Exclusive Content:

Microsoft και Activision Blizzard Κατηγορούνται για “Κακές Διαπραγματεύσεις” από Εργαζομένους της Raven Software

Κατηγορίες και Στρατηγικές Διαπραγματεύσεων

Εργαζόμενοι της Raven Software που έχουν συνδικαλιστεί έχουν καταθέσει καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Εργασιακών Σχέσεων (NLRB) κατά των μητρικών εταιρειών τους, Activision Blizzard και Microsoft. Σύμφωνα με το Game File, η καταγγελία κατηγορεί και τις δύο εταιρείες για “κακή πίστη διαπραγματεύσεων” και “συντονισμένες ενέργειες”, οι οποίες μπορεί να περιλαμβάνουν “αντεπίθεση, απόλυση και πειθαρχία.”

Η καταγγελία κατατέθηκε καθώς οι συνδικαλισμένοι υπάλληλοι της Raven προσπαθούν να επιτύχουν μια συλλογική συμφωνία εργασίας με τον εργοδότη τους. Δεν είναι σαφές ποιες είναι οι συγκεκριμένες απαιτήσεις του συνδικάτου για μια ενδεχόμενη νέα σύμβαση, αλλά φαίνεται ότι η αρχική αισιοδοξία που ακολούθησε την προσπάθεια συνδικαλισμού του στούντιο έχει πλέον εξανεμιστεί.

Ο πρόεδρος των Communications Workers of America (CWA), Claude Cummings Jr., δήλωσε: «Μετά την εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft, τα μέλη μας ήταν αισιόδοξα ότι θα προχωρούσαν γρήγορα σε μια πρώτη σύμβαση στη Raven Software. Δυστυχώς, αυτό δεν έχει συμβεί. Ενθαρρύνουμε τη Microsoft να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες που αναφέρονται στη κατηγορία Αντεργατικής Πρακτικής και να καταστήσει την επίτευξη μιας δίκαιης συμφωνίας προτεραιότητα.»

Προηγούμενες Ενέργειες και Σχέσεις με τη CWA

Η CWA έχει βοηθήσει πολλές συνδικαλιστικές προσπάθειες στον τομέα των παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων αρκετών ομάδων εντός των Activision Blizzard και Microsoft. Η πιο πρόσφατη νίκη της CWA ήταν η σύσταση ενός γενικού συνδικάτου με πάνω από 500 υπαλλήλους στο Blizzard Entertainment, το οποίο ανήκει στη Microsoft.

Πριν από αυτό, η CWA είχε εποπτεύσει τη δημιουργία συνδικάτων που περιλαμβάνουν σχεδόν 250 εργαζόμενους στη Bethesda Game Studios και περίπου 600 εργαζόμενους QA της Activision Blizzard.

Οι προσπάθειες αυτές ενισχύθηκαν από τη συμφωνία ουδετερότητας εργασίας που υπέγραψε η Microsoft με την CWA το 2022, η οποία αρχικά κάλυπτε τους υπαλλήλους της Activision Blizzard αλλά έχει επεκταθεί και στους εργαζόμενους της ZeniMax. Η συμφωνία αυτή επιτρέπει στους εργαζόμενους να “κάνουν ελεύθερη και δίκαιη επιλογή σχετικά με την εκπροσώπηση του συνδικάτου.”

Αντίκτυποι και Αντιδράσεις

Απαντώντας στην καταγγελία της NLRB, η Microsoft δήλωσε ότι παραμένει “δεσμευμένη στη διαπραγμάτευση με καλή πίστη.” Ωστόσο, το Game File αναφέρει ότι οι εργαζόμενοι της Raven έχουν συμμετάσχει σε πολλές συνεδριάσεις διαπραγματεύσεων με τη διοίκηση από την ίδρυση του συνδικάτου το 2022, αλλά δεν έχουν καταφέρει να κάνουν ουσιαστική πρόοδο.

Η κατάσταση υπογραμμίζει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα συνδικάτα στον τομέα των παιχνιδιών κατά την προσπάθειά τους να διασφαλίσουν βελτιωμένες συνθήκες εργασίας και δικαιώματα μέσω συλλογικών συμβάσεων.

Latest

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Τα πιο επιδραστικά video games που άλλαξαν τη βιομηχανία

Τα πιο επιδραστικά video games που άλλαξαν τη βιομηχανία

Newsletter

Don't miss

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Τα πιο επιδραστικά video games που άλλαξαν τη βιομηχανία

Τα πιο επιδραστικά video games που άλλαξαν τη βιομηχανία

Πώς το anime επηρεάζει τη μόδα και τον τρόπο ζωής στην Ιαπωνία

Πώς το anime επηρεάζει τη μόδα και τον τρόπο ζωής στην Ιαπωνία

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια