Exclusive Content:

Το λογότυπο X αντικαθιστά επίσημα το διάσημο πουλί του Twitter στην εφαρμογή για κινητά

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που ήταν παλαιότερα γνωστή ως Twitter αντικατέστησε επίσημα το διάσημο λογότυπο με το μπλε και λευκό πουλί με ένα “Χ”. Η αλλαγή αυτή έγινε αργά το βράδυ της Παρασκευής στο πλαίσιο του εκτεταμένου rebranding που ανακοίνωσε ο ιδιοκτήτης της πλατφόρμας, Elon Musk, νωρίτερα αυτό το μήνα. Η μετάβαση από το Twitter στο X περιελάμβανε επίσης την έναρξη λειτουργίας του domain X.com, αν και το Twitter.com εξακολουθεί να είναι ενεργό.

Ο Μασκ, ο οποίος αγόρασε την πλατφόρμα έναντι 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων στα τέλη του περασμένου έτους, εξέφρασε την πρόθεσή του να καταργήσει σταδιακά το εμπορικό σήμα του Twitter και όλες τις εικόνες που σχετίζονται με τα πουλιά. Οραματίζεται τη μετατροπή της πλατφόρμας σε μια “εφαρμογή για τα πάντα”.

Νωρίς το Σάββατο, ο Μασκ μοιράστηκε ένα βίντεο που εμφανίζει ένα μεγάλο λαμπερό λογότυπο X στην κορυφή της έδρας της εταιρείας. Ωστόσο, η κίνηση αυτή προκάλεσε έρευνα από αξιωματούχους της πόλης του Σαν Φρανσίσκο, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι η εταιρεία εγκατέστησε την πινακίδα χωρίς την κατάλληλη άδεια. Σύμφωνα με τον ιστότοπο του Τμήματος Επιθεώρησης Κτιρίων, έχουν υποβληθεί δύο ενεργές καταγγελίες κατά της έδρας της X, αναφέροντας “Δομή στην οροφή χωρίς άδεια” και “Μη ασφαλής πινακίδα”.

Κατά την επίσκεψή του στο κτίριο, ένας υπάλληλος της πόλης ζήτησε πρόσβαση στην οροφή, αλλά του αρνήθηκε, αφού ενημερώθηκε ότι η κατασκευή ήταν μια προσωρινή πινακίδα για μια εκδήλωση. Ούτε το Τμήμα Επιθεώρησης Κτιρίων του Σαν Φρανσίσκο ούτε η X απάντησαν αμέσως σε αιτήματα για σχόλια.

Ο Μασκ, ο οποίος είναι επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, έχει γνωστή προτίμηση στο γράμμα “Χ”. Άλλες επιχειρήσεις του, όπως η SpaceX και η νέα νεοφυής επιχείρηση τεχνητής νοημοσύνης xAI, διαθέτουν επίσης το γράμμα στα λογότυπά τους.

Επιχειρηματικοί αναλυτές θεωρούν την απόφαση να εγκαταλείψει το λογότυπο του Twitter με το μπλε πουλί ως μια ριψοκίνδυνη κίνηση. Μετά τις αλλαγές του Μασκ στον ιστότοπο, η εταιρεία αντιμετωπίζει προκλήσεις όσον αφορά τη διατήρηση των διαφημιστών, με ορισμένους να εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με την καταλληλότητα της πλατφόρμας για μάρκετινγκ εμπορικών σημάτων.

Για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα, ο Musk διόρισε πρόσφατα ως CEO την πρώην διαφημιστική διευθύντρια της NBCUniversal Linda Yaccarino, μια κίνηση που ερμηνεύεται ως προσπάθεια να καθησυχάσει τους διαφημιστές. Η Yaccarino ενημέρωσε τους εργαζόμενους σε ένα email ότι η X σκοπεύει να δημιουργήσει ευχάριστες εμπειρίες σε διάφορα μέσα, όπως βίντεο, ήχο, μηνύματα, τραπεζικές συναλλαγές και πληρωμές. Σε μια ανάρτηση που συζητούσε την αλλαγή στο λογότυπο της εφαρμογής για κινητά, έγραψε επιγραμματικά: “Ώρα για ενημέρωση”.

Διαβάστε επίσης:

Latest

Newsletter

Don't miss

Ο Μπραντ Πιτ στην «F1»: Μια από τις πιο φιλόδοξες κινηματογραφικές παραγωγές του 2025

Ο Μπραντ Πιτ επιστρέφει δυναμικά στη μεγάλη οθόνη με...

Η «Δουνκέρκη» του Κρίστοφερ Νόλαν αναδείχθηκε αγαπημένη πολεμική ταινία των Βρετανών

Η ταινία «Δουνκέρκη» (Dunkirk) του Κρίστοφερ Νόλαν αναδείχθηκε ως...
spot_img

Eurovision 2025 – Α’ Ημιτελικός: Υπερθέαμα στη Βασιλεία με συγκίνηση, ενέργεια και πολιτικά μηνύματα – Αποκλείστηκε η Κύπρος

Η Κύπρος έκλεισε εντυπωσιακά τη βραδιά, ενώ 10 χώρες εξασφάλισαν τη θέση τους στον Μεγάλο Τελικό του Σαββάτου Ολοκληρώθηκε το βράδυ της Τρίτης 13 Μαΐου...

Ρόμπερτ Ντε Νίρο κατά Τραμπ: «Αμόρφωτος, άξεστος, παγκόσμια απειλή – Δεν μπορείς να βάλεις δασμό στη δημιουργικότητα»

Καυστική ομιλία στο Φεστιβάλ Καννών – Σφοδρή επίθεση στον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ για την πολιτική του απέναντι στην τέχνη Με μια πύρινη ομιλία που...

Ο Μπραντ Πιτ στην «F1»: Μια από τις πιο φιλόδοξες κινηματογραφικές παραγωγές του 2025

Ο Μπραντ Πιτ επιστρέφει δυναμικά στη μεγάλη οθόνη με την ταινία F1, μια πολυαναμενόμενη παραγωγή που συνδυάζει δράση, δράμα και την αδρεναλίνη των πραγματικών...