Exclusive Content:

Η “τελευταία” ταινία του Hayao Miyazaki θα κυκλοφορήσει χωρίς καμία προώθηση στην Ιαπωνία

Σε μια κίνηση που θα μπορούσε να θεωρηθεί τολμηρή και συναρπαστική, ο Toshio Suzuki, παραγωγός του Studio Ghibli, επιβεβαίωσε πρόσφατα σε συνέντευξή του στο ιαπωνικό περιοδικό Bungei Shunji (όπως αναφέρει το The Hollywood Reporter) ότι το στούντιο θα απέχει από την προώθηση της επερχόμενης ταινίας “Πώς ζεις;” του διάσημου σκηνοθέτη Hayao Miyazaki. Αντί για τρέιλερ, προκαταρκτικές εικόνες, περιλήψεις της πλοκής, ανακοινώσεις διανομής ρόλων, τηλεοπτικές διαφημίσεις ή έντυπες διαφημίσεις, η μόνη γεύση που θα λάβει το κοινό είναι μια αφίσα teaser που θα κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο τον Δεκέμβριο.

Παρόλο που η ταινία μοιράζεται τον τίτλο της με ένα βιβλίο του 1937 για έναν έφηβο του Τόκιο που αντιμετωπίζει τον θάνατο του πατέρα του, ο Suzuki επιμένει ότι δεν πρόκειται για άμεση διασκευή. Οι μόνες πληροφορίες που υπάρχουν για την ταινία μέχρι την προβολή της στην Ιαπωνία στις 14 Ιουλίου είναι μια σαγηνευτική εικόνα ενός πουλιού και ο τίτλος.

Μια άλλη σημαντική σημείωση για την ταινία είναι ότι τη σκηνοθετεί ο θρυλικός Hayao Miyazaki, υπεύθυνος για διάσημες ταινίες όπως τα “Spirited Away”, “Howl’s Moving Castle” και “Princess Mononoke”. Αυτή η ταινία λέγεται ότι είναι το “τελευταίο” έργο του Miyazaki. Αν και αυτός ο ισχυρισμός έχει γίνει και στο παρελθόν, λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία του Miyazaki και τα θέματα της ταινίας που αφορούν τον θάνατο, φαίνεται εύλογο να πιστέψουμε τον λόγο του αυτή τη φορά.

Ο Suzuki δικαιολόγησε την απόφαση να μην προβάλλει την ταινία επικαλούμενος μια ανώνυμη “αμερικανική ταινία” που κυκλοφορεί αυτό το καλοκαίρι. Η ταινία αυτή φέρεται να κυκλοφόρησε τρία τρέιλερ, τα οποία αποκάλυψαν συλλογικά ολόκληρη την πλοκή. Ο ίδιος υπέθεσε ότι κάποιοι θεατές μπορεί να αποφασίσουν να μην παρακολουθήσουν την ταινία αφού δουν τα τρέιλερ. Έτσι, ο Suzuki εξέφρασε την επιθυμία να ακολουθήσει μια αντίθετη προσέγγιση με το “How Do You Live?”. Αυτή η στρατηγική μη προώθησης από το Studio Ghibli μπορεί να θεωρηθεί ως μια ισχυρή δήλωση εμπιστοσύνης στην ταινία, βασιζόμενη αποκλειστικά στη φήμη του Miyazaki και στην ίντριγκα γύρω από το τελευταίο του έργο για να προσελκύσει το κοινό.

Διαβάστε επίσης:

Latest

Οι καλοκαιρινοί μας έρωτες

Γεια σε όλους και καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη...

Gentrification: Μήπως η «βαριά βιομηχανία» του τουρισμού παραβάρυνε;

«Σε κάθε σπίτι υπάρχει μια άγνωστη μυστική σκάλα, που...

Έκθεση: «Πώς τα περάσατε το καλοκαίρι;»

Θυμάστε αυτήν την κλισέ έκθεση που γράφαμε την πρώτη...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Οι καλοκαιρινοί μας έρωτες

Γεια σε όλους και καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη...

Gentrification: Μήπως η «βαριά βιομηχανία» του τουρισμού παραβάρυνε;

«Σε κάθε σπίτι υπάρχει μια άγνωστη μυστική σκάλα, που...

Έκθεση: «Πώς τα περάσατε το καλοκαίρι;»

Θυμάστε αυτήν την κλισέ έκθεση που γράφαμε την πρώτη...

Η Πίτσα Παπαδοπούλου καλεσμένη της Γιώτας Τσιμπρικίδου στο #132 ARTPODCAST

Η Κυρία του ελληνικού τραγουδιού, η Πίτσα Παπαδοπούλου, καλεσμένη...

Οι καλοκαιρινοί μας έρωτες

Γεια σε όλους και καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη καλοκαιρινό, ζεστό, ιουλιάτικο Friday. Και σήμερα είναι η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερο...

Gentrification: Μήπως η «βαριά βιομηχανία» του τουρισμού παραβάρυνε;

«Σε κάθε σπίτι υπάρχει μια άγνωστη μυστική σκάλα, που θα σε πήγαινε, ίσως, μακριά. Αλλά τη βρίσκεις, όταν δεν έχεις πια σπίτι» Τάσος Λειβαδίτης, «Η Σκάλα» Η...

Αφιέρωμα στη Μάττι Έγκον Ξύλα: Μια Ζωή αφιερωμένη στα Γράμματα και στις Τέχνες

Η Μάττι Έγκον Ξύλα (1935-2020) ήταν μια από τις πιο σημαντικές προσωπικότητες της ελληνικής διασποράς, αφιερώνοντας τη ζωή της στην προώθηση των γραμμάτων, των...