχει κάθε τομέα από την παραγωγή μέχρι την διακίνηση και παρουσίαση των ρούχων του. Εμπνέεται από τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική κληρονομιά, με πολλές αναμνήσεις του να προέρχονται από τα παιδικά του χρόνια στο Σουφλί και την γιαγιά του. Με τις συλλογές του στοχεύει στην ελευθερία, την άνεση και την προσωπική ταυτότητα με στόχο την επίτευξη του δυναμισμού και την ελευθερία γενικότερα στη ζωή.

2wo+1ne=2

ελληνικά brands
Πηγή εικόνας: Lifo.gr

Το 2wo+1ne=2 δημιουργήθηκε το 2017 από τις Στέλλα Παναγοπούλου και Βασιλία Γκότση. Είναι ένα brand που συνδυάζει το μινιμαλισμό με τον αποδομισμό και, σεβόμενο το περιβάλλον, έχει ως στόχο την αποτύπωση της ρευστότητα της κουλτούρας. Εστίαση δίνεται στη βιωσιμότητα των δημιουργιών και όχι την συνέπεια των trends. Οι συλλογές βασίζονται σε μία πόλη του κόσμου, αντλώντας έμπνευση από την τέχνη, την αρχιτεκτονική και άλλα στοιχεία της. Τα ρούχα αντιμετωπίζονται ως πολυδιάστατες κατασκευές και όχι ως απλά καθημερινά αντικείμενα, με διάθεση να διατηρηθεί η γοητεία και η ερευνητική διάθεση της μόδας.

ελληνικά brands
Φωτογραφία: @2plus1equals2 | Instagram

Η πόλη που αποτελεί την έμπνευση για κάθε συλλογή στιγματίζει όλη τη διαδικασία. Η επιρροή δεν περιορίζεται μόνο στον σχεδιασμό, αλλά και σε όλα τα στάδια μέχρι τη δημιουργία της συλλογής. «Κάθε outfit παίρνει το όνομά του από μια οδό της εκάστοτε πόλης, ενώ κάθε ένδυμα ονοματίζεται από το στοιχείο που τις ενέπνευσε περισσότερο», έχουν αναφέρει οι σχεδιάστριες.

Ergon Mykonos
ελληνικά brands
Πηγή εικόνας: ergonmykonos.com

To Ergon Mykonos είναι ένα brand που δημιούργησε η Μαριέττα Καρπαθίου με στόχο τη δημιουργία ρούχων για γυναίκες που αγαπούν τη μόδα. Η Μαριέττα γεννήθηκε στη Ρόδο το 1979 και έχοντας βρεθεί από παιδί στο κέντρο διάφορων καλλιτεχνικών επιρροών επιλέγει να σπουδάσει στη Σχολή Καλών Τεχνών της Ρώμης. To Ergon Mykonos αποτελεί μέχρι σήμερα μία εταιρία γυναικών η οποία αποπνέει τον δυναμισμό των σημερινών γυναικών.

Τα ρούχα της εταιρείας είναι από βιώσιμα, μη εποχικά υλικά και κατασκευάζονται στην Ελλάδα. Η διασημότητα στο brand επήλθε μετά το άνοιγμα του κύριου καταστήματός του στην Μύκονο το 2015, παρότι το brand είχε αρχίσει την πορεία του τρία χρόνια νωρίτερα στην Λίνδο. και ο επόμενος χώρος που δημιουργήθηκε στην Αθήνα αντιμετωπίζονται ως όχι απλά μία γκαλερί.

ErgonMykonos
Πηγή εικόνας: ergonmykonos.com

Το Ergon Mykonos έχει φιλοξενηθεί σε πληθώρα έντυπων και ηλεκτρονικών περιοδικών. Έχει πραγματοποιήσει πολύ σημαντικές συνεργασίες, όπως με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών, το Μουσείο Λονδίνου, αλλά και το Κυκλαδίτικο Μουσείο Τέχνης και το Μουσείο Μπενάκη. Επιπλέον, το brand συνεργάζεται με διάφορους φορείς για την ενίσχυση φιλανθρωπικών στόχων.

Οι υπεύθυνες αναφέρουν πως το brand αποτελεί δήλωση αγάπης για την παράδοση, την τέχνη, την δημιουργικότητα και την υψηλή ποιότητα. Η Καρπαθίου έχει αναφέρει πως έβλεπε την μόδα σαν τέχνη έκφρασης. Ταυτοποιεί πλήρως το Ergon Mykonos με την γυναίκα και την Ελλάδα. Έμπνευση για όλες τις συλλογές αποτελούν περίοδοι της ελληνικής εξέλιξης, από την αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο μέχρι την ελληνική επανάσταση του 1821, όπως η τελευταία κολεξιόν τους. Έμπνευση αποτελούν και καλλιτεχνικά έργα, όπως πίνακες του Νικόλαου Γύζη.


Πηγές που χρησιμοποιήθηκαν: 


Παρόμοια άρθρα:

Ακολουθήστε τις σελίδες μας σε FacebookInstagram και Spotify για περισσότερη έμπνευση.

Σπυριδούλα Καραγιαννοπούλου
Σπυριδούλα Καραγιαννοπούλου
Σπουδάζω στο Τμήμα Δημοσιογραφιας και Μεσων Επικοινωνίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου. Μου αρέσει να βλέπω περίπλοκες σειρές και σε επανάληψη τα Φιλαράκια. Διασκεδάζω σε ήρεμες βραδιές με φίλους, επιτραπέζια και βόλτες σε μουσεία.

Latest Articles

Διάβασε επίσης...