Exclusive Content:

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Ελληνικού Φεστιβάλ

Η σκηνοθέτις Κατερίνα Ευαγγελάτου ορίζεται καλλιτεχνική διευθύντρια του Ελληνικού Φεστιβάλ ΑΕ, ανακοίνωσε επίσημα το υπουργείο Πολιτισμού. Άμεσα αναμένεται να οριστούν και τα μέλη του ΔΣ του Φεστιβάλ.

Η θητεία της Κατερίνας Ευαγγελάτου, η οποία διαδέχεται τον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο, θα είναι τριετής ενώ παράλληλα «θα προετοιμαστεί εγκαίρως η προκήρυξη για την πλήρωση της οικείας θέσης μετά την λήξη της θητείας της» όπως τονίζεται .

«Επιπλέον, στόχος του υπουργείου είναι, σε συνεργασία με την Καλλιτεχνική Διευθύντρια και με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού, να καταρτιστεί και να οριστικοποιηθεί εντός του έτους ένας σύγχρονος εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, ο οποίος θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός φεστιβάλ διεθνούς εμβέλειας και μεγάλης καλλιτεχνικής βαρύτητας, όπως το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Αυτή η διαδικασία θα ακολουθηθεί άμεσα και για τους υπόλοιπους εποπτευόμενους φορείς σύγχρονου πολιτισμού» επισημαίνεται.

Τέλος, στην ίδια ανακοίνωση η υπουργός Πολιτισμού εκφράζει τις ευχαριστίες της «στον Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο για την προσφορά του στο Φεστιβάλ τα τρία τελευταία χρόνια, και, στο πλαίσιο της ομαλής μετάβασης του οργανισμού στη νέα καλλιτεχνική του διεύθυνση, χαιρετίζει ότι για πρώτη φορά θα λάβει χώρα μία διαδικασία ενημέρωσης και παράδοσης-παραλαβής μεταξύ του απερχόμενου Καλλιτεχνικού Διευθυντή και της νέας Καλλιτεχνικής Διευθύντριας».

Βιογραφικό Κατερίνας Ευαγγελάτου

Η Κατερίνα Ευαγγελάτου είναι αριστούχος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου με παράλληλες σπουδές Μουσικής στο Ελληνικό Ωδείο. Μεταπτυχιακά σπούδασε Σκηνοθεσία στο Λονδίνο με Υποτροφία Ωνάση (κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου με Διάκριση [Distinction] στην Σκηνοθεσία Θεάτρου από το Midlessex University) και τη Μόσχα, (Κρατική Ακαδημία Θεατρικής Τέχνης GITIS). Μιλάει Αγγλικά, Γαλλικά και Ρώσικα.

Είναι μέλος της Εταιρείας Σπουδών της Σχολής Μωραΐτη και της Επιτροπής Υποτροφιών Μινωτή-Παξινού του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης.

Πρωτοεμφανίστηκε ως σκηνοθέτις το 2006 στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου (Άσκηση Φαντασίας- Τρίτη Εντολή), ενώ την ίδια χρονιά ίδρυσε και διηύθυνε στο “Αμφι-Θέατρο Σπύρου Α. Ευαγγελάτου” την σκηνή “Είσοδος Κινδύνου”, όπου παρουσίασε τρεις παραστάσεις σε πανελλήνια πρώτη (Ερωτευμένη Νεκρή, Η Λέσχη της Αυτοκτονίας, Εκδίκηση).

Έχει σκηνοθετήσει πάνω από 20 μεγάλες παραγωγές (Πρόζα και Όπερα) σε κορυφαίους θεατρικούς Οργανισμούς της Ελλάδας και του εξωτερικού όπως το Εθνικό Θέατρο, η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, η Εθνική Λυρική Σκηνή, το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, η Κρατική Όπερα της Περμ στη Ρωσία και το Κρατικό Θέατρο του Άουγκσμπουργκ στη Γερμανία.

Στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου έχει παρουσιάσει τον Ιδομενέα του Ρόλαντ Σίμελπφενιχ στην Πειραιώς 260 (2014), τον Ρήσο στον αρχαιολογικό χώρο του Λυκείου του Αριστοτέλη (2015) και, με το Εθνικό Θέατρο, την Άλκηστη του Ευριπίδη στην Επίδαυρο (2017).

Επιπλέον, όπως έχει εξαγγελθεί, τον Ιούνιο του 2020, η Κατερίνα Ευαγγελάτου έχει ήδη κληθεί από την Εθνική Λυρική Σκηνή να σκηνοθετήσει τον Ριγκολέττο του Τζ. Βέρντι στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου.

Ασχολείται συστηματικά και με την Θεατρική Εκπαίδευση με επίκεντρο το Αρχαίο Δράμα, ενώ έχει κληθεί να δώσει μαθήματα και διαλέξεις γύρω από το Θέατρο στην Ελλάδα (Πανεπιστήμιο Αθηνών-Τμήμα Θεατρικών Σπουδών, Δραματική Σχολή Εθνικού Θεάτρου, Δραματική Σχολή Ωδείου Αθηνών κ.α.) και το εξωτερικό. Πρόσφατα ήταν προσκεκλημένη του New York University, όπου δίδαξε Αρχαίο Δράμα σε φοιτητές διαφόρων τμημάτων του. Το 2018 διηύθυνε το Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Εθνικού Θεάτρου στους Δελφούς.

Έχει τιμηθεί μεταξύ άλλων, από την Ένωση Θεατρικών και Μουσικών Κριτικών με το Βραβείο Νέου Δημιουργού (Δεκέμβριος 2009), και με το Έπαθλο «Ελευθερία Σαπουντζή» για τις σκηνοθεσίες της κατά την διετία 2009-2011 (Σεπτέμβριος 2011), Η παράσταση της Όπερας Τα παραμύθια του Χόφμαν, (Κρατική Όπερα της Περμ στη Ρωσία, 2015) ήταν υποψήφια για 9 βραβεία “Χρυσή Μάσκα”, τα σημαντικότερα βραβεία στο ρωσόφωνο Θέατρο, μεταξύ των οποίων Καλύτερης Παράστασης Όπερας και Καλύτερου Σκηνοθέτη.

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

Latest

Instagram Blend: Τι είναι αυτή η νέα λειτουργία που φέρνει εσένα και τους φίλους σου πιο κοντά μέσω των Reels;

Το Instagram συνεχίζει να εξελίσσεται, προσθέτοντας νέες λειτουργίες που...

Γιατί δεν τρώμε μπανάνα το βράδυ;

Η μπανάνα είναι από τα πιο αγαπημένα φρούτα στον...

Πότε πρέπει να φορέσει παπούτσια το μωρό;

Η εικόνα ενός μωρού με μικροσκοπικά παπουτσάκια είναι αναμφίβολα...

Newsletter

Don't miss

Instagram Blend: Τι είναι αυτή η νέα λειτουργία που φέρνει εσένα και τους φίλους σου πιο κοντά μέσω των Reels;

Το Instagram συνεχίζει να εξελίσσεται, προσθέτοντας νέες λειτουργίες που...

Γιατί δεν τρώμε μπανάνα το βράδυ;

Η μπανάνα είναι από τα πιο αγαπημένα φρούτα στον...

Πότε πρέπει να φορέσει παπούτσια το μωρό;

Η εικόνα ενός μωρού με μικροσκοπικά παπουτσάκια είναι αναμφίβολα...

Τι παιχνίδι είναι το πάντελ;

Το πάντελ (ή padel, όπως είναι διεθνώς γνωστό) είναι...
spot_img

Instagram Blend: Τι είναι αυτή η νέα λειτουργία που φέρνει εσένα και τους φίλους σου πιο κοντά μέσω των Reels;

Το Instagram συνεχίζει να εξελίσσεται, προσθέτοντας νέες λειτουργίες που ανταποκρίνονται στις συνήθειες και τις ανάγκες των χρηστών του. Η πιο πρόσφατη προσθήκη ονομάζεται Blend...

Πέδρο Πασκάλ: «Αηδιαστική χαμένη» η Τζ.Κ. Ρόουλινγκ – Οργή μετά τη δήλωσή της για την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο

Ο Πέδρο Πασκάλ, γνωστός για τη συμμετοχή του στις σειρές The Last of Us και The Mandalorian, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στην Τζ.Κ. Ρόουλινγκ, χαρακτηρίζοντάς...

Γιατί δεν τρώμε μπανάνα το βράδυ;

Η μπανάνα είναι από τα πιο αγαπημένα φρούτα στον κόσμο. Θρεπτική, γλυκιά, εύκολη στη μεταφορά και την κατανάλωση, γεμάτη οφέλη – ή τουλάχιστον αυτό...