Exclusive Content:

«Οι Παίκτες» του Νικολάι Γκόγκολ στο θέατρο Αλκμήνη

ΣΥΝΤΟΜΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ:

Σ’ ένα μικρό πανδοχείο μιας επαρχίας, ένας ικανός χαρτοπαίκτης με ειδίκευση στις απάτες της τράπουλας έρχεται με σκοπό να αλιεύσει τα ανυποψίαστα θύματα του. Στο ίδιο πανδοχείο, όμως, γνωρίζεται με μια μικρή συμμορία ομοίων του χαρτοπαικτών, οι οποίοι ετοιμάζουν στημένες απάτες με σκοπό να αποσπάσουν χρήματα από τους ανυποψίαστους περαστικούς. Οι τρεις θαμώνες, απατεώνες – επαγγελματίες χαρτοπαίχτες θα συναντηθούν, έτσι το παιχνίδι θα εξελιχτεί από μια απλή χαρτοπαικτική παρτίδα σε μια κωμικοτραγική φάρσα με απρόσμενες συνέπειες. Η αγωνία, το πάθος και η αλαζονεία, παρασέρνει τους παίκτες σε ένα παιχνίδι χωρίς επιστροφή.

Σημείωση Σκηνοθετών:

Το έργο αν και γράφτηκε χρόνια πριν, είναι πάντα επίκαιρο, ανατρεπτικό και μιλάει άμεσα στην συνείδηση όλων. Διαπραγματεύεται ένα από τα «αιώνια αθεράπευτα στίγματα» της ανθρώπινης ψυχής, το πάθος του ανθρώπου απέναντι στην κτητικότατα, με αφορμή το παιχνίδι της χαρτοπαιξίας και τον τζόγο. Σπάνια ένας συγγραφέας εμβαθύνει τόσο στην ανθρώπινη φύση, με έναν τόσο βαθύ και διασκεδαστικό τρόπο, ενώ ταυτοχρόνως, στήνει αριστοτεχνικά ένα παιχνίδι φαρσοκωμωδίας, το οποίο, όπως εξελίσσεται, διατυπώνονται οι πιο σκληρές αλήθειες: για την απληστία του ανθρώπου, την ευμετάβλητη ψυχοσύνθεση του, την βαθύτερη διείσδυση στην αλαζονεία και την υποκίνηση της συνείδησης του, την κτηνωδία και την απελπισία της ανθρώπινης κτητικότητας. Αν και σε πρώτη ανάγνωση διαπιστώνει κανείς ότι πρόκειται για μια φάρσα με έντονες κωμικές καταστάσεις, η συνέχεια μαρτυρεί μια διαφορετική οπτική στην πορεία του έργου, διακρίνοντας κανείς στο βαθύτερο νόημα του την αγωνιώδης κραυγή του ανθρώπου απέναντι στα πάθη και τα κτηνώδη ένστικτά και τις αδυναμίες του. Ο Γκόγκολ δεν κάνει εκπτώσεις στους χαρακτήρες του, δεν ωραιοποιεί τα πάθη και τις ορμές των ενστίκτων. Διεισδύει αριστοτεχνικά στον εσωτερικό κόσμο και μέσα από τους χαρακτήρες βλέπει κανείς την καταπίεση μιας ολόκληρης κοινωνίας. Ο Γκόγκολ, για το σύνολο της προσφοράς του, παραμένει για πάντα, τόσο για την παγκόσμια όσο και για την  ρωσική λογοτεχνία, ένα αιώνιο σύμβολο και σημείο αναφοράς, παρά το γεγονός πως έφυγε από την ζωή μόλις σε ηλικία 45 ετών χτυπημένος από την προσωπική μελαγχολία, για τις τύψεις του περί προδοσίας της ρώσικης υπερηφάνειας. Τα έργα του βαθιά διεισδυτικά στην ανθρώπινη συνείδηση, γεμάτα πάθος και ζωή, με χαραχτήρες ζωντανούς και ταραχώδεις, απλές προσωπικότητες με τόσο σύνθετη ψυχοσύνθεση, οι οποίοι αγωνίζονται και παλεύουν με τα πάθη και τις συνειδήσεις τους, δοκιμάζοντας τις μεταξύ τους σχέσεις σε αδιέξοδα δίχως επιστροφή, καταδεικνύει έτσι όλο το φάσμα της αυταπάτης και της φθοράς του ανθρώπου. Ο Γκόγκολ δεν είναι σε καμία περίπτωση πεσιμιστής και μηδενιστής, αλλά προσπαθεί να καταδείξει με τον πιο περιγραφικό τρόπο την τυφλή ορμή και το αδιέξοδο των παθών και των ενστίκτων της ανθρώπινης συνείδησης, μιας συνείδησης που έχει οδηγηθεί στην σήψη, την φθορά και τις ψευδεπίγραφες ελπίδες που προσφέρει στον άνθρωπο η κτητικότητα, η αλαζονεία, που έρχεται συνήθως να καλύψει το ανεκπλήρωτο κενό μέσα του, στο κοινωνικό του περιβάλλον και στις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων. Όλα αυτά με έναν κωμικοτραγικό τρόπο, με ρεαλισμό και αλήθεια, ισορροπώντας ανάμεσα στο κωμικό και το τραγικό, το ζωώδες και το μεταφυσικό, το λογικό και το υπέρλογο. Το έργο  «Οι παίκτες», είναι ένα εύστοχο σχόλιο του συγγραφέα πάνω στη διαφθορά, την απάτη, την αλαζονεία και τελικά την φθορά της συνειδήσεως. Ο Γκόγκολ εμβαθύνει μ’ εντυπωσιακό τρόπο στην ψυχολογία των παικτών, σε ένα παιχνίδι που δεν έχει τέλος ούτε αρχή, στο οποίο είναι αποφασισμένος να εξαπατήσει και να εξαπατηθεί όπως καλείται να παίξει, είναι αποφασισμένος να παραδοθεί στο τυφλό πάθος της αλαζονείας του όποιος αποφασίσει να το ζήσει μέχρι το τέλος, να βυθιστεί μέσα σε μια ορμή ενστίκτων και τυφλών παρορμήσεων, ένα παιχνίδι που είναι και η ίδια η ζωή, αφού όπως χαρακτηριστικά επαναλάμβανε ο Γκόγκολ: «Αμέτρητα όπως οι κόκκοι της άμμου, είναι τα πάθη του ανθρώπου, έτσι Ότι και να πείτε, το σώμα θα βασίζεται πάντα στην ψυχή»

ΜΑΝΟΣ ΚΑΒΙΔΑΣ  & ΜΑΝΩΛΗΣ ΒΑΖΑΙΟΣ 

ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ Του Νικολάι Γκόγκολ

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: Άλεξ Γκρομπένκο

ΔΙΑΣΚΕΥΗ – ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ:

Μάνος Καβίδας –  Μανώλης Βαζαίος

ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ: Μαίρη Άσπρου

ΕΡΜΗΝΕΙΑ: Μανώλης Βαζαίος, Ερνέστος Βουτσινός, Νίκος Μαυρουδής, Ηλίας Κούτλας 

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: Άννα Αναστασιάδου

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ – ΦΩΤΙΣΜΟΙ: Μάνος Καβίδας

 VIDEO EDITING – ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΦΙΣΑΣ: Ειρήνη Ζγούρη 

ΠΑΡΑΓΩΓΗ – ΣΚΗΝΙΚΑ:  Atermono. Creative. Cine. Art.

Διάρκεια: 70′

Είδος: Κωμωδία

ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ:  10 κανονικό, 8 ανέργων/φοιτητικό, 5 Ατέλειες (Δημοσιογραφικό/Ηθοποιών).

Ε-ΜΑΙΛ:  kavidas.em@hotmail.com

Θέατρο «Αλκμήνη»,

Αλκμήνης 8, κάτω Πετράλωνα

Από 04/05 έως 02/06

Κάθε Σάββατο στις 21:30

Και Κυριακή στις 19:00

Τηλ. Κρατήσεων: 210-3428650

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ

 

ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΝΙΚΟΣ:

Απόφοιτος δραματικής Άροδο του Άκη Δαβή.

Συμμετοχή στα studio της κας Ρ. Πατεράκη για 3 έτη και σε σεμινάριο κινηματογράφου των Κ. Ξυκομνηνού και Γ.Οικονομίδη.

Έλαβε μέρος σε πολλές θεατρικές παραστάσεις μεταξύ των οποίων:

  • Hamlet That Punk σκην. Μαίρη Μαραγκουδάκη
  • Το Φως Που Πάντα Καίει σκην. Βασίλης Κολοβός (Ελλάδα και Αυστραλία)
  • Φακλαιφσταιλ σκην. Μαίρη Μαραγκουδάκη
  • Escorial σκην. Δεμερτζή Ελένη
  • Ανάθεση σκην. Μανώλη Ιωνάς
  • Η Μνηστή σκην. Εύα Κουκούτση
  • Pizza Mercedes σκην. Γιώργος Λιβανός
  • Κατά Φαντασία Ασθενή σκην. Α. Παρζακώνη
  • Ένας Επικίνδυνος Υπάλληλος
  • Ένας Γαλιλαίος σκην. Α. Παρζακώνη
  • Αρκούδα (του Τσέχωφ) σκην. Α. Παρζακώνη
  • Καμπαρέ Του Κίτρινου Γάτου σκην. Α. Παρζακώνη σε κείμενα Λάκη Κουρετζη
  • Υπηρέτης δύο αυθεντάδων σκην. Γ. Βούτου
  • Μια χριστουγεννιάτικη νύχτα σκην. του ιδίου
  • Dinner for one σκην. του ιδίου
  • Ιστορία του ελληνικού θεάτρου (παιδική σκηνή)

 

Από το 2010 αποτελεί έχει μόνιμη συνεργασία με το studio Μελενίκου. Έλαβε μέρος στην ταινία μεγάλου μήκους του Μανούσου Μανουσάκη «Ουζερί Τσιτσάνης», στην «Εξιλέωση» του Φ. Μπόργη και στην «Πτώση του Αδάμ» του Ιωάννη Φασούλα. Καθώς και στις ταινίες μικρού μήκους, Πούλησε Το του Ορφέα Περετζή και Ραπαμύθι του Ν. Τσατσάνη, Cure σκην. Ιφιγένεια Δημητρίου κ.α. Τέλος, συμμετείχε στις τηλεοπτικές σειρές Μπαμπά Μην Τρέχεις, Άγρια Παιδία, Κούκλες όπως και σε διαφημιστικά spots Ελλάδα και εξωτερικό και video clips.

 

ΒΟΥΤΣΙΝΟΣ ΕΡΝΕΣΤΟΣ:

 

Γεννήθηκε το 1976 στον Κορυδαλλό. Σπούδασε δημοσιογραφία στη σχολή Antenna και το 2005 αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή Γ. Θεοδοσιάδη. Το 2005 αναλαμβάνει το ρόλο του Πυροσβέστη στην παράσταση «Η Φαλακρή τραγουδίστρια» του Ευγ. Ιονέσκο, στα θέατρα «Επί Κολωνώ» (2005-2006) & «Βικτώρια» (2006-2007) σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κομνηνού. Από το 2007 έως το 2016 συμμετέχει σε παραστάσεις υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Κάρμεν Ρουγγέρη (2007-2008), της Σοφίας Φιλιππίδου (2011-2012), των Κώστα Καζανά/Σοφίας Παναηλίδου (2016), του Αυγουστίνου Ρεμούνδου (2016-2017) και του Μάνου Αντωνίου (2018-2019). Τη θεατρική περίοδο 2015-2016 παίζει και πάλι σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κομνηνού στη σατιρική κωμωδία θρησκευτικών ηθών «Αμήν» της Αλκυόνης Βαλσάρη στο θέατρο “Vault”. Το 2016-2017 η παράσταση «Οι Σιδεράδες» του Μίλος Νίκολιτς, στο θέατρο «Αγγέλων Βήμα», σε σκηνοθεσία Αυγουστίνου Ρεμούνδου, στην οποία συμμετέχει, τιμάται με έπαινο από την Unesco για τον αντιπολεμικό της χαρακτήρα. Το 2018 σκηνοθετεί και παίζει στο “El Convento Del Arte” τη σουρεαλιστική κοινωνική κωμωδία “Μπαρ Σε Καλό Μας” και στη συνέχεια αναλαμβάνει το ρόλο του Dr. Coppelius στο εύθυμο μπαλέτο για παιδιά “La Coppelia” το οποίο κάνει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα.

Ο Ερνέστος Βουτσίνος έχει συμμετάσχει σε δύο κινηματογραφικές ταινίες, στην «Ψυχή στο στόμα» του Γιάννη Οικονομίδη (2006) και «Στο βάθος κήπος» του Κλεάνθη Δανόπουλου (2010), ενώ έχουν ανέβει και τέσσερα θεατρικά του έργα, τα «Κύματα Τεστοστερόνης/Ο Καλύτερος Φίλος Του Άνδρα» σε σκηνοθεσία Δημήτρη Πιατά στο θέατρο «Πολύτεχνο» (2001), το «2 Και Να Λένε» σε σκηνοθεσία του ιδίου και του Γιώργου Κατινά στο φουαγιέ του θεάτρου «Βικτώρια» (2004-2005), η «Τραγωδία Εν Κρανίω» σε σκηνοθεσία Πέμης Ζούνη στο θέατρο «Προσκήνιο» (2007) και το «Μπαρ Σε Καλό Μας» σε σκηνοθεσία του ιδίου στο θέατρο «Eliart» (2013) και στο “El Convento Del Arte” (2018), το οποίο απέσπασε και το 1ο βραβείο στο Φεστιβάλ Κωμωδίας του «Eliart» το 2013.

 

ΒΑΖΑΙΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ:

Ο Μανώλης Βαζαίος γεννήθηκε το 1985 στο Κερατσίνι. Είναι απόφοιτος της σχολής θεάτρου του Άκη Δαβή, το 2009. Από τότε εργάζεται ως ηθοποιός στο θέατρο και στον κινηματογράφο, ως σκηνοθέτης και ως καθηγητής αυτοσχεδιασμού- υποκριτικής.

Ως ηθοποιός έχει συμμετάσχει σε αρκετές παραστάσεις μεταξύ των οποίων είναι ο Πλούτος του Αριστοφάνη της Ηλέκτρας Παροίκου, το Ιονέσκο remixed του Γιάννη Κουρκουμέλη, η Δωδέκατη Νύχτα του Νότη Παρασκευόπουλου, η Ρέπλικα της Στέλλας Μαρή, οι Πολιτικά Καθιστοί και η Ζωή 15 ιντσών του Αλέξανδρου Πασπαρδάνη, ο Ηamlet that punk και Σκοτεινή Καρέκλα της Μαίρης Μαραγκουδάκη, το Όποιος προλάβει του Γιώργου Δουργούτη, ο Δον Ζουάν του Νικόλα Σπανού, Ο βασιλιάς Ληρ του Γιώργου Βούρου, Ο καπετάν Μιχάλης του Γιώργου Κουσκουλή κ.ά, καθώς και παραστάσεις παιδικού θεάτρου.

Επίσης έχει συμμετάσχει σε 3 ταινίες μεγάλου μήκους και περίπου 30 μικρού μήκους. Έχει σκηνοθετήσει με την ομάδα του, τους Νταντάδες του Σκούρτη το 2012, το Διαχειριστή της Σπηλιώτη το 2013 και έχει αναλάβει την θεατρική σκηνοθεσία σε ταινίες μικρού μήκους.

 

Από το 2014 είναι καθηγητής αυτοσχεδιασμού στο θεατρικό εργαστήρι του Studio Μελενίκου.

 

ΚΑΒΙΔΑΣ ΜΑΝΟΣ:

Ο Μάνος Καβίδας γεννήθηκε το 1984 στον Πειραιά. Σπούδασε Υποκριτική στη Σχολή Δραματική Τέχνης του Άκη Δαβή και Θεολογία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Θεατρολογία στο τμήμα Θεατρικών σπουδών της σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ναυπλίου, με κατεύθυνση Παραστατικών Τεχνών – Θεατρικής Πρακτικής και Σκηνοθεσίας. Είναι Τακτικό Μέλος: Σ.Ε.Η (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών) και ιδρυτικό Μέλος της Εταιρείας Παραγωγής Οπτικοακουστικού Έργου: Atermono (Atermono. Creative. Cine. Art).

Έχει εργαστεί στο Θέατρο ως Ηθοποιός, Σκηνοθέτης και Βοηθός Σκηνοθέτη σε Θεατρικές Παραστάσεις, μεταξύ των οποίων: (2017) ΄΄Χριστουγεννιάτικη Ιστορία΄΄, του Καρόλου Ντίκενς, Διασκευή-Σκηνοθεσία: Ζγούρη Ειρήνη, Βοηθός Σκηνοθέτη: Μάνος Καβίδας, «Θέατρο Τεχνών» Λάρισα, Παραγωγή Εταιρείας: Atermono. (2017) ΄΄Senso, Το κρυφό Σημειωματάριο της Κόμισσας Λίβια΄΄, Σκηνοθεσία: Μάνος Καβίδας, «Θέατρο Τεχνών» Λάρισα, Παραγωγή Εταιρείας: Atermono. (2015)   Hamlet that Punk, (Βασισμένο στον Άμλετ του Σαίξπηρ), σκην. Μαίρη Μαραγκουδάκη, Θέατρο: βαφείο, Φεστιβάλ Βριλησσίων, Πολυχώρος Αθηναίδα. (στο ρόλο του Πολώνιου), ομάδα ”Modus facienti”. (2012)   Οι Νταντάδες, του Γ. Σκούρτη, Studio της Οδού Πλαταιών, σκην. Α. Αντωνιάδης, Μ. Βαζαίος, Μ. Καβίδας (στο ρόλο του Παύλου), ομάδα ”Modus Faciendi”. (2010)   Η Σκοτεινή καρέκλα, (βασισμένο στον ”Μάκβεθ” του Σαίξπηρ), σκην. Μαίρη Μαραγκουδάκη, ομάδα ”Modus Faciendi”. (2010)   Δίκη των στρατηγών, σκην. Αντώνης Ξεπαπαδάκος, θίασος ”Ελληνική Αυλαία”. Επίσης, έχει επιμεληθεί την επεξεργασία οπτικοακουστικού υλικού και έχει συμμετάσχει ως φροντιστής σκηνής, στις εξής Θεατρικές Παραστάσεις:

Σχεδιασμός & Επιμέλεια Ήχου και Φώτα στην Θεατρική Παράσταση: «ο Διαχειριστής», στο Θέατρο: Beton7, στα πλαίσια της οργάνωσης συγγραφικού έργου από Χρύσα Σπηλιώτη. Σχεδιασμός & Επιμέλεια Ήχου και Φώτα στην Θεατρική Παράσταση: «Ηγιασμένον Κομβολόγιον», αφιέρωμα στον Αλ. Παπαδιαμάντη, σύνθεση – συρραφή διηγημάτων, Σκηνοθεσία Γιάννης Τσιάτσιος, Θεατρική Σκηνή Λάρισας. Φροντιστής Σκηνής στην Θεατρική παράσταση «Puerto Grande», στο Χώρο Ιστορικής Μνήμης, σκηνοθεσία: Ρούλα Πατεράκη. Σχεδιασμός & Επιμέλεια Ήχου και Φώτα στην Θεατρική Παράσταση: «Οικία Φρίκη», Σκηνοθεσία Ζγούρη Ειρήνη, στο ΄΄Θέατρο Τεχνών΄΄, Λάρισα.

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΟΥ ΑΝΝΑ:

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι ηθοποιός, χορογράφος και Σκηνοθέτης. Αποφοίτησε από το Εργαστήρι Δραματικής τέχνης του Άκη Δαβή το 2006. Έχει δίπλωμα διδασκαλίας latin και Ευρωπαϊκών χορών και έχει παρακολουθήσει μαθήματα ψυχολογίας – κοινωνιολογίας στο Αμερικάνικο κολλέγιο Deree, καθώς και πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων θεάτρου, χορού, σωματικού θεάτρου και ραδιοφώνου. Από το 2005 έως σήμερα έχει συμμετάσχει σε αρκετές παραστάσεις Θεάτρου Ενηλίκων, Παιδικού Θεάτρου, Χοροθεάτρου, Playback theatre και στα πλαίσια της μόνιμης συνεργασίας της με το μουσικό συγκρότημα ENCARDIA (ως χορεύτρια και ηθοποιός), σε αμέτρητες συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.

 

Επίσης, έχει επιμεληθεί την κίνηση σε θεατρικές παραστάσεις. Το 2016 έκανε την πρώτη της σκηνοθεσία (πολυμελής χοροθεατρική παράσταση με ζωντανή μουσική), στην οποία και συμμετείχε και ως ηθοποιός/χορεύτρια. Στο παρελθόν έχει διδάξει Latin και Ευρωπαϊκούς χορούς σε σχολές της Αθήνας και στο παρόν διδάσκει παραδοσιακούς χορούς των Ελληνόφωνων χωριών της Κάτω Ιταλίας (Tarantella pizzica και Tammuriata) και ασκείται στον στροβιλισμό. Έχει ασχοληθεί με το ραδιόφωνο για δύο χρόνια ως ραδιοφωνική παραγωγός.

ΚΟΥΤΛΑΣ ΗΛΙΑΣ:

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1987. Είναι απόφοιτος της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης «Αρχή» της Νέλλης Καρρά και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες Θ. Γκόνη, Α. Ρέτσο, Γ. Βούρο, Μ. Πανάγου, Γ. Καφετζόπουλο κ.α. σε θεατρικές παραστάσεις καθώς και κινηματογραφικές ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους.

ΖΓΟΥΡΗ ΕΙΡΗΝΗ:

Είναι ηθοποιός, Σκηνοθέτης, θεατρολόγος, Σεναριογράφος και ασχολείται με τον κινηματογράφο και το θέατρο. ΜΕΛΟΣ Σ.Ε.Η (Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών) και ιδρυτικό Μέλος της Εταιρείας Παραγωγής Οπτικοακουστικού Έργου: Atermono (ATERMONO. Creative. Cine. Art).

ΣΠΟΥΔΑΣΕ:

ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΄΄ΑΚΗΣ ΔΑΒΗΣ΄΄.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΧΟΛΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΄΄ΑΡΧΗ΄΄.

ΑΝΩΤΕΡΑ ΣΧΟΛΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΄΄ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΚΑΙΡΟΙ΄΄.

ΣΧΟΛΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ & ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΄΄ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΣΤΑΥΡΑΚΟΥ΄΄, ΤΜΗΜΑ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ.

Συμμετοχή σε Θεατρικές Παραστάσεις:

2011 ΄΄Κοκκινοσκουφίτσα΄΄, ΄΄Παπουτσομένος γάτος΄΄ ομάδα ΚΑΡΥΑΤΙΔΕΣ. 2012 ΄΄Χριστουγεννιάτικη Ιστορία΄΄, σκην. Βασίλης Μαυρογεωργίου, Ίδρυμα Κακογιάννη. 2016 ΄΄Κατά φαντασίαν ασθενής΄΄, σκην. Γιώργος Βούτος, θέατρο Αλκμήνη

2016 ΄΄Politiken der Frequenz΄΄ Performance) σκην. Μάρκους Σμίκλερ Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών και Φεστιβάλ φωτογραφίας Κολονία Γερμανία.

2017 ΄΄Senso, Το κρυφό Σημειωματάριο της Κόμισσας Λίβια΄΄, (Βασισμένο στο διήγημα του Boito Camilo), σκην. Μάνος Καβίδας, «Θέατρο Τεχνών» Λάρισα, Παραγωγή Εταιρείας: Atermono. 2017 ΄΄Χριστουγιεννιατικη Ιστορία΄΄, σκην. Ειρήνη Ζγούρη, «Θέατρο Τεχνών» Λάρισα, Παραγωγή Εταιρείας: Atermono.

 

Σκηνοθεσία Ταινιών Μικρού Μήκους:

2010 Donor (Δότης), 2013 vengeance, 2015 Vlachs Ducumentary (Βλάχοι), 1015 Περιμένοντας τον Γκοντό, 2012 ΑΠΟΣΙΩΠΗ, 2016 Video dance “GONE BYONDE”, 2016 Video dance “RHYTHM”, 2016 ΣυνΤέλεια.

Συγγραφικό Έργο:

2014 Συγγραφή σεναρίου για μεγάλου μήκους ταινία: στα πλαίσια του πρώτου διαγωνισμού συγγραφής σεναρίου της Ε.Σ.Ε., με τίτλο: «Εφιάλτης πρίν την αυγή». Παιδικά παραμύθια : «Το βρεγμένο Πεύκο», «Το μικρό μυρμήγκι που ήθελε να γίνει αστέρι», «ΓΗΗΓ». 2017 Ποιητική συλλογή ΄΄Λευκή Άνοιξη΄΄ εκδόσεις Ελίκρανον.

ΑΣΠΡΟΥ ΜΑΙΡΗ:

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με κατεύθυνση Ψυχολογία, του πανεπιστημίου Ιωαννίνων, της Σχολής Υποκριτικής Τέχνης του Άκη Δαβή κι αριστούχος απόφοιτος του τμήματος Θεατρολογίας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Εχει εργαστεί ως ηθοποιός στις εξής παραστάσεις:

1.”Κεκλεισμενων των θυρών”[Θέατρο ”Αλκμήνη”, σκηνοθεσία Άκης Δαβής],

2.”Τα μαγικά Χριστούγεννα των παραμυθιών”[Δήμος Αθηναίων, σκηνοθεσία Μαγικές Σβούρες]

3.”Να σας ρωτήσω κάτι?”[Βρυσάκι, στα πλαίσια συμμετοχής Fringe Festival, Vault, στα πλαίσια συμμετοχής Open September Festival και Χώρος Τέχνης 92Αrt]

4.”O ψαράς κι η ψύχη του”[Θέατρο ”Rabbithole” σκηνοθεσία Γιώργος Σιμώνας]

5.”Hamlet that Punk”[θεατρο ”Βαφειο”, ”Αθηναιδα”, φεστιβάλ δήμου Βριλησσίων, σκηνοθεσία Μαίρη Μαραγκουδάκη]

6.”Chronos-Topos”[performance στο αίθριο του Μουσείου Μπενάκη, σκηνοθεσία Βίκυ Μαστρογιάννη]

7.”Το πήδημα των Τιλανσια” και ”Φίλα με”[θέατρο ”Εμπρός”, φεστιβάλ Ισπανόφωνου θεάτρου, σκηνοθεσία Στυλιανός Ροδαρέλης],

8.”Η κατάρρευση”[θέατρο” Studio Μαυρομιχαλη”,σκηνοθεσια Στυλιανος Ροδαρελης]

9.”Αδελφες Papin” [θέατρο ”Αγγελων Βημα”,σκηνοθεσια Ανδρονίκη Αβδελιώδη]

10.”Το προξενιό της Αντιγόνης” [θέατρο ”Αγγέλων Βήμα”, σκηνοθεσία Βασίλης Τζιώκας].

Ως βοηθός σκηνοθέτη εχει εργαστεί στις εξής παραστάσεις:

1”Χωρος Άμλετ”[Κινητήρας, σκηνοθεσία Ιωάννα Ρεμιεδάκη]

 

2.”Το τυφλό σημείο”[θεατρική σκηνή του Συνδέσμου Θεατρολόγων, σκηνοθεσία Αντώνης Τολακης]. 3.”Ηamlet that Punk”[”Βαφειο”, ”Αθηναιδα”, σκηνοθεσία Μαίρη Μαραγκουδάκη] 4.”Τρεις Αδελφές”[”Απο Μηχανής Θέατρο”, σκηνοθεσία Casus Belli] 5.”Ενω το πλοίο ταξιδεύει”[Cartel, σκηνοθεσία Βίκυ Μαστρογιάννη] 6.”Το ξύπνημα της άνοιξης”[Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, σκηνοθεσία Αντώνης Κωνσταντουδάκης]

Εχει επίσης, διδάξει θεατρικό παιχνίδι σε παιδία δημοτικού κι εχει διδάξει υποκριτική σε εφήβους.

 

Latest

Nemo: Υποδοχή ήρωα από τους θαυμαστές στην Ελβετία

Μετά την νίκη στη Eurovision 2024, το Nemo έφτασε...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Η σπουδαία πιανίστρια Ντόρα Μπακοπούλου προσκαλεί τον Αχιλλέα Γουάστωρ,...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

Η μεγάλη διεθνής συμπαραγωγή «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», μετά την...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Nemo: Υποδοχή ήρωα από τους θαυμαστές στην Ελβετία

Μετά την νίκη στη Eurovision 2024, το Nemo έφτασε...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Η σπουδαία πιανίστρια Ντόρα Μπακοπούλου προσκαλεί τον Αχιλλέα Γουάστωρ,...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

Η μεγάλη διεθνής συμπαραγωγή «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», μετά την...

Αφιέρωμα στον Ferruccio Busoni – 100 χρόνια από τον θάνατό του

Με αφορμή τη συμπλήρωση εκατό χρόνων από τον θάνατο...

Nemo: Υποδοχή ήρωα από τους θαυμαστές στην Ελβετία

Μετά την νίκη στη Eurovision 2024, το Nemo έφτασε στο αεροδρόμιο της Ζυρίχης όπου εκατοντάδες θαυμαστές είχαν συγκεντρωθεί από νωρίς. Η ατμόσφαιρα ήταν γιορτινή,...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Η σπουδαία πιανίστρια Ντόρα Μπακοπούλου προσκαλεί τον Αχιλλέα Γουάστωρ, διακεκριμένο σολίστ του πιάνου και ενορχηστρωτή, να μοιραστούν τη σκηνή της Αίθουσας Δημήτρης Μητρόπουλος, την...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ

Η μεγάλη διεθνής συμπαραγωγή «Ρωμαίος και Ιουλιέτα», μετά την πρώτη της παρουσίαση στην Άγκυρα στις 19 Απριλίου και αμέσως μετά στην Κωνσταντινούπολη, κάνει πρεμιέρα...