Όλοι έχουμε ενδιαφέροντα, τα οποία από την οπτική της δημιουργικής οικονομίας είναι πολιτισμικά αγαθά που καταναλώνουμε. Μπορούν να κατηγοριοποιηθούν με ποικίλους τρόπους. Ένας είναι ανάλογα με το μέσο που χρησιμοποιεί ο καλλιτέχνης για να εκφραστεί, έτσι προκύπτει η οπτικοακουστική τέχνη όπως ο κινηματογράφος και η μουσική, καθώς και η κιναισθητική όπου συγκαταλέγεται το θέατρο, ο χορός και οι performance arts. Υπάρχουν βέβαια και οι τέχνες που χρησιμοποιούν την εξέλιξη του 21ου αιώνα, το διαδίκτυο και τις δυνατότητες του, για να παραχθεί ένα πολιτισμικό δημιούργημα.

Όλοι έχουμε ενδιαφέροντα, λίγοι όμως περνούν στον αντίποδα της κατανάλωσης, στην δημιουργία και γίνονται μικροί θεοί που δημιουργούν ψηφιακούς ή πραγματικούς κόσμους, που αφηγούνται ιστορίες ή που εκφράζουν τα συναισθήματά τους, τα παράπονά τους, τις ανησυχίες τους. Οι περισσότεροι αφηνόμαστε σαν δεσμώτες στο σπήλαιο και δεν γευόμαστε ποτέ την χαρά και τους καρπούς της δημιουργiκότητας…την ελευθερία

Weheartit

Μήπως ήρθε η ώρα να ζυγίσεις το ταλέντο σου, τις γνώσεις και το μήνυμα που θες να περάσεις και να ξεκινήσεις να δημιουργείς;

Φυσικά και δεν μιλάμε για ένα απλό και εύκολο βήμα, παρακάτω όμως θα αναφέρω τρόπους για να γίνει πιο ομαλή η μετάβαση από την κατανάλωση στην παραγωγή

Σκέψου τα ενδιαφέροντα σου και μετά τι δεξιότητες χρειάζεσαι για να δημιουργήσεις το συγκεκριμένο πολιτισμικό αγαθό. Προσωπικά λατρεύω το διάβασμα και επομένως εξασκήθηκα στην τέχνη της συγγραφής. Κάποιος μπορεί να λατρεύει την ζωγραφική και το σχέδιο και σαν ένα βήμα παραπάνω να ασχοληθεί με προγράμματα και να μεταπηδήσει στον χώρο της γραφιστικής. Κάτι που θα πω πολλές φορές, βασικό είναι να σκεφτείς outside of the box και να δημιουργήσεις κάτι πρωτότυπο. Extra Bonus εαν συνδυάσεις ενδιαφέροντα και δεξιότητες .

Source: Kastenbloom/tumblr.com

Επμνεύσου-Εξασκήσου-Δημιούργησε! Μπορεί να μην υπάρχει ακριβής συνταγή για την επιτυχία αλλά η σκληρή δουλειά είναι μια πολύ καλή αρχή. Ο Πικάσσο, εξάλλου πίστευε πως η εργασία ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας που καθόριζε την επιτυχία από την αποτυχία. Η έμπνευση μπορεί να έρθει παντού, εκεί που δεν το περιμένεις. Κάποιες φορές είναι κριμένη σε μορφές τέχνης άλλοτε στην ζωή και κάποιες φορές στα πιο απρόσμενα μέρη. Αρκεί να μπορείς να την δεχθείς.

Βρες την κατάλληλη πλατφόρμα για να προωθήσεις την δουλειά σου είτε το βλέπεις πιο ζεστά και θες να στραφείς στο freelancing είτε απλά θες feedback, για να βελτιωθείς. Το προφανές είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, facebook, Inastagram, tumblr. Σκέψου όμως και λίγο πιο πονηρά, υπάρχουν ειδικές πλατφόρμες για την κάθε τέχνη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το flickr όπου χρησιμοποιείται για την φωτογραφία. Τέλος μην ξεχνάς τα hastags και τα google trends, μιας και μπορούν να απογειώσουν την αναγνωρισιμότητα της δουλειάς σου.

Τέλος μην ξεχνάς να το διασκεδάσεις και να εκφράσεις όλα όσα θες και θα δεις πως η δημιουργικότητα έχει να σου προσφέρει περισσότερα όταν φοράς τα παπούτσια του παραγωγού