Exclusive Content:

Hideaki Itsuno Αποχωρεί Από την Capcom για Νέα Δημιουργικά Σχέδια

Ο Hideaki Itsuno, ο αναγνωρίσιμος Ιάπωνας σκηνοθέτης και σχεδιαστής παιχνιδιών, ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Capcom μετά από τρεις δεκαετίες συνεργασίας με την εταιρεία. Ο Itsuno, γνωστός για την ηγετική του δουλειά στις σειρές Devil May Cry και Dragon’s Dogma, κοινοποίησε την είδηση μέσω των κοινωνικών δικτύων, εκφράζοντας την πρόθεσή του να ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός νέου παιχνιδιού σε νέο περιβάλλον.

Ανακοίνωση και Σχέδια

Στην ανακοίνωσή του, ο Itsuno ευχαρίστησε τους υποστηρικτές του για τη στήριξή τους στα παιχνίδια και τους χαρακτήρες που έχει δημιουργήσει. Είπε: “Ευχαριστώ για την μακροχρόνια υποστήριξη προς τα παιχνίδια και τους χαρακτήρες για τα οποία ήμουν υπεύθυνος. Ελπίζω να συνεχίσετε να υποστηρίζετε τα παιχνίδια και τους χαρακτήρες της Capcom.”

Από τον Σεπτέμβριο, ο Itsuno θα ξεκινήσει την ανάπτυξη ενός νέου παιχνιδιού σε διαφορετικό περιβάλλον. Εξέφρασε την επιθυμία του να δημιουργήσει παιχνίδια που θα είναι εξίσου ή και περισσότερο αξέχαστα από αυτά που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα. “Παραμείνετε συντονισμένοι για τη νέα μου δημιουργία,” πρόσθεσε.

Καριέρα και Κληρονομιά

Ο Itsuno προσλήφθηκε από την Capcom το 1994 και εντάχθηκε στο τμήμα arcade της εταιρείας, το οποίο έγινε γνωστό ως Production Studio 1 το 1997. Το πρώτο του σκηνοθετικό έργο ήταν το Star Gladiator, στο οποίο συμμετείχε κατά το ήμισυ της παραγωγής.

Ακολούθησαν τα παιχνίδια της σειράς Devil May Cry, όπου αναγνωρίστηκε για τη συμβολή του στην αναβίωση του hack-and-slash είδους, και η σειρά Dragon’s Dogma, η οποία έγινε δημοφιλής για την επαναστατική της προσέγγιση στη δημιουργία ανοιχτού κόσμου και gameplay.

Η τελευταία του εργασία για την Capcom ήταν το πρόσφατα κυκλοφορηθέν Dragon’s Dogma 2. Η αποχώρησή του αφήνει ένα σημαντικό κενό στην εταιρεία, αλλά οι φανς ανυπομονούν να δουν τι νέο έχει να προσφέρει στην επόμενη φάση της καριέρας του.

Με την απομάκρυνσή του από την Capcom, ο Itsuno ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, υποσχόμενος να συνεχίσει να δημιουργεί συναρπαστικά και όμορφα παιχνίδια που θα μείνουν στη μνήμη των παικτών.

Latest

Νέο τραγούδι από τον Χρήστο Κούρτογλου – “Τι Πάει Αγάπη Να Πει”!

Ο ανερχόμενος τραγουδοποιός και ερμηνευτής Χρήστος Κούρτογλου επανέρχεται με...

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Newsletter

Don't miss

Νέο τραγούδι από τον Χρήστο Κούρτογλου – “Τι Πάει Αγάπη Να Πει”!

Ο ανερχόμενος τραγουδοποιός και ερμηνευτής Χρήστος Κούρτογλου επανέρχεται με...

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια

Τα πιο επιδραστικά video games που άλλαξαν τη βιομηχανία

Τα πιο επιδραστικά video games που άλλαξαν τη βιομηχανία

Νέο τραγούδι από τον Χρήστο Κούρτογλου – “Τι Πάει Αγάπη Να Πει”!

Ο ανερχόμενος τραγουδοποιός και ερμηνευτής Χρήστος Κούρτογλου επανέρχεται με το νέο single “Τι Πάει Αγάπη Να Πει”, λίγο πριν την κυκλοφορία του πρώτου του...

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Πώς το storytelling στα video games έχει αλλάξει την εμπειρία του παίκτη

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών

Οι μεγαλύτερες επιτυχίες στις πωλήσεις βιντεοπαιχνιδιών όλων των εποχών