Exclusive Content:

Underground: Μια ιστορία χωρίς τέλος

Το θεατρικό έργο “Underground”, είναι μια μεταφορά της ομώνυμης εμβληματικής ταινίας του Εμίρ Κουστουρίτσα. Η σκηνοθεσία του Νικίτα Μιλιβόγεβιτς φέρνει στο φως την πολύτάραχη ιστορία δύο αντρών, του Μπλάκι και του Μάρκο, μέσα από τα μάτια των οποίων ζωντανεύουν πενήντα χρόνια γιουγκοσλαβικής ιστορίας, διαποτισμένης από προδοσίες, πόλεμο και απώλειες.

Underground: Πλοκή

Η παράσταση ακολουθεί τους δύο κεντρικούς χαρακτήρες, από τις μέρες της αντίστασης ενάντια στους Ναζί, μέχρι τις μέρες του εμφυλίου που οδήγησε στη διάλυση της Γιουγκοσλαβίας. Ο Μπλάκι, έχοντας εξαπατηθεί από τον Μάρκο παραμένει κρατούμενος σε ένα υπόγειο πιστεύοντας οτι ο πόλεμος συνεχείζει να υφήσταται για είκοσι χρόνια μετά το τέλος του, ενώ ο Μάρκο, εκμεταλλευόμενος την άγνοια του φίλου του, ανεβαίνει στην ιεραρχία του κόμματος. Η Νατάλια, η γυναίκα Μπλάκι που τελικά παντεύτηκε τον Μάκρο, γίνεται ο καταλύτης για μια σειρά από γεγονότα που οδηγούν την ιστορία προς την τραγωδία.

Underground: Η δική μας ματιά

Η δική μου εμπειρία της παράστασης ήταν εκπληκτική. Η ενσάρκωση του Μπλάκι από τον Γιάννη Τσορτέκη είχε μια αυθεντικότητα και μια ένταση που σπάνια συναντάται. Η ζωντάνια και η ενέργεια του Τσορτέκη έδιναν την αίσθηση ότι ο ρόλος είχε γραφτεί ειδικά για αυτόν. Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, ως Μάρκο, επέδειξε μια εντυπωσιακή σκηνική παρουσία με έντονα στοιχεία κίνησης και παραστατικότητας, φέρνοντας τον χαρακτήρα στη ζωή με έναν εντελώς μοναδικό τρόπο. Η Αλεξάνδρα Αϊδίνη ήταν εξαιρετική στο να μεταβαίνει από τη μια συναισθηματική κατάσταση στην άλλη με εξαιρετική ακρίβεια και έκφραση που ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για εμένα.

Η συμβολή των “υποστηρικτικών” ηθοποιών στο έργο ήταν αξιοσημείωτη, με 2 από αυτούς να ξεχωρίζουν για τις ερμηνίες τους, ο Μίσα (αδερφός της Νατάλια ερμηνευόμενος από τον Αλέξη Βιδαλάκη) και ο “τρελός” του υπογείου (Εμμανουήλ Κοντός). Αντίστοιχα, η δουλειά του Αφηγητή (Κωνσταντίνος Πλεμμένος) κατάφερε να συνδέσει την πλοκή και τους χαρακτήρες με αριστοτεχνικό τρόπο. Τέλος, παρουσία της ζωντανής μπάντας ήταν αυτή που “ανέβασε επίπεδο” την παράσταση δίνοντας μια αξέχαστη αίσθηση της πραγματικής βαλκανικής εμπειρίας, με τον ρυθμό και την ενέργειά της να προσθέτουν μια έξτρα διάσταση στην παράσταση.

“Underground” δεν είναι απλά μια θεατρική παράσταση, αλλά μια πολυδιάστατη εμπειρία που ενώνει την ιστορία με το συναίσθημα και την πολιτική με την ανθρώπινη αντοχή, τονίζοντας την σημασία της ελπίδας στην ζωή του ανθρώπου.

Latest

Ιορδάνης Αγαπητός: Επιστρέφει με το “Κράτα τα όλα”

Ο Ιορδάνης Αγαπητός επιστρέφει δισκογραφικά και μας παρουσιάζει το...

‘Αιντε: Η νέα κυκλοφορία της Evgenia από τον Spicy

Η εκρηκτική EVGENIA μας παρουσιάζει το νέο της single...

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Ο τεμπέλης δράκος επιστρέφει

Στίχοι-Μουσική | Γιώργος Χατζηπιερής Ενορχήστρωση | Μάριος Τακούσιης, Γιάννης Παπαζαχαριάκης Τραγουδούν...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Ιορδάνης Αγαπητός: Επιστρέφει με το “Κράτα τα όλα”

Ο Ιορδάνης Αγαπητός επιστρέφει δισκογραφικά και μας παρουσιάζει το...

‘Αιντε: Η νέα κυκλοφορία της Evgenia από τον Spicy

Η εκρηκτική EVGENIA μας παρουσιάζει το νέο της single...

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Ο τεμπέλης δράκος επιστρέφει

Στίχοι-Μουσική | Γιώργος Χατζηπιερής Ενορχήστρωση | Μάριος Τακούσιης, Γιάννης Παπαζαχαριάκης Τραγουδούν...

“Διόρθωση Ημαρτημένων”-Αθανάσιος Νικολόπουλος-Εκδόσεις Ελκυστής

Η λογοτεχνική οικογένεια των Εκδόσεων Ελκυστής μεγαλώνει και καλωσορίζουμε...

Ιορδάνης Αγαπητός: Επιστρέφει με το “Κράτα τα όλα”

Ο Ιορδάνης Αγαπητός επιστρέφει δισκογραφικά και μας παρουσιάζει το νέο του hit-single «Κράτα τα όλα». Πρόκειται για την μεγάλη επιτυχία των ‘00s, σε μουσική και...

‘Αιντε: Η νέα κυκλοφορία της Evgenia από τον Spicy

Η εκρηκτική EVGENIA μας παρουσιάζει το νέο της single με τίτλο «ΆΙΝΤΕ», που φέρει την υπογραφή του Κωνσταντίνου Παντζή (μουσική) και του Βασίλη Δήμα...

Μέγαρο Μουσικής Αθηνών: Μια ξεχωριστή διαδραστική συναυλία με την Underground Youth Orchestra και τον μαέστρο Κώστα Ηλιάδη

Τι είναι oρχήστρα; Πόσα και ποια είδη ορχήστρας υπάρχουν; Από ποια όργανα αποτελείται μια ορχήστρα; Γιατί σηκώνει τα χέρια του ο μαέστρος; Και γιατί τον κοιτάζουν...