Exclusive Content:

KRS: Η εταιρεία που καθιέρωσε το 6ωρο με αμοιβές 8ωρου αναζητά Administrative Assistant

Η KRS Financial Control Α.Ε. ιδρύθηκε το 2011 και είναι μια λογιστική εταιρεία με υψηλή ανάπτυξη, πελατοκεντρική, με εξειδίκευση σε τομείς επιχειρηματικής αιχμής και ψηφιακής οικονομίας, με την τεχνολογία στον πυρήνα της.

Ακολουθεί η αγγελία:

Αναζητούμε έναν έμπειρο και δυναμικό εργαζόμενο Γραμματειακής Υποστήριξης, για να προσφέρει υποστήριξη στις επιχειρησιακές μας λειτουργίες και να ενταχθεί στην ομάδα μας. Ψάχνουμε για άτομα με γνώσεις, δυναμισμό και εξαιρετική ικανότητα διαχείρισης εργασιών αλλά και έμφαση στην λεπτομέρεια. Η ένταξη στην ομάδα της KRS Financial Control A.E. σημαίνει ότι γίνεσαι μέλος μιας ανθρωποκεντρικής ομάδας με μοναδικές παροχές και στόχο την αριστεία για την ικανοποίηση των πελατών.

Αρμοδιότητες

  • Οργάνωση και διαχείριση του γραφείου για την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας γραμματειακής υποστήριξης.
  • Υποστήριξη αιτημάτων και σε ο,τι αφορά στον σχεδιασμό και τη διανομή πληροφοριών
  • Παρακολούθηση Εκκρεμοτήτων
  • Υποστήριξη Διοίκησης
  • Εξοπλισμός γραφείου(Φωτοτυπικό, Εκτυπωτές, Scanners, Fax)
  • Υποστήριξη Λογιστών (Μισθωτήρια, Επιδόματα, Συμφωνητικά, Καρτέλες πελατών/προμηθευτών, εκτύπωση τιμολογίων και statements, σύνταξη κι αποστολή υποχρεώσεων κ.τ.λ.)
  • Ενεργή διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων με επαγγελματισμό
  • Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές
  • Διαχείριση έντυπης και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Οργάνωση ταξιδιών
  • Διαχείριση Calendar για συντονισμό συναντήσεων, διασφαλίζοντας οργανωμένη προετοιμασία και ακολουθία.
  • Κατάλληλη προετοιμασία του χώρου
  • Διαχείριση και Αρχειοθέτηση Αρχείων Γραφείου (Παραστατικών ,εγγράφων και φακέλων)
  • Παρακολούθηση Εξωτερικών Εργασιών και προγραμματισμός
  • Διαχείριση προμηθειών, Ταμείου και Πελατών
  • Έκδοση και Διαχείριση Τιμολογίων
  • Διαχείριση Πληρωμών και Εισπράξεων

Απαραίτητα προσόντα

  • 1-3 έτη εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση administrative assistant
  • Πολύ καλή γνώση λογισμικών Microsoft Office (Word, Internet και Excel)
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας
  • Εξοικείωση με την οργάνωση γραφείου και τεχνικές βελτιστοποίησης
  • Υψηλός βαθμός ικανότητας εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών και διαχείρισης χρόνου
  • Ακεραιότητα και επαγγελματισμός
  • Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε Λογιστική Εταιρεία
  • Εξοικείωση με γραφειακά λογισμικά και συστήματα διαχείρισης.
  • Επιθυμητό πτυχίο Λογιστικής ή σχετικού Οικονομικού αντικειμένου, ΑΕΙ ή ΤΕΙ
  • Επιθυμητή γνώση λογισμικών ERP / λογιστικών εφαρμογών

Απαιτούμενες δεξιότητες & αξίες

  • Ικανότητα εργασίας σε γρήγορο περιβάλλον με έμφαση στη λεπτομέρεια και απόδοση.
  • Ισχυρές διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  • Αφοσίωση στην ομαδική εργασία και ευελιξία για κάλυψη επιχειρησιακών αναγκών.
  • Επαγγελματική ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων με αποτελεσματικότητα.
  • Υψηλό αίσθημα ευθύνης και ακεραιότητας.
  • Ενεργητικότητα και προσανατολισμός στις λεπτομέρειες.
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και προσαρμογή σε μεταβαλλόμενες προτεραιότητες.
  • Επίλυση προβλημάτων και ομαδικότητα.
  • Εξαιρετική διαχείριση χρόνου και τήρηση των προθεσμιών.
  • Διακριτικότητα και κατανόηση θεμάτων εμπιστευτικότητας.
  • Προθυμία για συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη, ανάληψη απαιτητικών εργασιών.

Παροχές

Η KRS Financial Control Α.Ε. ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα.

  • Κουλτούρα μάθησης
  • Καλλιεργείται η συνεργασία, η επαγγελματική ανάπτυξη και η αριστεία επιβραβεύεται ποικιλοτρόπως.
  • Συνεχής  καθοδήγηση και εκπαίδευση
  • Ευκαιρίες εξέλιξης
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών ελκυστικός βασικός  μισθός
  •  Ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας
  • Άνετο & σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον με 6ωρη εργασία(μισθό και ασφάλιση 8ωρου).
  • Ειδικά bonus επιδόματα στους εργαζομένους μας
  • Πακέτο ιδιωτικής ασφάλισης.
  • Παροχές που προάγουν μια ισορροπημένη και ικανοποιητική εργασιακή ζωή

Μπορείτε να στέλνετε τα CV σας μαζί με ένα μικρό Cover Letter στο email: krs@krs.gr με θέμα «Administrative Assistant».

Latest

Adagio – Μουσικές για τις ημέρες του Πάσχα: Johann Sebastian Bach | Τα κατά Ματθαίον Πάθη

Ευαγγελιστής | David Fischer | τενόρος Ιησούς | Padraic Rowan...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Τετάρτη 15 Μαΐου | 20:30 | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος H...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ – Στο Μέγαρο Μουσικής

Πέμπτη 16, Παρασκευή 17, Σάββατο 18,  Κυριακή 19 Μαΐου |...

 «ΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑΙ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» – Παράταση Παραστάσεων

  ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ              ...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Adagio – Μουσικές για τις ημέρες του Πάσχα: Johann Sebastian Bach | Τα κατά Ματθαίον Πάθη

Ευαγγελιστής | David Fischer | τενόρος Ιησούς | Padraic Rowan...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Τετάρτη 15 Μαΐου | 20:30 | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος H...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ – Στο Μέγαρο Μουσικής

Πέμπτη 16, Παρασκευή 17, Σάββατο 18,  Κυριακή 19 Μαΐου |...

 «ΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑΙ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» – Παράταση Παραστάσεων

  ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ              ...

Παρουσίαση του βιβλίου “Καταδύσεις” της Κατερίνας Μαρτζούκου-Εκδόσεις Ελκυστής

Οι Εκδόσεις Ελκυστής σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου “Καταδύσεις” της Κατερίνας...

Adagio – Μουσικές για τις ημέρες του Πάσχα: Johann Sebastian Bach | Τα κατά Ματθαίον Πάθη

Ευαγγελιστής | David Fischer | τενόρος Ιησούς | Padraic Rowan | μπασοβαρύτονος Φανή Αντωνέλου | υψίφωνος                Henriette Gödde | κοντράλτο Βασίλης Καβάγιας | τενόρος                 ...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Τετάρτη 15 Μαΐου | 20:30 | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος H προπώληση έχει αρχίσει Η σπουδαία πιανίστα Ντόρα Μπακοπούλου προσκαλεί τον Αχιλλέα Γουάστωρ, διακεκριμένο σολίστ του...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ – Στο Μέγαρο Μουσικής

Πέμπτη 16, Παρασκευή 17, Σάββατο 18,  Κυριακή 19 Μαΐου | 20:00 | Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη Στα ελληνικά, τα αγγλικά και τα τουρκικά με ελληνικούς και αγγλικούς...