Exclusive Content:

Σχολιάζοντας Τη Ταινία Τρόμου “Eli”

Ακόμη μια φορά που το Netflix προσπάθησε να χειραγωγήσει το θέμα “Τρόμος”, δημιουργώντας ποικίλες αντιδράσεις, ήταν στη ταινία “Eli”, την ιστορία του μικρού αγοριού που πάλευε όχι εν τέλει με κάποια ασθένεια, αλλά με κάτι ισχυρότερο που ανάβλυζε από την εσωτερικότητα του.

Ο μικρός Eli οδηγείται από τους απελπισμένους γονείς του σε μια πειραματική κλινική για παιδιά που πάσχουν από από μια ιδιαίτερα μυστήρια πάθηση που συνδέεται με αλλεργίες. Το κτίριο τόσο σκοτεινό όσο και απόμακρο απ΄το πολιτισμό, ξυπνά απ΄τη πρώτη κι όλας νύχτα της παρουσίας της οικογένειας. Με το νεαρό ασθενή να προσπαθεί να αποδράσει από κάθε στοιχειό που κατοικεί εκεί και φαίνεται να τον κυνηγά, φτάνει στα μυστικά αρχεία της “ύπουλης” γιατρού και φυσικά μια εξωπραγματική κατάσταση αρχίζει να ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια όλων, θέλοντας να ανατρέψει τα πάντα.

Σαν σενάριο σίγουρα η ταινία άξιζε παραπάνω από ότι έδειχνε. Το εντελώς ανατρεπτικό τέλος ήταν πραγματικά κάτι στο οποίο ο θεατής έχει ξεσυνηθίσει, δίχως ωστόσο να σημαίνει πως ήταν καλά δεμένο με την υπόλοιπη ροή. Ουσιαστικά, μέχρι και λίγο πριν το τελευταίο μισάωρο το όλο εγχείρημα είχε να κάνει με νοσοκομεία, κλινικές και κρυφά αρχεία, ενώ στη συνέχεια σαν να εισβάλει βίαια μια θρησκευτικότητα από το πουθενά, δίνει την εντύπωση πως πρόκειται για δυο εντελώς διαφορετικά σενάρια. Σκηνοθετικά, ο Σιάραν Φόγε στόχευσε στο μέγιστο, δίνoντας την απόλαυση των ατελείωτων jump scares. Έπειτα η άκρως απόκοσμη ατμόσφαιρα που δημιουργήθηκε, ήταν στη κυριολεξία αυτό που ήθελε να δει ο θεατής, κορυφώνοντας την αγωνία του και τη “δίψα” του για το τέλος. Βέβαια υπήρχαν σκηνοθετικά λάθη, προφανώς αδικαιολόγητα, όπως οι εντελώς άδειες σκηνές τόσο από σκηνικά, όσο και από ηθοποιούς ή κομπάρσους, που φανέρωναν την ένδεια της παραγωγής.

 

Σε γενικές γραμμές, το “Eli” προσπάθησε να ανέβει στη κορυφή ορισμένων στάνταρς, υπήρξαν όμως αρκετά μικροπράγματα που δεν επέτρεψαν κάτι τέτοιο. Οπωσδήποτε είναι μια ταινία που κάθε λάτρης του συγκεκριμένου είδους οφείλει να δει, το τελικό όμως συμπέρασμα…το αφήνουμε στη κρίση του!

Latest

Οι καλοκαιρινοί μας έρωτες

Γεια σε όλους και καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη...

Gentrification: Μήπως η «βαριά βιομηχανία» του τουρισμού παραβάρυνε;

«Σε κάθε σπίτι υπάρχει μια άγνωστη μυστική σκάλα, που...

Έκθεση: «Πώς τα περάσατε το καλοκαίρι;»

Θυμάστε αυτήν την κλισέ έκθεση που γράφαμε την πρώτη...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Οι καλοκαιρινοί μας έρωτες

Γεια σε όλους και καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη...

Gentrification: Μήπως η «βαριά βιομηχανία» του τουρισμού παραβάρυνε;

«Σε κάθε σπίτι υπάρχει μια άγνωστη μυστική σκάλα, που...

Έκθεση: «Πώς τα περάσατε το καλοκαίρι;»

Θυμάστε αυτήν την κλισέ έκθεση που γράφαμε την πρώτη...

Η Πίτσα Παπαδοπούλου καλεσμένη της Γιώτας Τσιμπρικίδου στο #132 ARTPODCAST

Η Κυρία του ελληνικού τραγουδιού, η Πίτσα Παπαδοπούλου, καλεσμένη...

Οι καλοκαιρινοί μας έρωτες

Γεια σε όλους και καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη καλοκαιρινό, ζεστό, ιουλιάτικο Friday. Και σήμερα είναι η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερο...

Gentrification: Μήπως η «βαριά βιομηχανία» του τουρισμού παραβάρυνε;

«Σε κάθε σπίτι υπάρχει μια άγνωστη μυστική σκάλα, που θα σε πήγαινε, ίσως, μακριά. Αλλά τη βρίσκεις, όταν δεν έχεις πια σπίτι» Τάσος Λειβαδίτης, «Η Σκάλα» Η...

Αφιέρωμα στη Μάττι Έγκον Ξύλα: Μια Ζωή αφιερωμένη στα Γράμματα και στις Τέχνες

Η Μάττι Έγκον Ξύλα (1935-2020) ήταν μια από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες της ελληνικής διασποράς, αφιερώνοντας τη ζωή της στην προώθηση των γραμμάτων, των...
Άλλο ένα σενάριο που παρέμεινε απλά με τις προοπτικές του...Σχολιάζοντας Τη Ταινία Τρόμου "Eli"