Exclusive Content:

Home Blog Page 774

Σαν σήμερα στις 23 Ιουλίου

 

ΓΑΛΛΙΑ 1945 : Ο στρατάρχης Henri Petain ο οποίος ήταν ο ηγέτης της Γαλλίας του Βισύ, κατά την διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου πολέμου όταν η Γαλλία ήταν υπό γερμανική κατοχή, δικάζεται για προδοσία!

 

ΑΙΓΥΠΤΟΣ 1952 : Ο  Στρατηγός Gamal Abdal Nasser με πραξικόπημα καταλαμβάνει την εξουσία στην Αίγυπτο.

 

ΕΛΛΑΔΑ 1974 : Η Χούντα καλεί πίσω τον αυτοεξόριστο Κωνσταντίνο Καραμανλή για να λάβει την εξουσία και να δημιουργήσει κυβέρνηση, με την ελπίδα πως η δημοτικότητα του πολιτικού θα κατευνάσει το πλήθος. ( Η Τουρκία εισβάλει στην Κύπρο δυο μέρες μετά )

 

Η.Π.Α 1984 : Η πρώτη έγχρωμη miss Αμερική Vanessa Williams αναγκάζεται να παραδώσει το στέμμα της μετά από δημοσίευση φωτογραφιών σεξουαλικού περιεχομένου στο τεύχος Σεπτεμβρίου του περιοδικού Penthhouse.

 

Το άρθρο βασίζεται στο : http://www.thepeoplehistory.com/july23rd.html

 

Το Σεπτέμβριο έρχεται το “The Complete BBC Sessions” των Led Zeppelin

127

Στις 16 Σεπτεμβρίου αναμένεται να κυκλοφορήσει το “The Complete BBC Sessions” των Led Zeppelin!

 

Μέσω της επίσημης σελίδας τους επέλεξαν οι Led Zeppelin να ανακοινώσουν την ημερομηνία κυκλοφορίας του ” The Complete BBC Sessions”. Πρόκειται για μια συλλογή με ηχογραφήσεις που είχαν γίνει για χάρη του BBC κατά την περίοδο 1969-1971.

Το άλμπουμ όμως αυτό επιφυλάσσει και μια μεγάλη έκπληξη για τους θαυμαστές της μπάντας καθώς εκτός από γνωστές ηχογραφήσεις όπως αυτή του «Stairway to Heaven» θα περιλαμβάνει και 8 ηχογραφήσεις που δεν έχουμε ακούσει ποτέ αλλά και νέες εκδόσεις αγαπημένων κομματιών.

Όλοι λοιπόν οι φίλοι τόσο του συγκροτήματος όσο και της rock μουσικής σκηνής περιμένουν με αγωνία αυτή τη κυκλοφορία καθώς αναμένεται οι νέες αυτές ηχογραφήσεις να προσθέσουν λίγη ακόμη μαγεία και ” δύναμη” στο ήδη εδώ και χρόνια καταξιωμένο συγκρότημα.

Περιμένουμε λοιπόν τις 16 Σεπτέμβρη!

 

Η εικόνα είναι από : https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Led_Zeppelin_logo.svg

Pokémania

373

Είτε ανήκεις  στην γενιά των 90’s kids, είτε όχι, το πιθανότερο είναι να έχεις ακούσει τουλάχιστον μια φόρα τον όρο πόκεμον.

Για όσους δεν έχει τύχει να κάνουν συλλογή από, τις γνωστές σε όλους, τάπες ή να παρακολουθήσουν ποτέ την ομώνυμη σειρά, τα Πόκεμον είναι ένα εξαιρετικά κερδοφόρο ιαπωνικό franchise βιντεοπαιχνιδιών και άνιμε (ιαπωνικά κινούμενα σχέδια), με εκατομμύρια  φανατικούς θαυμαστές σε όλον τον κόσμο. Πρόκειται για ένα περιβάλλον, όπου οι χαρακτήρες (παιχνιδιών, άνιμε και των ταινιών)  μπορούν να πιάσουν και να εκπαιδεύσουν τα διάφορα τέρατα τσέπης, όπως σημαίνει η λέξη Πόκεμον, αλλά και να πολεμήσουν με άλλους εκπαιδευτές, αντιμετωπίζοντας διάφορες περιπέτειες μέχρι να ολοκληρώσουν το ταξίδι τους στο εικονικό αυτό σύμπαν.

 

Πρόσφατα όμως η κυκλοφορία του παιχνιδιού Pokémon GO  αποτέλεσε σταθμό τόσο στη μακρόχρονη ιστορία του franchise, αλλά και στην ιστορία του gaming γενικότερα. Αν και αποτελεί μια δωρεάν εφαρμογή που μπορεί να κατεβάσει ο καθένας στο smartphone του πολύ εύκολα και γρήγορα, κατάφερε μέσα σε λίγες μέρες από την κυκλοφορία του να έχει 10 εκατομμύρια  downloads, με τον αριθμό να έχει φτάσει τα 30 εκατομμύρια μέχρι σήμερα!

Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η εφαρμογή αποτελεί καινοτομία, καθώς ενώνει τον κόσμο του παιχνιδιού με την πραγματικότητα, δημιουργώντας ένα περιβάλλον προσομοίωσης που προβάλλει τους χαρακτήρες στον πραγματικό κόσμο μέσα από την οθόνη ενός κινητού τηλεφώνου. Τα πόκεμον πλέον κυκλοφορούν ελεύθερα στους δρόμους, σε ιστορικά μνημεία, σε αυλές σπιτιών και σκοπός των παικτών είναι να τα εντοπίσουν και να τα πιάσουν, ενώ ταυτόχρονα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να περιπλανηθούν στην πόλη  τους και να έρθουν σε επαφή με άλλους φιλόδοξους εκπαιδευτές σαν αυτούς.

Η Pokémania, όπως χαρακτηρίζεται από πολλούς, πέρα του ότι κατάφερε να γίνει ένα από τα πιο συζητημένα γεγονότα της εβδομάδας, έχει δημιουργήσει προβλήματα τόσο στην εταιρία, καθώς δεν μπορεί να εξυπηρετήσει σωστά τους χρήστες, λόγω του μεγάλου αριθμού νέων χρηστών που προσπαθούν να συνδεθούν στην εφαρμογή, αλλά και σοβαρά ατυχήματα, τραυματισμούς ακόμα και θάνατο στην προσπάθεια των χρηστών να πιάσουν ένα πόκεμον.

Πολλά ξένα μέσα ενημέρωσης μιλούν για έξαρση, χαρακτηρίζοντας δίκαια το φαινόμενο Pokémania ως επιδημία. Η βρετανική εφημερίδα Mirror κάνει αναφορά στο θάνατο ενός δεκαοκτάχρονου και τον σοβαρό τραυματισμό του δεκαεπτάχρονου ξαδέρφου του, που σημειώθηκε στη Γουατεμάλα, όταν οι δύο νεαροί προσπάθησαν να εισβάλουν σε ένα σπίτι στην περιοχή για να πιάσουν πόκεμον.  Οι αμερικανικές αρχές προειδοποιούν τους παίκτες  να μην οδηγούν και να παίζουν ταυτόχρονα, λόγω του μεγάλου αριθμού ατυχημάτων που έχουν προκληθεί από την ημέρα κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Επιπλέον, πολλοί «εκπαιδευτές» έχουν τραυματιστεί από πυροβολισμούς ιδιοκτητών σπιτιών που νόμιζαν πως ήταν κλέφτες, καθώς μπήκαν παράνομα στις αυλές τους αργά το βράδυ για χάρη ενός πόκεμον.

Το Pokémon GO είναι αναμφισβήτητα το πιο συζητημένο θέμα τεχνολογίας  του 2016 μέχρι τώρα, το οποίο όμως έχει αντίκτυπο και στον πραγματικό κόσμο.

Για όλους τους εκπαιδευτές εκεί έξω, απολαύστε το παιχνίδι υπεύθυνα.

Pokeball Gotta catch’em all Pokeball


Η αρχική εικόνα: https://www.flickr.com/photos/92607624@N07/28237028463

Τι γίνεται με τις καρέτα-καρέτα;

293

Την Τρίτη 5 Ιουλίου στην περιοχή Λαγκούνα βρέθηκε νεκρή θαλάσσια χελώνα καρέτα-καρέτα. Ο δράστης προκειμένου να ικανοποιήσει τα σαδιστικά του ένστικτα έδεσε στο πίσω πόδι της χελώνας ένα μπουκάλι γεμάτο τσιμέντο, το οποίο προκάλεσε στο άτυχο ερπετό αργό και βασανιστικό θάνατο.

 

Ταυτόχρονα, ψαράς από την Κατερίνη ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook βίντεο, στο οποίο βασανίζει άλλη μία χελώνα καρέτα-καρέτα. Ο δράστης χτυπάει το ζώο στο κεφάλι για να το αναγκάσει να ανοίξει το στόμα του και το κρατά όρθιο ώστε να περπατήσει. Το περιστατικό σημειώθηκε πέρυσι ενώ για να δείξει για άλλη μία φορά το “κατόρθωμά” του το ανάρτησε ξανά φέτος.

 

Οι τερατώδεις πράξεις κάποιον ανθρώπων -διότι ευτυχώς πρόκειται για μερικούς και όχι για σύνολο- αμαυρώνουν το ανθρώπινο είδος και καταστρέφουν τη ζωή αυτού του πλανήτη. Γιατί τα ζώα, τα φυτά και τα υπόλοιπα πλάσματα που ζουν στον πλανήτη είναι συγκάτοικοι του ανθρώπου και όχι κατώτεροί του. Την ώρα, λοιπόν, εκείνη που άλλοι μας απογοητεύουν και κάνουν τα πάντα για να μειωθούν στα μάτια μας, άλλοι εξυψώνονται.

Ο λόγος για τη WWF, τον ΑΡΧΕΛΩΝ, και το Εθνικό Θαλάσσιο Πάρκο, οργανισμοί οι οποίοι επαγρυπνούν για τη διατήρηση μαιευτηρίου για αυτό το είδος, την παραλία Σεκάνια Ζακύνθου, στην οποία φιλοξενούνται 482 φωλιές καρέτα-καρέτα, αριθμός ρεκόρ για την τελευταία πενταετία.

Στο χέρι του καθενός είναι, λοιπόν, να κάνει τη σωστή επιλογή.

 

 

Bringing up Baby (1938)

 

Μια ξεκαρδιστική,απόλυτα χιουμοριστική και ρομαντική screwball comedy για τους λάτρεις της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ και όχι μόνο.

 

Το Bringing up Baby η αλλιώς ελληνιστί η Γυναίκα με την λεοπάρδαλη είναι μία ρομαντική κομεντί του 1938 με σκηνοθέτη τον Howard Hawks και τους Cary Grant και Katherine Hepburn.

Ένας παλαιοντολόγος αφοσιωμένος στην δουλειά του, μετά από 4 χρόνια προσπάθειας καταφέρνει να βρει το τελευταίο κομμάτι ενός βροντόσαυρου που συναρμολογεί. Μετά από την επιτυχία του είναι έτοιμος να παντρευτεί για να κατακτήσει μια ήρεμη ζωή. Όλα όμως ανατρέπονται όταν καταλάθος συναντά μία πλούσια κληρονόμο η οποία τον ερωτεύεται με αποτέλεσμα να τον κρατήσει κοντά του με κάθε τρόπο, μπλέκοντας τον ταυτόχρονα  σε τραγελαφικές καταστάσεις  παρέα με την συντροφιά μίας λεοπάρδαλης.

Η ταινία διακρίνεται για τον γρήγορο ρυθμό της, τα ατελείωτα και ξεκαρδιστικά γκαγκ, το ρομαντικό στοιχείο, την εξαιρετική σκηνοθεσία του Howard Hawks και φυσικά την αξιόλογη ερμηνεία των ηθοποιών.

Είναι μία κλασική screwball comedy και δεν παραπέμπει απλώς σε μια ρομαντική κομεντί με τις συμβάσεις και τις αμήχανες στιγμές που παρακολουθούμε στην σύγχρονη εποχή. Είναι ένας ιδιαίτερος συνδυασμός του γκαγκ στοιχείου όπως το γνωρίζουμε από του κωμικούς του βωβού κινηματογράφου, ενός γοργού ρυθμού που αιχμαλωτίζει τον ενδιαφέρον, των γρήγορων και πνευματώδων διαλόγων που πέφτουν σαν αστραπή και ιντριγκάρουν τον θεατή, και φυσικά το χολιγουντιανό ρομαντικό στοιχείο που πάντα λαμβάνει μέρος.

Η γρήγορη κίνηση του ρυθμού δεν εμφανίζεται σε μόνο λίγες στιγμές, αλλά από την αρχή έως το τέλος της ταινίας. Παντού υπάρχει ατέλειωτη κίνηση, μία συνεχής  δράση, οι ήρωες δεν σταματούν καθόλου να κινούνται και να έρχονται αντιμέτωποι μα κάθε είδους κατάσταση. Και η κάθε κατάσταση εμπεριέχει και στιγμές τρελού, σουρεαλιστικού χιούμορ που εκείνη την εποχή έφτανε μέχρι τα όρια της αντισυμβατικότητας. Το αλάνθαστο timing των γκαγκ τους είναι ο  κύριος μοχλός  για το κωμικό στοιχείο . Και όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν χωρίς την σκηνοθετική ματιά του Howard Hawks  ο οποίος κατάφερε, διαχειρίζοντας  με τον πιο σωστό αφηγηματικό τρόπο όλα τα προαναφερόμενα στοιχεία, να δημιουργήσει μία  ξεκαρδιστική και εκκεντρική ταινία .

Το ρομαντικό στοιχείο που αποτελεί μία σύμβαση από την αρχή του χολιγουντιανού συστήματος εδώ δεν παρουσιάζεται <<ξερό>>, αντίθετα αλλάζει την μορφή του με τους  έξυπνους διαλόγους και το εξεζητημένο κωμικό στοιχείο, χαρίζοντας του όλη την φινέτσα που του αξίζει. Πολύ περισσότερο ο ρομαντισμός βασίζεται στον ανταγωνισμό θηλυκού-αρσενικού. Στην αντιπαλότητα της σχέσης τους, των απόψεων και των ιδιοσυγκρασιών τους. Ανάμεσα στη τάδε αντιπαλότητα τους παρατηρούμε και μια αντιστροφή στους ρόλους των δύο φύλων. Οι γυναίκες είναι δυναμικές, γεμάτες αυτοπεποίθηση ενώ οι άντρες συγκρατημένοι και συνεσταλμένοι. Ο Cary Grant στην ταινία αντιτίθεται συνέχεια στην  Katherine Hepburn που έχει διαταράξει την ήρεμη ζωή του. Ωστόσο, συνεχίζει να την ανέχεται και να μένει μαζί της, γιατί του έδειξε τον νέο δρόμο της ανεμελιάς. Η Hepburn ως δυναμική και  αυτοκυρίαρχη γυναίκα τον εμπλέκει σε κάθε είδους  κατάσταση και παρά τις συγκρούσεις τους, τον κρατάει κοντά  της συνέχεια.  Άλλωστε, οι σχέσεις τους  κλιμακώνονται από την αρχική δυσπιστία και καχυποψία στην εμπιστοσύνη, όπως και γενικότερα οι ανθρώπινες σχέσεις στις ταινίες του Hawks.

Όπως το ρομαντικό στοιχείο δεν στέκεται μόνο του στο έργο, έτσι παρουσιάζεται και το χιούμορ. Δεν είναι απλό χιούμορ που μας κάνει απλώς να γελάμε. Απεναντίας, είναι αυτή η εκκεντρική κωμωδία η έξω από τα όρια των καθημερινών στερεοτυπικών συμπεριφορών και συμβάσεων. Ένα χιούμορ που δεν υφίσταται  μόνο για να ψυχαγωγήσει αλλά και για να σατιρίσει το κοινωνικό περιβάλλον με έμμεσο τρόπο. Στην προκειμένη περίπτωση, η σάτιρα λαμβάνει μέρος στην  ζωή των πρωταγωνιστών όπου παρ’ όλη την οικονομική ύφεση που διατρέχει η αμερικάνικη κοινωνία αυτοί έχουν την ικανότητα να ικανοποιούν τις επιθυμίες και τα καπρίτσια τους, όπως η Katherine Hepburn που ενσαρκώνει κατά κάποιο τρόπο την καλοπέραση. Σε άλλο επίπεδο, η εμμονή του Cary Grant με κομμάτι του σκελετού του βροντόσαυρου  σατιρίζει τις επιστημονικές μεθόδους και την ίδια την επιμονή της επιστήμης να πετύχει. Στη ταινία επίσης, αναφέρεται για πρώτη φορά η λέξη <<gay>> με την έννοια της ομοφυλοφιλίας και όχι με αυτή της χαράς.

Οι δύο πρωταγωνιστές όπως αντιλαμβανόμαστε, είναι αυτοί που κινούν τα νήματα στην ταινία. Με την εξαιρετική ερμηνεία και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που προαναφέραμε, κατάφεραν να δημιουργήσουν ένα κλασσικό αριστούργημα, που αρχικά δεν έλαβε εμπορική επιτυχία αλλά ανέδειξε την αξία της με το πέρασμα του χρόνου.

Η χημεία των ηθοποιών είναι τόσο δυνατή που έχουμε ταυτίσει το δίδυμο Grant-Hepburn ως τους βασικούς δημιουργούς στης ταινίας. Η αυθόρμητη αλληλεπίδρασή τους οφείλεται και στο γεγονός ότι έχουν πρωταγωνιστήσει αρκετές φορές μαζί.

Ο Grant φημίζεται ως leading man στις πολλές κωμωδίες screwball που πιστοποίησαν την επιτυχή του καριέρα.Ένας εξίσου ταλαντούχος αλλά και γοητευτικός άντρας που με τα ξέφρενα γκαγκ του δίνει έναν ιδιαίτερο τόνο στη ταινία. Η Hepburn, γνωστή κυρίως για τους δραματικούς της ρόλους και για την δυναμική προσωπικότητα της, που δεν ταίριαζε στα τότε πρότυπα του Χόλιγουντ ( την χαρακτήριζαν ως δηλητήριο των box office), κατάφερε με ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά του αυθορμητισμού και της αυτοκυριαρχία της να δώσει την μοναδική της  χροιά στην ταινία, αναδεικνύοντας την ως ηθοποιό που μπορεί να εκπροσωπήσει διάφορα είδη ταινιών.

Η ερμηνεία των ηθοποιών, η σκηνοθετική τελειότητα, το ξέφρενο και εκκεντρικό γκαγκ στοιχείο είναι λίγα μόνο από τα στοιχεία που εξηγούν την μοναδικότητα της ταινίας. Ίσως, χαρακτηρισμοί  τύπου <<αριστούργημα>> μάλλον φαντάζουν εξωπραγματικοί για μια ρομαντική κομεντί. Αλλά ίσως η παρακολούθησης της να διαψεύσει όλους τους δισταγμούς μας και να μας προσφέρει  υπέροχες στιγμές φινετσάτου χιούμορ.

 

Η πηγή της εικόνας προέρχεται από: http://lobbycards.tumblr.com/post/34632208621/bringing-up-baby-us-lobby-card-1938.

 

Φύλλο μηδέν, Ουμπέρτο Έκο

Φύλλο μηδέν

Το μυστηριώδες μυθιστόρημα του Ιταλού δημοσιογράφου και δοκιμιογράφου τοποθετείται χρονικά το 1992 στο Μιλάνο και αποτελεί ένα είδος καταγγελίας του ίδιου του συγγραφέα για την σύγχρονη δημοσιογραφία.

Το Φύλλο μηδέν υπό ελληνική έκδοση κυκλοφόρησε το 2015 σε άρτια μετάφραση της Έφης Καλλιφατίδη από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Στο παρόν μυθιστόρημα καθίσταται εντυπωσιακή η σύνθεση του κάδρου της σύγχρονης δημοσιογραφίας, την οποία χαρακτηρίζουν η λασπολογία και οι εκβιασμοί.

«Στην εποχή μας, η μοίρα μιας εφημερίδας είναι πια να μοιάζει με εβδομαδιαίο περιοδικό.»

Σημαντικό τμήμα της πλοκής καλύπτει η εξιστόρηση της διαδικασίας ίδρυσης και οργάνωσης μιας νέας καθημερινής εφημερίδας με το όνομα ” Αύριον”, για την οποία εργάζεται μια ομάδα ατόμων, ως προς τον χαρακτήρα, τελείως διαφορετικών μεταξύ τους. Ως κοινός τόπος των συντακτών αυτών μπορεί να οριστεί το γεγονός ότι έχουν σημειώσει αποτυχίες στην μέχρι τότε καριέρα τους. Αυτή η ομάδα προσπαθεί να δημιουργήσει μια εναλλακτική εφημερίδα σε σχέση με τις εφημερίδες της εποχής.

Το βιβλίο «Φύλλο μηδέν» αρχίζει με την αφήγηση ενός ανεξήγητου και μυστήριου γεγονότος για τον κεντρικό ήρωα του μυθιστορήματος, προσδίδοντας στο έργο έντονα στοιχεία αστυνομικού μυθιστορήματος. Στοιχεία που γίνονται αισθητά καθ’ όλη την ανάγνωση του βιβλίου. Παράλληλα, ο συγγραφέας εξιστορεί και άλλα γεγονότα που κατά έναν αριστουργηματικό τρόπο συνδέονται μεταξύ τους. Μπορούμε να ξεχωρίσουμε την έρευνα του Μπραγκαντότσο, ενός από τους συντάκτες της εφημερίδας, όπου επαναφέρει στο προσκήνιο σκοτεινές υποθέσεις της ιστορίας που συνέβησαν μετά τη λήξη του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου όπως η εκτέλεση του Μουσολίνι, η επιχείρηση Gladio, το πραξικόπημα του Βαλέριο Μποργκέζε και η δράση της CIA.

Το κεντρικό πρόσωπο του μυθιστορήματος, ο Κολόνα είναι δημοσιογράφος επαρχιακών εφημερίδων, συγγραφέας και μεταφραστής. Όπως όλοι οι χαρακτήρες του μυθιστορήματος έτσι και εκείνος δεν μπορεί να χαρακτηριστεί επιτυχημένος επαγγελματικά. Έτσι δέχεται να αναλάβει την συγγραφή ενός βιβλίου το όποιο δεν θα έφερε την υπογραφή του και θα περιελάμβανε την αναφορά των σταδίων ίδρυσης και οργάνωσης αυτής της εφημερίδας.

«Το βιβλίο πρέπει να δίνει την ιδέα μιας διαφορετικής εφημερίδας, να δείχνει με ποιο τρόπο δούλεψα επί ένα χρόνο για να στήσω ένα πρότυπο δημοσιογραφίας, ανεξάρτητης από πιέσεις, ….»  

Το δεύτερο σημαντικό πρόσωπο της ιστορίας αποτελεί η Μάια, ένα κορίτσι που μέχρι τότε ασχολείται με της στήλες του κουτσομπολιού, είναι επίσης μέλος της συντακτικής ομάδας της εφημερίδας “Αύριον”. Μεταξύ των δύο βασικών πρωταγωνιστών του μυθιστορήματος αναπτύσσονται δεσμοί αγάπης .

Εν κατακλείδι, μέσα από το έργο του, ο Ουμπέρτο Έκο εκφράζει την απογοήτευση του για την σύγχρονη δημοσιογραφία. Προβάλλει την δημοσιογραφία να συνδέεται με το στοιχείο της διαφθοράς και της λασπολογίας. Ακόμη, η δημοσιογραφία και συγκεκριμένα η εφημερίδα αναδεικνύεται ως μέσο κοινωνικής ανόδου. Χωρίς να θέτει ως πρωταρχικό στόχο του την ενημέρωση και την πληροφόρηση του λαού. Ένα μυθιστόρημα του Ουμπέρτο Έκο που διαφέρει από τα άλλα έργα του καθώς παρατηρείται η έλλειψη φιλοσοφικού υπόβαθρου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι εξελίξεις να παίρνουν η μια τη θέση της άλλης αβίαστα, διατηρώντας μέχρι την τελευταία σελίδα ζωντανό το ενδιαφέρον και την αγωνία του αναγνώστη.

Τελικά, η εφημερίδα «Αύριον» θα κυκλοφορήσει; Ο Μπραγκαντότσο θα αποκαλύψει σκοτεινά μυστικά του παρελθόντος; Ποια θα είναι η τύχη των δυο βασικών ηρώων;

Καλή Ανάγνωση!

Παρόμοια Άρθρα:

Ακολουθήστε τις σελίδες μας σε Facebook και Instagram

Πραξικόπημα ή επίδειξη δύναμης;

Πραξικόπημα : Αμέσως μόλις σημειώθηκε το πραξικόπημα ο στρατός φάνηκε να έχει τον απόλυτο έλεγχο της χώρας, έχοντας στην πλήρη εποπτεία του της δύο μεγαλύτερες πόλεις, την Άγκυρα και την Κωνσταντινούπολη και ελέγχοντας τα ΜΜΕ. Ενώ όλα φαίνονταν χαμένα για τον Ερντογάν και τους ανθρώπους του, ο ίδιος μέσω των ιντερνετικών μέσων επικοινωνίας, των ίδιων μέσω που είχε καταδικάσει, κάλεσε τον Τουρκικό λαό να ξεσηκωθεί και να φέρει αντίσταση στους πραξικοπηματίες!

Μέσα σε λίγα μόλις λεπτά οι δρόμοι είχαν πλημμυρίσει από πλήθος το οποίο διαδήλωνε υπέρ της παραμονής του Προέδρου Ερντογάν στην εξουσία. Σαν να μην έφτανε μόνο αυτό, οι πολίτες άρχισαν να επιτίθενται σε πάνοπλους στρατιώτες ενώ οι στρατιώτες δεν έκαναν ουσιαστικά τίποτα για να αντισταθούν. Ο Ερντογάν γύρισε ως θριαμβευτής στην Κωνσταντινούπολη, κάνοντας δηλώσεις για την κάθαρση του στρατού από οποιονδήποτε επικίνδυνο προς τη δημοκρατία.

Το ερώτημα που βασανίζει πολλούς είναι πως ένας πάνοπλος στρατός όπως αυτός της Τουρκίας, ή έστω ένα τμήμα του ηττήθηκε από άοπλους πολίτες με τη συμβολή της αστυνομίας; Πολλοί μάλιστα των οποίων η μνήμη δεν είναι βραχύχρονη, συγκρίνουν την πρακτική του Χίτλερ πριν την έναρξη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου ο οποίος είχε διατάξει δικούς του άνδρες να κάψουν το Reichstag ώστε να μπορεί να βρει μια δικαιολογία να κυνηγήσει τους αντιπάλους του.

Αποτυχημένο πραξικόπημα ή επίδειξη δύναμης ενός επικίνδυνου ανθρώπου; Ο χρόνος θα δείξει όντας για άλλη μια φορά ο καλύτερος κριτής!

Barbie η συγκλονιστική ιστορία πίσω από την θρυλική κούκλα…

Δες τη σελίδα μας στο Facebook