Exclusive Content:

Συνέντευξη με τους IN VEiN

Το Σάββατο 19 Νοεμβρίου καλεσμένοι στη ραδιοφωνική εκπομπή Rising with the Stars του διαδικτυακού ραδιοφωνικού σταθμού του Παντείου πανεπιστημίου Spam Radio (spamradio.gr) ήταν οι IN VEiN. Την εκπομπή παρουσιάζουν οι Σταυρούλα Πολλάτου και Γωγώ Τσίντζα και στόχο έχουν να σας φέρνουν λίγο πιο κοντά με διάφορους καλλιτέχνες μαθαίνοντας για αυτούς από τους ίδιους.

Οι IN VEiN είναι ένα συγκρότημα που προέρχεται από τη gothic/rock μουσική σκηνή που δημιουργήθηκε το 2005.Οι IN VEiN  έχουν παίξει σε μερικά από τα πιο γνωστά μαγαζιά της Αθήνας ενώ πρόσφατα άνοιξαν και τη συναυλία των Death in June.Πέρυσι κυκλοφόρησαν και την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά με τίτλο Veiled in Pain.

Το beasty-press απομαγνητοφώνησε τη συνέντευξη και σας την παρουσιάζει.

In Vein

Κοντά μας έχουμε δύο από τα μέλη των IN VEiN τον Άγγελο-Παύλο και τον Ηλία.Θα θέλατε να μας μιλήσετε για το line up του συγκροτήματος;
Ηλίας: Το line up αποτελείται από τον Άγγελο-Παύλο στο μπάσο και τις δεύτερες φωνές, το Νίκο και τον Μάνο στις κιθάρες και εμένα στη φωνή.Κατά καιρούς είχαμε και ντράμερ και πληκτρά αλλά τα τελευταία 2,5 χρόνια λόγω κάποιων κυρίως τεχνικών δυσκολιών που είχαμε σε διάφορα μαγαζιά αποφασίσαμε να βγαίνουμε με προηχογραφημένα τύμπανα και πλήκτρα για να έχουμε και καλύτερο ήχο και γενικά καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα.

Ποιός πήρε την πρωτοβουλία για τη δημιουργία των IN VEiN;
Ηλίας: Εγώ με τον Άγγελο-Παύλο.Ήμασταν fan της φιλανδικής μουσικής και γενικότερα του gothic/rock ήχου.Θεωρούσαμε πως δεν υπήρχε στην Ελλάδα κάποια μπάντα με αντίστοιχο ύφος και επειδή ήμασταν μεγάλοι fan ειδικά της φιλανδικής-όπως προείπα-μουσικής κάναμε μια μίξη του φιλανδικού ήχου με το παλιότερο gothic/rock ήχο σε συνδυασμό-σε ένα μικρό ποσοστό-με πιο industrial περάσματα επηρεασμένα από Rammstein και Mairilyn Manson.

Πότε ήταν η πρώτη σας επαφή με τη μουσική;
Άγγελος-Παύλος:Στο σπίτι υπήρχε πολύ μουσική από τους γονείς.Η πρώτη μου επαφή ήταν κατά κύριο λόγο με κομμάτια του Leonard Cohen όσον αφορά τα ακούσματα.Μουσική ουσιαστικά ξεκίνησα να παίζω στα και παρότι στο σχήμα είμαι μπασίστας,κάνω δεύτερες φωνές και σε κάποια ακουστικά live παίζω κιθάρα στα 7 μου ξεκίνησα με βιολί.

Δεν είναι λίγο ασυνήθιστο σε τόσο μικρή ηλικία να ξεκινά κάποιος με βιολί;Πιο συχνά ακούω κιθάρα ή πιάνο
Άγγελος-Παύλος:
Όχι ειδικά τα κλασσικά όργανα σε τέτοιες ηλικίες τα ξεκινά κάποιος.Η κιθάρα σε πιάνει πιο μετά στα 12-13
Ηλίας:
Και εγώ στην ηλικία των 7 ξεκίνησα αλλά με πιάνο.Οι γονείς μου δεν είχαν επαφή με τη μουσική αλλά έτυχε να έχω μια θεία που ήταν πάρα πολύ καλή πιανίστρια και με ανέλαβε από μικρό.Γύρω στα 15-16 ξεκίνησα να παίζω ντραμς.Τα τύμπανα με κέρδισαν κυρίως λόγω της μουσικής που άκουγα.Στα 19-20 άρχισα μαθήματα φωνητικής για να μπορώ και να τραγουδάω.Αυτή τη στιγμή τραγουδάω στους IN VEiN αλλά παίζω ντραμς στο Αστικό Σύνδρομο όπου τραγουδάει ο Πάνος Πιλάτος.

15175336_1247104425328659_408959214_n

Μουσικά πέρα από τους IN VEiN τι κάνετε;

Ηλίας:Προς το παρόν αυτό που προανέφερα με τον Πάνο Πιλάτο και το Αστικό Σύνδρομο.Κατά καιρούς έχω περάσει από διάφορα project και έχω συνεργαστεί με κόσμο για να γράψουμε διάφορα soundtrack για κάποια εκπομπή ή ταινία.Αυτή την εποχή όμως παίζω αποκλειστικά στους IN VEiN και το Αστικό Σύνδρομο.

Άγγελος-Παύλος: Εγώ είμαι σε 5-6 σχήματα.Εκτός από τους IN VEiN είμαι και εγώ στο Αστικό Σύνδρομο.Είμαι σε ένα άλλο συγκρότημα με το οποίο παίζουμε κατά κύριο λόγο διασκευές αυτό το διάστημα και θα προεκταθεί σε μουσικό-θεατρικό τους Alter Ego,κάποια μάλιστα από τα παιδιά που συμμετέχουν είναι ηθοποιοί.Υπάρχουν κάποια σχήματα ημι-ακουστικά που παίζω κατά καιρούς με το Στέλιο Τσουκιά και το Σταύρο Βορίση. Την Πέμπτη (17-11) είχαμε και ένα live.Υπάρχει και ένα σχήμα με το Δημήτρη Φάκο που ξεκινάω τώρα να παίζω μπάσο και σιγά σιγά λέω να αρχίσω να ηχογραφώ και τα δικά μου κομμάτια σαν Άγγελος-Παύλος.

Τι είναι αυτό που σας κέρδισε σε αυτό το style μουσικής και πώς θα χαρακτηρίζατε το κοινό της;

Ηλίας: Η μουσική που γράφω είναι η μουσική που θα ήθελα να ακούσω.Σαν IN VEiN θεωρώ ότι κάνουμε το επόμενο βήμα.Συνδυάζουμε το παλιό gothic-rock που έχει αρκετά κιθαριστικά κομμάτια και μια πιο σκοτεινή ατμόσφαιρα με τον πιο πρόσφατο ήχο.Σε όσους έχουν ακούσει το Veil inPain θέλω να πω πως έχει γίνει πολύ δουλειά για να βγει αυτό το ηχητικό αποτέλεσμα.Δοκιμάσαμε να ηχογραφήσουμε με διαφορετικές κιθάρες,διαφορετικά προγράμματα,συνεργαστήκαμε με 3 παραγωγούς.Μπορεί βέβαια για κάποιους να μην είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα καθώς ο ήχος δεν είναι πολύ καθαρός αλλά προσωπικά πιστεύω πως έχει δική του ταυτότητα.Τα τελευταία χρόνια η παραγωγή στη μουσική είναι κάτι σαν “κονσέρβα” σε πολλά είδη ακόμα και στο gothic/rok χώρο.Κάποιοι έχουν βρει συγκεκριμένο τρόπο ηχογράφησης των κομματιών και δυστυχώς πάρα πολλές μπάντες πλέον μοιάζουν.Θεωρήσαμε λοιπόν καλό να πειραματιστούμε με τον ήχο,να δώσουμε κάτι διαφορετικό ηχητικά στη μουσική αυτή,να βάλουμε κι εμείς ένα λιθαράκι σ’αυτό το χώρο.Αυτό όμως που μας κέρδισε εξ αρχής στη gothic/rock μουσική είναι το γεγονός πως αυτή η μουσική μπορεί να εκφράσει ανθρώπινα συναισθήματα.Οι στίχοι μας δεν αφορούν μόνο δικά μας βιώματα αλλά και φίλων-γνωστών.Περιγράφουν ανθρώπινες καταστάσεις-συναισθηματικές κυρίως-μεταξύ δύο ατόμων,ζευγαριών συγκεκριμένα.Αυτό το είδος μουσικής σου δίνει τη δυνατότητα να εκφράσεις κάποια πράγματα χώρις να το κάνεις με τον “κακομοίρικο” τρόπο που το κάνουν τα ελληνικά συγκροτήματα τα οποία κλαίγονται.Για μένα μέσω της gothic/rock να εκφραστούμε αξιοπρεπώς και μάλιστα χωρίς να εξευτελίζεται καμία από τις δυο πλευρές.Μπορούμε να εκφράσουμε ακόμα και το πιο σκοτεινό της υπόθεσης που υπάρχει σε κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτως της μουσικής που ακούει.Δε μπορεί ένας άνθρωπος να είναι πάντα χαρούμενος και χαμογελαστός.Σίγουρα έχει τύχει σε όλους μας να έχουμε τις μαύρες μας και να περνάμε κάποιες ώρες σε κατάθλιψη ή έντονη στεναχώρια.Για αυτό πρέπει να υπάρχει μια μουσική που να καλύπτει αυτό το κοινό.Βέβαια δεν έχουν όλα μας τα κομμάτια καταθλιπτική ατμόσφαιρα και στίχο.Υπάρχουν και πιο ρομαντικά κομμάτια με πιο γρήγορο ρυθμό που εμπνέουν ακόμα κι εκείνους που δεν ακούνε gothic.Αυτό είναι κάτι που το λέω γιατί έχω προσέξει σε μαγαζιά που έχουμε παίξει-εκτός των κλασσικών gothic χώρων και εκτός Αθήνας-και μας έχει ακούσει άσχετο κοινό έρχονται και μας ρωτάνε που μπορούν να ακούσουν κομμάτια μας.Μιλάω για ανθρώπους που μπορεί να ακούνε ελληνικό rock,dumpster κτλ.Αυτό δείχνει πως το συναίσθημα σε συνδυασμό με το στίχο είναι εκείνο που αγγίζει κάποιον ανεξαρτήτως της μουσικής που ακούει κατά βάση.

in Vein

Το ελληνικό κοινό της gothic είναι ευρύ;θα το χαρακτηρίζατε φανατικό;

Άγγελος-Παύλος:Φανατικό κοινό νομίζω πως δεν υπάρχει πλέον και ειδικά στον ευρύτερο χώρο της rock.Κάποιος δηλαδή που να ακούει αποκλειστικά ένα και μόνο είδος.Μέχρι τα 18-20 ίσως να γίνεται αυτό από κάποιο σημείο όμως και μετά όλοι λίγο πολύ πειραματίζονται χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει πως δεν έχει κάποια βασικά ακούσματα.Τώρα όσον αφορά το αν είναι ευρύ δε θα το έλεγα.Ειδικά τα τελευταία χρόνια έχει πτωτικές τάσεις.Νομίζω όμως πως και από εμάς αλλά και από άλλα σχήματα του χώρου υπάρχει ένα άνοιγμα προς άλλες μουσικές κατευθύνσεις.Δεν απευθυνόμαστε αποκλειστικά σε gothic κοινό.

Την κατάσταση στην ελληνική μουσική που παρουσιάζει μια ροπή προς τα λαϊκά-ελληνικά πως θα τη χαρακτηρίζατε;

Άγγελος-Παύλος: Εξαρτάται από το τι θεωρεί κανείς λαϊκό.
Ηλίας:Και τι θεωρεί κανείς ελληνική μουσική.Το τσιφτετέλι,ας πούμε,πάνω στο τραπέζι είναι αραβόφερτο.

Υπάρχει μια τάση όμως να προωθείται το “λαϊκό”

Άγγελος-Παύλος:Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα,το τι προωθείται απο τις διάφορες εταιρείες και τα ΜΜΕ

Πιστεύετε δηλαδή πως η “κάθοδος” στο κοινό της gothic οφείλεται στο ότι ολοένα και περισσότεροι στρέφονται προς τα ελληνικά λαϊκά τραγούδια;

Άγγελος-Παύλος:Σίγουρα το πρόβλημα δεν είναι μόνο η προώθηση.Ο χώρος της μουσικής έχει κάνει κοιλιά.Τα τελευταία χρόνια δε βγαίνει κάτι καινούργιο εκτός από πολύ καινούργια συγκροτήματα που επεκτείνουν τις επιρροές και τον ήχο τους.Η κρίση είναι κατ’ελάχιστο οικονομική και κατά κύριο λόγο κοινωνικο-πολιτιστική.Βλέπω παιδάκια 12 ετών να γνωρίζουν τους στίχους από όλα τα σκυλοτράγουδα και αν τα ρωτήσεις για κάποιον πολύ γνωστό καλλιτέχνη άλλου χώρου σε κοιτάνε σαν να είσαι εξωγήινος.
Ηλίας:Και το χειρότερο είναι πως αν τους προτείνεις να ακούσουν κάτι είναι πολύ αρνητικοί.Ενώ έχουμε το internet που μπορεί ο οποιοσδήποτε να μπει και να ψάξει εύκολα και γρήγορα,δυστυχώς όλοι σχεδόν βλέπουν πολύ στοχευμένα τους πολύ λίγους που κάποιοι,ακόμα κα το youtube τους πλασάρουν.Επίσης και τα μέσα προωθούν συγκεκριμένους καλλιτέχνες.Αν μιλήσουμε ειδικά για την Αμερική,είναι μια κλίκα-όπως και εδώ- που προωθούν πολύ λίγους.Θυμάμαι την εποχή που ακόμα αγοράζαμε cd και μάζευα όλη την εβδομάδα λεφτά για να αγοράσω 1-2 τα οποία και “έλιωνα” μέχρι να αγοράσω το επόμενο.Όλη αυτή η φάση ήταν κατά κάποιο τρόπο ρομαντική.Ακόμα θυμάμαι από που έχω αγοράσει το κάθε cd,τη μέρα που το αγόρασα ακόμα και τη μυρωδιά των εξωφύλλων τους.Αυτά δυστυχώς η νέες γενιές δε θα τα ζήσουν.Πέρα όμως από αυτό δε κάνουν ούτε τη προσωπική τους αναζήτηση.Είναι προτέρημα να μπορέσει κάποιος να ψάξει τη μουσική που τον εμπνέει και όχι να μένει σε κάτι που το πλασάρουν,σε κάτι που δεν είναι τίποτα άλλο πέρα από μια copia χωρίς κανένα θετικό μήνυμα.Η mainstream για παράδειγμα μουσική στην Αμερική-λέω Αμερική γιατί οι αμερικάνικες εταιρείες έχουν εξαγοράσει πάρα πολλές ευρωπαϊκές οπότε υπάρχει και λογοκρισία πράγμα που κάνει τον ήχο και των υπολοίπων να στρέφεται προς την αμερικάνικη αγορά-δε περνά κανένα θετικό μήνυμα.Δε νομίζω πως κάποιος θεωρεί θετικό μήνυμα τη προβολή ενός τύπου με χρυσές αλυσίδες α χορεύει και να χει από πίσω 15 “γκόμενες” και να το παίζει ιστορία.Αυτό δεν οδηγεί πουθενά.Ίσα ίσα αυτό που θέλουν να μας περάσουν ως καλό και cool είναι η πραγματική καταστροφή του ανθρώπου εφόσον δε μεταφέρονται σωστά πρότυπα.Ακόμη και οι gothic που πολλοί πιστεύουν πως πλασάρει ένα style “κόβω τις φλέβες μου” είναι πιο κοντά στις ανθρώπινες πράξεις.Αντιθέτως αυτό που έλεγα πριν είναι κάτι ουτοπικό που αναγκάζει το κόσμο να πέφτει συνεχώς σε επίπεδα.Προσπαθούν να μιμηθούν τους αμερικάνους και σε συνδιασμό με το χαμηλό badget δίνουν ένα τραγικό αποτέλεσμα.

Την περίοδο της χούντας ο Θεοδωράκης,ο Σαββόπουλος ήταν το rock της εποχής.Γιατί είναι δύσκολο σήμερα να γραφτεί επαναστατικός ήχος με καθαρό στίχο;Μήπως έχει γραφτεί αλλά η τυποποιημένη μουσική,το τυποποιημένο ύφος,η τυποποιημένη ενδυματολογία απομακρύνουν και αποδυναμώνουν τις όποιες προσπάθειες; (ερώτηση ακροατή)

Άγγελος-Παύλος:Υπάρχουν σχήματα και καλλιτέχνες που κινούνται προς αυτή τη κατεύθυνση όμως νομίζω πως δεν είναι τόσο εμφανή στη δουλειά τους γιατί προφανώς δε συμφέρει.Δε νομίζω πως μπορεί πλέον να υπάρξει airplay είτα στο ραδιόφωνο που πλέον όλοι χρησιμοποιούν playlist είτε σε άλλο τηλεοπτικό μέσο.Θα θεωρηθεί ως ακραίο στην εποχή μας.

dsc_0904

15129778_1421613407850630_1397491521_n

Στους στίχους του Heartblades αλλά και γενικά στα τραγούδια σας αναφέρεστε στις σχέσεις των δύο φίλων και την τάση που έχει το ένα να πληγώνει το άλλο.

Ηλίας:Το μήνυμα των στίχων στα τραγούδια μας δεν είναι ξεκάθαρο.Αν όμως κάποιος γνωρίζει αγγλικά και ακούσει το κομμάτι διαβάζοντας τους στίχους θα βγάλει νόημα.Για το Heartblades που ναι μεν το τραγουδάω εγώ ως άντρας προς μια γυναίκα αλλά κάλλιστα θα μπορούσε να το τραγουδήσει και μια γυναίκα για έναν άντρα.Heartblades είναι καρδιές-λεπίδες.Όλοι έχουμε γνωρίσει έναν άνθρωπο με τον οποίο δεθεί,έχουμε κερδίσει την καρδιά και την εμπιστοσύνη του και στη συνέχεια όλη αυτή η κατάσταση μετατράπηκε όπως και τα συναισθήματά μας που έχουν αρχίσει να κόβουν,να πληγώνουν,να καταστρέφουν.Όλα όμως είναι μέσα στην ανθρώπινη φύση.

Δεδομένου του ότι είστε ένα συγκρότημα και πρέπει να συνυπάρξετε πολλά άτομα μαζί υπάρχουν στιγμές έντασης ανάμεσά σας;Πως καταφέρνετε να ηρεμείτε τα πνεύματα;

Άγγελος-Παύλος:Όπου υπάρχουν περισσότεροι από έναν υπάρχουν και αναταραχές, είτε μιλάμε για ερωτική είτε για φιλική σχέση είτε για ένα συγκρότημα.Τώρα μεταξύ μας μπουνιές ακόμη δεν έχουμε παίξει,τουλάχιστον όσο είμαι εγώ στο σχήμα γιατί μπορεί να δημιουργήσαμε με τον Ηλία το group -τότε έπαιζα κιθάρα-έφυγα όμως κάποια στιγμή και επέστρεψα ως μπασίστας οπότε στο ενδιάμεσο διάστημα δε ξέρω τι έγινε.Οι τόνοι εννοείται πως ανεβαίνουν κάποιες στιγμές όπως γίνεται άλλωστε σε όλες τις σχέσεις.
Ηλίας:Αυτό όμως που μας κρατά ενωμένους είναι η φιλία μας,βγαίνουμε μαζί.Άλλωστε γνωριζόμασταν από πριν.

Άγγελε εσύ μας είπες πως για κάποιο διάστημα αποχώρησες από το group.Πώς πήρες την απόφαση να φύγεις από κάτι που δημιούργησες και μετέπειτα να γυρίσεις πάλι σε αυτό;

Άγγελος:Είναι λίγο περίπλοκο.Είναι ένας συνδυασμός διαφόρων πραγμάτων.Ας πούμε πως απλά έπρεπε να γίνει ένα διάλειμμα για μια αναζήτηση διαφορετικών μονοπατιών.

Πείτε μας μερικά πράγματα για το πρώτο σας EP.

Ηλίας:Το συγκεκριμένο EP ήταν έτοιμο εδώ και 3 χρόνια,όταν όμως ξεκίνησε η κρίση η εταιρεία με την οποία είχαμε πει πως θα κυκλοφορήσει δε το έβγαλε τελικά.Οι λόγοι δεν ήταν μόνο οικονομικοί αλλά και ένας συνδυασμός άλλων πραγμάτων που δε θα ήθελα να θίξω.Το μόνο που θα πω είναι πως δε φέρθηκαν σωστά,δε τήρησαν τη συμφωνία μας.Αποφασίσαμε να αναζητήσουμε ξένη εταιρεία πράγμα που μας πήρε σχεδόν δυο χρόνια σε συνδυασμό και με μια Ιταλίδα μάνατζερ που ούτε εκείνη τήρησε τη συμφωνία.Τελικά αποφασίσαμε να κυκλοφορήσουμε το EP μας από μια καινούργια ελληνική εταιρεία τον Εξαρχιώτη (ευχαριστούμε τον Ευθύμη για τη κυκλοφορία του EP).Τώρα έχουμε έτοιμο το album και είμαστε σε αναζήτηση εταιρείας στο εξωτερικό.Μπορώ να πω μάλιστα πως βρισκόμαστε σε πολύ καλό δρόμο ενώ συνεργαζόμαστε και με ένα ελληνικό πρακτορείο management το Angels PR το οποίο και μας στηρίζει.

Επομένως έχετε έτοιμα και άλλα κομμάτια.

Ηλίας:Ένα κομμάτι για μένα είναι έτοιμο όταν έχει ολοκληρωθεί κατά 80-90%.Αυτή τη στιγμή έχουμε έτοιμα γύρω στα 30 κομμάτια.Αν βρούμε μια αξιοπρεπή εταιρεία που θα μπορέσει να προμοτάρει σωστά τη δουλειά μας,όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό τότε είμαστε έτοιμοι να κυκλοφορήσουμε και 2 και 3 album.

Υπάρχει κάποια στιγμή στη μουσική σας πορεία που να έχετε ξεχωρίσει ως την καλύτερη και ως τη χειρότερη;

Ηλίας:Η χειρότερη ήταν με την Ιταλίδα μάνατζερ που ανέφερα προηγουμένως.Ένα χαρακτηριστικό περιστατικό ήταν όταν κάποια στιγμή είχαμε κλείσει να παίξουμε σε ένα φεστιβάλ στη Μαδρίτη και την επόμενη μέρα σε ένα στη Βαρκελώνη.Ένα μήνα πριν μας είχαν πει πως τα έξοδά μας θα ήταν όλα καλυμμένα και δέκα μέρες πριν το φεστιβάλ μας ενημέρωσαν πως τελικά θα έπρεπε να καλύψουμε μόνοι μας τα μεταφορικά καθώς και τα έξοδα διαμονής.Εννοείται πως δεν πήγαμε.Η καλύτερη στιγμή πέρα από το live στην Πάτρα ήταν το live στο Βόλο.Τότε ο Άγγελος δεν ήταν.Ήταν σε ένα πολύ ωραίο μαγαζί στο λιμάνι του Βόλου.Είχε άψογο ήχο,τα παιδιά που το διοργάνωσαν ήταν φοβεροί επαγγελματίες και είχε πάρα πολύ κόσμο.
Άγγελος:Η χειρότερη περίοδος για μένα ήταν όταν αποχώρησα.Η καλύτερη ήταν όταν καταφέραμε και βγάλαμε το EP γιατί το παλεύαμε χρόνια.

Θα σκεφτόσασταν να συνεχίσετε μόνιμα την καριέρα σας στο εξωτερικό;

Ηλίας:Προσωπικά δε θα έφευγα από τη χώρα.Ίσως για λίγο για να κάνω κάποια live,μόνιμα όμως όχι.Θα μπορούσα να το έχω κάνει στο παρελθόν που ήταν και καλύτερα οικονομικά τα πράγματα όταν είχα μια πολύ καλή πρόταση να πάω ως ντράμερ σε ένα πολύ γνωστό φιλανδικό συγκρότημα.Μπορούμε όμως με βάση πάντα την Ελλάδα να κάνουμε κάποια tour στο εξωτερικό.
Άγγελος-Παύλος:Συμφωνώ κι εγώ.Έτσι κι αλλιώς δεν απευθυνόμαστε μόνο στο ελληνικό κοινό που είναι μια μικρή μόνο μερίδα ατόμων που ακούνε αυτή τη μουσική αλλά και σε ανθρώπους που βρίσκονται στο εξωτερικό.

15135545_1247104378661997_1489810848_n

Μια νέα τάση στη σύγχρονη μουσική είναι η σύνθεση τζαζ σε ρεμπέτικο.Τι μπορεί να ειπωθεί για το gothic;Μπορεί να πάει τη rock ένα βήμα παραπέρα; (ερώτηση ακροατή)

Ηλίας: Συμφωνώ με τη μείξη του ρεμπέτικου με πιο εναλλακτικά είδη μουσικής απλά και εκεί κάποιες φορές συναντάμε καλλιτέχνες που τραγουδάνε χωρίς να νιώθουν το στίχο.

Άγγελος-Παύλος:Σχετικά με το άλλο σκέλος της ερώτησης η gothic μουσική είναι μέρος της rock.Αν πάει το gothic ένα βήμα παραπέρα θα πάει μαζί του και η rock.

Ηλίας:Να προσθέσω πως αν υπήρχε προώθηση του gothic στην Ελλάδα όπως είχε αρχίσει να γίνεται το 2003-2004 με τους ΗΙΜ θα μπορούσε να έχει φτάσει να ακούγεται από μια πολύ μεγάλη μερίδα ανθρώπων,Το gothic-rock με ατμοσφαιρικό ήχο μπορεί να ακουστεί από τον οποιονδήποτε σε αντίθεση με κάποια είδη της metal που θεωρούνται πιο extreme.

Δεν είναι λίγο παρεξηγημένη η gothic μουσική;

Ηλίας: Ναι είναι θεωρούν τους gothαδες ακραίους και σκοτεινούς,παρακμιακούς τύπους με ψυχολογικά προβλήματα.Καμία σχέση.Η gothic είναι αυτό που είπε και πιο πριν.Μέσω αυτής μπορείς να εκφράσεις συναισθήματα με αξιοπρεπή τρόπο.Το συναίσθημα είναι και το βασικό στoιχείο του gothic ήχου και ύφους.

Υπάρχει κάποια συνεργασία που ονειρεύεστε;

Ηλίας:Θα ήθελα,αν γίνεται,κάποτε ο Trent Reznor ο τραγουδιστής των Nine inch Nails να μας έκανε παραγωγή στο δίσκο.

Άγγελος-Παύλος:Θα συμφωνήσω με τον Ηλία.

Υπάρχει κάποια live εμφάνιση που θα θέλατε να ξεχάσετε;

Άγγελος-Παύλος:Πολλές… (γέλια)

Ηλίας: Την κατάληξη μια εμφάνισης θα ήθελα να ξεχάσω.Το 2006 όταν ανοίξαμε τη συναυλία των Star Industry ο ντράμερ έκανε ένα τραγικό λάθος που δεν είχε ξαναγίνει.Δε ξέρω πραγματικά τι σκεφτόταν.Σταμάτησε ένα κομμάτι στη μέση.Ε και εγώ σαν αντιδραστικός που είμαι έκανα μια χειρονομία που την είδαν όλοι.Μετά το live του είπα χαρακτηριστικά “Ή σοβαρεύεσαι ή φεύγεις” ε και έφυγε.

Τι αίσθημα σας διακατέχει όταν βρίσκεστε πάνω στη σκηνή;

Άγγελος-Παύλος:Νομίζω ότι μόνο εκεί μπορώ να είμαι ο εαυτός μου.Είμαι απελευθερωμένος,δεν έχω καμία δεύτερη σκέψη.Νομίζω πως στο μεγαλύτερο μέρος της υπόλοιπης ζωής μου αναγκαστικά κινούμαι εντός ορισμένων πλαισίων.

Θα αλλοιώνατε ποτέ το style της μουσικής σας για να γίνεται λίγο πιο εμπορικοί και να αποκτήσετε μεγαλύτερο κοινό;

Ηλίας:Όχι!

Άγγελος-Παύλος:Αν θέλαμε να κάνουμε κάτι τέτοιο άλλωστε θα είχαμε ασχοληθεί με κάποιο άλλο είδος μουσικής.

Πώς βλέπετε το μέλλον του συγκροτήματος;

Ηλίας:Επειδή δουλεύω και ως dj εδώ και 12 χρόνια βλέπω πως εξελίσσεται η κατάσταση και μπορώ να κάνω μια πρόβλεψη για τα επόμενα 2 χρόνια.Η rock συμπεριλαμβάνει και το metal και το gothic.Είναι μια μουσική που ποτέ δεν πεθαίνει,ακόμα όμως κι αν αυτό γίνει τότε ξαναγεννιέται μέσα από τις στάχτες της.Μαζί με την κλασσική είναι οι πιο πλήρεις σαν μουσικές αφού μπορούν να καλύψουν όλες τις συναισθηματικές ανάγκες του ανθρώπου σε αντίθεση με άλλα είδη.Αυτό έχει αρχίσει να το αντιλαμβάνεται πάλι ο κόσμος.Τα υπόλοιπα μουσικά είδη έχουν φτάσει σε τέλμα.Σε 1-2 χρόνια η πτώση τους θα είναι ραγδαία ενώ η rock,και κατ’επέκταση η gothic θα κερδίσουν και πάλι έδαφος.

Μια live εμφάνιση θεωρείται πως είναι επιτυχημένη όταν υπάρχει αρκετός κόσμος ή όταν είστε ηχητικά καλά;

Άγγελος-Παύλος:Και τα δυο σε συνδυασμό.Αν δεν έχεις καλό ήχο και έχεις κόσμο δεν έχει νόημα.Αν πάλι έχεις ήχο και δεν έχεις κόσμο είναι σαν να παίζεις στο τοίχο.

15134492_1247104428661992_1678067715_n

Ανταγωνισμός στο χώρο της gothic μουσικής υπάρχει;

Άγγελος-Παύλος:Γενικά υπάρχει μια περίεργη νοοτροπία στην Ελλάδα που δε τη καταλαβαίνω σε όλα τα μουσικά είδη.Πολλά σχήματα βλέπουν τα άλλα ανταγωνιστικά άνευ λόγου και αιτίας.Την ίδια στιγμή υπάρχουν καταξιωμένα διεθνή σχήματα που το ένα δανείζεται κάποιο μέλος του άλλου γιατί ο μπασίστας,για παράδειγμα,έσπασε το χέρι του και γνωρίζουν και τα μεταξύ τους κομμάτια.Ένα παράδειγμα που χρησιμοποιούσα παλιότερα είναι αυτό της κόντρας Βίσση-Βανδή στα τέλη της δεκαετίας του 90 και την ίδια στιγμή στο εξωτερικό στο χώρο του metal ο Bruce Dickinson των Iron Maiden τραγούδαγε με τους Judas Priest που θεωρητικώς είναι ανταγωνιστές ή ο Lemi των Motorhead διασκεύαζε Metallica.

Υπάρχει κάποιο ελληνικό συγκρότημα με το οποίο θα θέλατε να συνεργαστείτε;

Ηλίας:Συνεργασία του style να ανοίγαμε συναυλία ή να παίζαμε μαζί ναι και τους το έχω προτείνει κιόλας.Μιλάω για τους Septic Flesh.Προσωπικά μου αρέσουν πάρα πολύ.Θεωρώ ότι το συναίσθημα και η ατμόσφαιρα που βγάζουν είναι μοναδική.Πιστεύω πως θα ταιριάζαμε.Είναι αυτοί που είναι.Γράφουν φοβερή μουσική,ξέρουν πραγματικά τι κάνουν.Τώρα για να συνεργαστούμε μουσικά δεν το αποκλείουμε.Θα μπορούσε για παράδειγμα να έρθει να παίξει κιθάρα σε κάποιο κομμάτι ο Bob Κατσιώνης που είναι και φίλος.Εκείνο όμως που προέχει είναι να βρούμε εταιρεία για το album.

Ποιά τα συναισθήματα που νιώσατε όταν κρατήσατε πρώτη φορά το EP;

Ηλίας:Χαρά που κυκλοφόρησε και που όλα έγιναν όπως τα θέλαμε.Είχαμε τον ήχο όπως τον θέλαμε,τα γραφιστικά έγιναν επίσης όπως τα θέλαμε καθώς και η φωτογράφηση.Αν και άργησε είναι ένα καλό EP για το ξεκίνημα μιας μπάντας.Την πρώτη μέρα το άκουσε 5-6 φορές συνεχόμενα.

Μετράτε 11 χρόνια ύπαρξης.Έχετε σκεφτεί ποτέ να διαλύσετε το group;

Ηλίας:Για να κλείσαμε δεκαετία και να μην το χουμε διαλύσει δε θα γίνει ποτέ.

Άγγελος-Παύλος:Ποτέ;;;Χαλάρωσε…(γέλια)

Ηλίας:Ποτέ!Όσο ζω δε θα γίνει!Και στα 80 θα ανεβαίνω και θα τραγουδάω το Die Again μέχρι να πεθάνω στη σκηνή.(γέλια)

Τι σημαίνουν οι IN VEiN για εσάς;

Άγγελος-Παύλος:Είναι σαν ένα παιδί σου.Εγώ βέβαια έχω την ιδιομορφία ότι έφυγα και επέστρεψα.Μεγαλώνεις μαζί του.Είσαι κάπως ανώριμος στην αρχή και σιγά σιγά ωριμάζεις,ωριμάζει όλο το σχήμα μαζί.Γίνεται μέρος της ζωής σου.Καταναλώνει πολύ από την ενέργειά σου αλλά σου δίνει άλλη τόση.

in Vein

Ποιες είναι οι επιρροές σας;

Ηλίας:Είναι οι : Sisters of Mercy, Type O Negative,Star Industry,Illusive,οι gothix-rock παραδοσιακές μπάντες.Έχουμε βέβαια επιρροές και από τον πιο πρόσφατο gothic-rock ήχο όπως :ΗΙΜ,The 69 Eyes,Sentenced αγαπημένη μπάντα και των δυο.Οι To/Die/For που είχαμε και τη χαρά το πρώτο μας ive να είναι σε άνοιγμα συναυλίας τους με τους Charon.Τέλος έχουμε και κάποιες επιρροές από τον industrial χώρο όπως: Nine inch Nails,Mairilyn Manson,Ramstein που έχουν πιο βαριές κιθάρες και λίγο πιο electro πλήκτρα.

Τί θυμάστε από το πρώτο σας live;

Ηλίας:Έβρεχε πολύ…

Άγγελος-Παύλος:Είχαμε μαλλιά…

Ηλίας:Εγώ έχω ακόμα…Αυτό που ποτέ δε θα ξεχάσω είναι πως ήταν στο θέατρο Παπάγου και περιμέναμε πολύ κόσμο.Αφού έγινε το soundcheck και ήμασταν όλοι έτοιμοι ξέσπασε καταιγίδα σε σημείο που να σκεφτόμαστε να ακυρώσουμε το live.Οι μπάντες όμως είχαν έρθει από τη Φιλανδία και πολύς κόσμος είχε αγοράσει τα εισιτήρια από πριν οπότε το live έγινε κανονικά.Δε θα ξεχάσω πώς είναι να είσαι στα παρασκήνια με αυτές τις μπάντες και γενικά με Φιλανδούς που τους συμπαθώ ιδιαίτερα και μάλιστα έχω πάει 3 φορές στη Φιλανδία.

Ποιό τραγούδι σας ξεχωρίζετε και γιατί;

Ηλίας:Το Clouds Open γιατί μου αρέσει η μελωδία και η παραγωγή όπως βγήκε.Είναι από τα πιο καινούργια μας κομμάτια.Το album θα είναι πιο κοντά σε αυτό.

Άγγελος-Παύλος:Εγώ ξεχωρίζω το The Grave of our Love και μετά έρχεται το Clouds Open και αυτό γιατί είναι το πρώτο που συνθέσαμε στο EP.Είναι το πρώτο μας παιδί.

Ετοιμάζεται κάποια live εμφάνιση;

Ηλίας:Θα είναι σε περίπου 20 μέρες απλά συζητάμε για το μαγαζί.Δε θέλουμε να παίζουμε στα ίδια μαγαζιά συνέχεια.Θέλουμε να φύγουμε λίγο από το κέντρο όπου έχουμε παίξει πάρα πολλές φορές.Απλά η κατάσταση είναι δύσκολη γιατί πέραν του ότι πολλά μαγαζιά έχουν κλείσει έχει προκύψει και το πρόβλημα με το μέτρο για τα ένσημα.

15174653_1421623341182970_2119684792_n

 

in Vein

Ευχαριστούμε τους iN VEiN,τον Άγγελο-Παύλο και τον Ηλία και τους ευχόμαστε καλή μουσική πορεία!

Επίσης ευχαριστούμε πολύ το spamradio.gr

Ερωτήσεις:Σταυρούλα Πολλάτου,Γωγώ Τσίντζα
Φωτογραφίες:Σταυρούλα Πολλάτου,Γωγώ Τσίντζα
Απομαγνητοφώνηση:Γωγώ Τσίντζα
Επεξεργασία κειμένου:Γωγώ Τσίντζα

Latest

Athens English Comedy Club – Κυριακή 28/4 στο Θέατρο ΕΛΙΑΡΤ!

Το Athens English Comedy Club ιδρύθηκε το 2019 και...

ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ του Αντώνη Τσιπιανίτη Αθερινού στο ΘΕΑΤΡΟ ACT – ΠΑΤΡΑ

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Λιακόπουλος - Γιωργής Κοντοπόδης Η «ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ» του Αντώνη ...

ΘΕΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ 2024 με την Ελένη Σκότη

Δείτε το τρέιλερ του εργαστηρίου εδώ: Η Ελένη Σκότη...

Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Club – Για δύο ακόμα Σάββατα – 20 και 27 Απριλίου

 Καλεσμένες (20/4) οι Ανδρονίκη Ξανθοπούλου και Όλγα Δαλέκου (διερμηνεία στη...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Athens English Comedy Club – Κυριακή 28/4 στο Θέατρο ΕΛΙΑΡΤ!

Το Athens English Comedy Club ιδρύθηκε το 2019 και...

ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ του Αντώνη Τσιπιανίτη Αθερινού στο ΘΕΑΤΡΟ ACT – ΠΑΤΡΑ

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Λιακόπουλος - Γιωργής Κοντοπόδης Η «ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ» του Αντώνη ...

ΘΕΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ 2024 με την Ελένη Σκότη

Δείτε το τρέιλερ του εργαστηρίου εδώ: Η Ελένη Σκότη...

Ο Σπύρος Γραμμένος στον Σταυρό του Νότου Club – Για δύο ακόμα Σάββατα – 20 και 27 Απριλίου

 Καλεσμένες (20/4) οι Ανδρονίκη Ξανθοπούλου και Όλγα Δαλέκου (διερμηνεία στη...

“Έλα”: Η Σαλίνα Γαβαλά ερμηνεύει Παναγιώτη Μάργαρη σε στίχους του Κώστα Μπαλαχούτη

Η Σαλίνα Γαβαλά ερμηνεύει το τραγούδι «Έλα» σε μουσική...

Athens English Comedy Club – Κυριακή 28/4 στο Θέατρο ΕΛΙΑΡΤ!

Το Athens English Comedy Club ιδρύθηκε το 2019 και είναι το πρώτο, και μοναδικό, εξ’ολοκλήρου Αγγλόφωνο comedy club στην Ελλάδα! Από το 2019, το...

ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ του Αντώνη Τσιπιανίτη Αθερινού στο ΘΕΑΤΡΟ ACT – ΠΑΤΡΑ

Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Λιακόπουλος - Γιωργής Κοντοπόδης Η «ΑΠΟΛΥΜΕΝΗ» του Αντώνη  Τσιπιανίτη Αθερινού “Απολυμένη” σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Λιακόπουλου και Γιωργή Κοντοπόδη έρχεται στην Πάτρα στο Θέατρο...

ΘΕΡΙΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ 2024 με την Ελένη Σκότη

Δείτε το τρέιλερ του εργαστηρίου εδώ: Η Ελένη Σκότη μιλάει για το studio ΝΑΜΑ εδώ Όπως κάθε καλοκαίρι έτσι και στο φετινό του 2024 θα...

2 COMMENTS

Comments are closed.