Η Google φέρεται να διερευνά το online gaming ως μια πιθανή νέα ροή εσόδων για το YouTube, σύμφωνα με τη Wall Street Journal. Ο γίγαντας φιλοξενίας βίντεο λέγεται ότι έχει καλέσει τους υπαλλήλους του να δοκιμάσουν μια νέα λειτουργία γνωστή ως Playables, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε online παιχνίδια απευθείας στο YouTube. Ένα εσωτερικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είδε η Journal υποδηλώνει ότι τα παιχνίδια μπορούν να προσεγγιστούν από οποιαδήποτε συσκευή, είτε κινητή είτε επιτραπέζια.
Τα παιχνίδια μπορούν να παιχτούν μέσω ενός προγράμματος περιήγησης ιστού στον ιστότοπο του YouTube ή μέσω της εφαρμογής σε συσκευές Android και iOS. Παρόλο που η έκθεση υποδηλώνει ότι υπάρχουν διάφορα παιχνίδια που είναι επί του παρόντος διαθέσιμα για δοκιμή, το Stack Bounce, ένα παιχνίδι arcade με διαφήμιση όπου οι παίκτες σπάνε στρώματα τούβλων με μια μπάλα που αναπηδά, είναι το μόνο που κατονομάζεται συγκεκριμένα. Το YouTube ήδη κερδοσκοπεί τα livestreams παιχνιδιών, αλλά η προσθήκη των Playables θα μπορούσε να αποτελέσει έναν ακόμη τρόπο για την παραγωγή εσόδων από τη βιομηχανία παιχνιδιών, ειδικά δεδομένης της μείωσης της διαφημιστικής δαπάνης.
Ενώ η προηγούμενη προσπάθεια της Google να εισέλθει στην αγορά streaming παιχνιδιών με το Stadia δεν ήταν επιτυχής, η πρωτοβουλία Playables είναι ένα ξεχωριστό εγχείρημα. Το YouTube διαθέτει ήδη μια σημαντική, τακτική βάση χρηστών, οπότε η απόκτηση προβολής για τη νέα λειτουργία δεν θα πρέπει να αποτελεί πρόβλημα. Η πρωτοβουλία Playables μοιάζει περισσότερο με τη στρατηγική του Netflix να προσφέρει στους χρήστες που πληρώνουν πρόσβαση σε casual παιχνίδια για κινητά. Όπως και το YouTube, το Netflix έχει φιλόδοξα σχέδια για την επιχείρηση παιχνιδιών του, ενώ φέρεται να εξερευνά πέρα από τα κινητά τηλέφωνα και να δοκιμάζει τηλεοπτικά παιχνίδια που χρησιμοποιούν τηλέφωνα ως χειριστήρια.
Διαβάστε επίσης:
- 10 ταινίες τρόμου μικρού μήκους που πρέπει να δείτε!
- Ακολουθήστε τις σελίδες μας σε Facebook, Instagram και Spotify για περισσότερη έμπνευση!