Το φινάλε της 3ης σεζόν της επιτυχημένης σειράς του Showtime, Yellowjackets, προσέλκυσε 3 εκατομμύρια θεατές μέσα σε επτά ημέρες από την κυκλοφορία του, σημειώνοντας νέο ρεκόρ για τη σειρά, σύμφωνα με δημοσίευμα του Variety. Τα στοιχεία περιλαμβάνουν τόσο την τηλεθέαση από το παραδοσιακό καλωδιακό κανάλι του Showtime όσο και τα νούμερα streaming από το Paramount+, αναδεικνύοντας σημαντική αύξηση του κοινού.
Σε σύγκριση με το φινάλε της 2ης σεζόν, η συνολική θεαματικότητα αυξήθηκε κατά 19%, ενώ η θεαματικότητα μέσω streaming εκτοξεύτηκε κατά 54%. Η Paramount Global επιβεβαίωσε ότι το φινάλε της 3ης σεζόν αποτελεί πλέον το επεισόδιο με τις περισσότερες προβολές στην ιστορία του Yellowjackets. Αντίστοιχα, το πρώτο επεισόδιο της σεζόν είχε σημειώσει νέο ρεκόρ εκείνη την περίοδο, καταγράφοντας αύξηση 58% στο streaming σε σύγκριση με την πρεμιέρα της 2ης σεζόν.
Παρόλο που η Paramount δεν δημοσίευσε αναλυτικά εβδομαδιαία στοιχεία τηλεθέασης για όλη τη σεζόν, αναφορές δείχνουν ότι η πρεμιέρα της 3ης σεζόν συγκέντρωσε λίγο πάνω από 2 εκατομμύρια θεατές το πρώτο Σαββατοκύριακο. Το γεγονός ότι το φινάλε έφτασε τα 3 εκατομμύρια θεατές μέσα σε μία εβδομάδα υπογραμμίζει τη δυναμική και τη σταθερή άνοδο της σειράς.
Η επιτυχία αυτή κατατάσσει το Yellowjackets στη δεύτερη θέση ανάμεσα στις πιο πολυθεαμένες πρωτότυπες σειρές του Showtime μέσω streaming, πίσω μόνο από το Dexter: Original Sin. Συνολικά, η Paramount θεωρεί πλέον την 3η σεζόν ως την πιο επιτυχημένη στην ιστορία της σειράς, λαμβάνοντας υπόψη τη θεαματικότητα επτά ημερών για κάθε επεισόδιο.
Ο Chris McCarthy, συν-διευθύνων σύμβουλος της Paramount Global και πρόεδρος των Showtime και MTV Entertainment Studios, χαρακτήρισε το Yellowjackets «ένα αληθινά πρωτότυπο, οριακά απροσδιόριστο αριστούργημα», αποδίδοντας την επιτυχία του στους δημιουργούς Ashley Lyle και Bart Nickerson καθώς και στο εξαιρετικό σύνολο των ηθοποιών. Η επιτυχία της σειράς, τόνισε, ενσαρκώνει τη στρατηγική της Paramount να επενδύει σε υψηλής ποιότητας πρωτότυπες παραγωγές αντί για μαζική ποσότητα.

