Παρά τη διοργάνωση μεγάλων events, όπως οι πρόσφατοι καλοκαιρινοί τελικοί του LCS στο Prudential Center στο Νιούαρκ του Νιου Τζέρσεϊ, το πρωτάθλημα esports League of Legends της Riot Games δεν είναι ακόμη κερδοφόρο. Ο Raul Fernandez, επικεφαλής των esports της Riot για την Αμερική, αποκάλυψε αυτή την πληροφορία στο Axios.
Παρόλο που η Riot Games, που ανήκει στην Tencent, είναι υπεύθυνη για μερικά από τα πιο γνωστά παιχνίδια πολλαπλών παικτών, όπως το League of Legends και το Valorant, εξακολουθεί να προσπαθεί να καταστήσει κερδοφόρες τις δραστηριότητες esports.
Η άποψη του Fernandez: Με ένα κοινό περίπου 7.000 θεατών στους τελικούς, όπου η Cloud9 αγωνίστηκε εναντίον της ανερχόμενης ομάδας NRG, ο Fernandez εξέφρασε την ανάγκη αναζωογόνησης του πρωταθλήματός τους. Παρόλο που αναμένονταν πάνω από 100.000 διαδικτυακοί θεατές, υπάρχει μια πτώση στην τηλεθέαση τον τελευταίο καιρό. Ωστόσο, η διοργάνωση στο Νιούαρκ ήταν οικονομικά σταθερή και επωφελής για την πόλη και τις συμμετέχουσες ομάδες.
Η Riot είναι της άποψης ότι το κοινό των esports αποτελείται κυρίως από τους παίκτες του παιχνιδιού της. Πιστεύουν ότι τα άτομα αρχίζουν να παίζουν το παιχνίδι, γοητεύονται και στη συνέχεια παρασύρονται στην παρακολούθηση εκδηλώσεων esports. Τα παραδοσιακά δικαιώματα μετάδοσης δεν αποτελούν εστίαση της Riot. Αντ’ αυτού, στοχεύουν στη δημιουργία εσόδων μέσω αντικειμένων εντός του παιχνιδιού που σχετίζονται με δημοφιλείς ομάδες, παίκτες ή διοργανώσεις και προσφέροντας ψηφιακές κάρτες για ενισχυμένη πρόσβαση σε τουρνουά.
Fernandez επισημαίνει ότι ένα από τα εμπόδια για το League είναι η περίπλοκη φύση του. Οι συνεχείς ενημερώσεις επί δέκα χρόνια και η εισαγωγή περισσότερων από 100 παιγνίσιμων χαρακτήρων έχουν προσθέσει πολυπλοκότητα. Αυτό καθιστά δύσκολο για την Riot να προωθήσει αντικείμενα εντός του παιχνιδιού που σχετίζονται με συγκεκριμένους παίκτες ή ομάδες, ειδικά αν αυτά τα αντικείμενα δεν ευθυγραμμίζονται με τον χαρακτήρα που προτιμά ένας οπαδός. Το Valorant, ένα άλλο παιχνίδι της Riot, δεν αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα λόγω των λιγότερων χαρακτήρων και ομάδων, γεγονός που καθιστά απλούστερη τη δημιουργία εικονικών αντικειμένων. Επιπλέον, το Valorant δημιουργήθηκε με γνώμονα τα esports, επιτρέποντας τον ομαλό συντονισμό μεταξύ της ομάδας esports και των δημιουργών του παιχνιδιού.
Διαβάστε επίσης:
- Η Ahsoka Tano έρχεται στο Fortnite
- Ακολουθήστε τις σελίδες μας σε Facebook, Instagram και Spotify για περισσότερη έμπνευση.