Το παιχνίδι περιπέτειας stealth που κυκλοφόρησε τον Μάιο αντιμετώπισε πολλά τεχνικά προβλήματα που οδήγησαν σε αρνητικές κριτικές και επικρίσεις στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Ως απάντηση στις αντιδράσεις, η Daedalic Entertainment αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή ενός άλλου επερχόμενου παιχνιδιού του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών και να κλείσει το γερμανικό στούντιο που ήταν υπεύθυνο για το “The Lord Of The Rings: Gollum”.
Η Daedalic Entertainment εξέφρασε αργότερα τη λύπη της για την μη ικανοποιητική απόδοση του παιχνιδιού, παραδεχόμενη ότι το “The Lord Of The Rings: Gollum” δεν ανταποκρίθηκε στα δικά τους πρότυπα ή στις προσδοκίες των οπαδών τους.
Ωστόσο, μια αναφορά από τη γερμανική πηγή παιχνιδιών, GameTwo, ανέφερε ότι η συγγνώμη μπορεί να δημιουργήθηκε με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Υποτίθεται ότι ο εκδότης Nacon χρησιμοποίησε το ChatGPT για να δημιουργήσει τη συγγνώμη και η Daedalic Entertainment υποτίθεται ότι δεν γνώριζε αυτή τη συγγνώμη πριν τη μοιραστεί δημόσια.
Ούτε η Daedalic Entertainment ούτε η Nacon έχουν σχολιάσει αυτούς τους ισχυρισμούς. Οι οπαδοί έσπευσαν να εντοπίσουν μια ασυνέπεια στη συγγνώμη, όπου το παιχνίδι αναφερόταν ως “The Lord Of The Ring: Gollum” αντί του σωστού τίτλου “The Lord Of The Rings: Gollum”.
Το GameTwo συζήτησε περαιτέρω τους περιορισμούς του προϋπολογισμού του παιχνιδιού με τον τεχνικό διευθυντή και ανώτερο προγραμματιστή Paul Schulze. Ανέφερε ότι παρά το γεγονός ότι είχαν μια εξειδικευμένη ομάδα με πολυετή εμπειρία, ο σχετικά μικρός προϋπολογισμός των περίπου 13 εκατομμυρίων λιρών (15 εκατομμυρίων ευρώ) περιόριζε αυτό που μπορούσαν να πετύχουν. Ο Schulze σχολίασε ότι ακόμη και οι πιο έμπειροι προγραμματιστές δεν μπορούν να κάνουν θαύματα χωρίς τους απαραίτητους πόρους.