Exclusive Content:

Βασικά τεχνάσματα, ώστε να πάψεις να δειλιάζεις μπροστά στην έκφραση των συναισθημάτων σου

Θα ξεκινήσω αυτή τη φορά να σου μιλώ λέγοντας πως για να γράψεις ή να αποτυπώσεις μία σκέψη στο χαρτί, ένα προβληματισμό, εάν δεν απασχολεί εσένα τον ίδιο προσωπικά, θα κοπιάσεις πολύ. Αν η σκέψη του δεν σε βασανίζει, αν δεν σπαταλάς όχι μόνο φαιά ουσία, μα και πολύτιμο χρόνο, από την καθημερινότητα σου τότε δεν θα σε αντιπροσωπεύει στο εκατό τις εκατό. Μόνο που ο γραπτός τρόπος έκφρασης των όσων σε απασχολούν και όχι μόνο, αλλά και εκείνων που βασανίζουν και κάνουν την καρδιά σου να χτυπά σε απίστευτα γρήγορους και αλλόκοτους ρυθμούς θα αποτελέσει τρόπο λύτρωσης και απάληψης πληγών, όπως είναι εκείνες που εμφανίζονται απροειδοποίητα μόλις το φεγγάρι διεκδικήσει την θέση που του αξίζει. Μόλις όλοι όσοι σε περιτριγυρίζουν, σε καληνυχτίσουν, εσύ θα βρεις καταφύγιο στο τετράδιο σου. Δρώντας και εγώ ακριβώς όπως και εσύ, πολύ πρόσφατα, αυτό που αποφάσισα να βάλω κάτω και να το γράψω στην πρώτη σελίδα μάλιστα από το ημερολόγιο μου, ώστε ποτέ να μην υπάρξει δικαιολογία πως χάθηκε ανάμεσα στις πολυσύχναστες και πολυδιαβασμένες σελίδες, ήταν πως οφείλω να εκφράζω όσα νιώθω.

Οφείλεις να εκφράζεις αυτά που νιώθεις. Διαβάζεις αυτή την φράση και γελάς μαζί μου που τολμάω να το πω με τόση αυθάδεια. Έχεις δίκιο. Θέλει θράσος να λες στον άλλον να εκφράζει αυτά που νιώθει. Και τι στο καλό σημαίνει να εκφράζεις όσα νιώθεις. Συνάμα με τα παραπάνω, ποιοι είναι οι τρόποι να καταφέρεις να επιβληθείς στις σκέψεις που σε κρατούν δέσμιο εδώ και καιρό, μη αφήνοντας σου να κάνεις την μεγάλη κίνηση. Εφόσον, μου προσφέρεται και η ευκαιρία τώρα να το πω, πως η μεγάλη κίνηση δεν είναι προνόμιο μόνο των ανδρών. Συνεχίζοντας, έχω να σου πω το εξής. Θα ορίσουμε μαζί το τι σημαίνει να λες όσα νιώθεις. Σκέφτεσαι πολύ, εκείνον ή εκείνη, κάνεις σενάρια στο μυαλό σου να ήταν μακάρι εδώ και να άνοιγες την καρδιά σου, να γινόσουν χίλια κομμάτια μπροστά του, να δάκρυζες, κουρέλι να γινόσουν μπροστά στον έρωτα. Ύστερα, ότι ήθελε προκύψει. Ας έφευγε αμίλητος και άπραγος αν είχε το θάρρος. Εκφράζω όσα νιώθω, σημαίνει αραδιάζω πλήθος λέξεων, σε ένα πρόσωπο που καιρό τώρα έχω στο μυαλό και στην καρδιά μου. Καμιά φορά ο τρόπος που επιλέγω να το κάνω, δεσμεύει τις λέξεις από το να βγάλουν νόημα. Σημαίνει επίσης πως βρήκες την δύναμη, να επιβληθείς στο μυαλό σου και τις αρνητικές σκέψεις, αποφασίζοντας να φανερώσεις σε ένα άτομο, όσα τόσα βράδια έλεγες και ξαναέλεγες, διόρθωνες και ύστερα γελούσες με τον εαυτό σου, που δεν πρόκειται ποτέ να έρθει αυτή η ημέρα.

Για μένα προσωπικά επειδή όσα σου γράφω, τα αντλώ από δικές μου εμπειρίες και από συζητήσεις με άλλους υπάρχουν 3 βασικά τεχνάσματα, 3 βασικοί τρόποι, 3 βασικές τεχνικές αν θέλεις που θα σε βοηθήσουν να καταστρώσεις και να βγάλεις εις πέρας την μεγάλη αποστολή. Σου τα παραθέτω, όπως ακριβώς έχουν γραφτεί στο ημερολόγιο μου και με έχουν βοηθήσει σε πολύ δύσκολες στιγμές. Δεν πρόκειται για ¨οδηγίες” πασπαρτού, ούτε κανέναν οδηγό επιβίωσης σε περιόδους κεραυνοβόλου έρωτα. Πρόκειται για βασικά βήματα ξεκάθαρα που μελετώντας τα, θα καταφέρεις να βάλεις το μυαλό σου σε μία τάξη. Όπως λέει και ο τίτλος είναι ¨τεχνάσματα”, πονηροί τρόποι να ξεγελάσεις για λίγο τον αρνητισμό του άγχους.

Για αρχή απέφυγε να πιστεύεις πως μόνο εσύ έχεις αποφασίσει να μιλήσεις ευθέως. Δεν είναι  δα και το κατόρθωμα του αιώνα, ασχέτως εάν εσένα προσωπικά θα σου αλλάξει την ζωή και τον τρόπο που την βλέπεις. Αποτελεί καθημερινότητα πολλών ανθρώπων. Όρισε την ημέρα που θα δράσεις, μην το κάνεις βούκινο διότι αυτό σου προσφέρει ένα άγχος περισσότερο και κάνε το βήμα. Το μήνυμα που εστάλη κατειδίαν ή και απρόσωπα θέλει τον προς επεξεργασία χρόνο του από τον “παραλήπτη”. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να περιμένεις έως ότου λάβεις μία απάντηση, ξεκάθαρη.

Προς θεού πάψε να έχεις και εσύ την δική μου κακιά συνήθεια, να προδικάζω καταστάσεις. Μην υποθέτεις, τουλάχιστον για εκείνη την ημέρα. Κάνεις υποθέσεις μόνο και μόνο από άγχος, αλλά και τις ράβεις και τις κόβεις στα δικά σου μέτρα. Αναλογίσου πως και η “απέναντι” πλευρά μπορεί να νιώθει όπως και εσύ, να είναι μέσα στο άγχος κα στην αδυναμία να σκεφθεί πως πρέπει να δράσει.

Για το τέλος σου άφησα το καλύτερο. Τόλμα και όπου βγει. Όσο κάνεις αρνητικές σκέψεις, χάνεις χρόνο από το τώρα και το τι θα μπορούσε να είχε ήδη ειπωθεί. Μία φορά ζούμε και ούτε ρεζίλι γίνεσαι για να κατεβάσεις το κεφάλι. Δράσε έχοντας ως σκοπό να μιλήσεις ανοιχτά, χωρίς να περιμένεις το οτιδήποτε. Μίλησες για τον έρωτα σου ανοικτά και ποιος ο λόγος να ντραπείς που είσαι υγιής και κατάφερες να αγαπήσεις και να δώσεις νέα πνοή στην καρδιά σου.

Δεν υπάρχει κατάλληλη στιγμή. Όλες οι ώρες είναι κατάλληλες και σε περιμένουν, ώστε να αλλάξεις για λίγο την μουντή καθημερινότητα τους. Να σταματήσεις τους δείκτες της απάθειας και της ανωτερότητας. Ανώτερος θα είσαι μόνο όταν θα αποφασίσεις να δείξεις αυτό που είσαι.

Αν υπάρχει ένα ρίσκο που θα μπορούσε κανείς να πάρει χωρίς στιγμή να το μετανιώσει θα ήταν αυτό του έρωτα. Είτε μας περιμένει στεριά, είτε ένα ακόμη ταξίδι προς το άγνωστο.

 

 

Latest

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Newsletter

spot_img

Don't miss

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Βασιλική Καρακώστα – «Τρυγόνα»

Η Βασιλική Καρακώστα ερμηνεύει το παραδοσιακό τραγούδι «Τρυγόνα» που ακούστηκε στην...

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο του William Shakespeare Σύγχρονο Θέατρο Για 15 παραστάσεις Η ομάδα Anima και η σκηνοθέτις Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη ανεβάζουν με...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την γέννηση της Άλκης Ζέη, παρουσιάζει την παράσταση «Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα», βασισμένη στο ομώνυμο εμβληματικό...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση Τρίτη 28 Μαΐου | 8:30 μ.μ. | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος Συμπαραγωγή | ΕΛΣΟΝ ‒ Μέγαρο Μουσικής...