Στην τελευταία έκδοση του Assassin’s Creed της Ubisoft, η έμφαση δίνεται στη μυστικότητα, ωστόσο ο πρωταγωνιστής, Basim, διαθέτει μια εντυπωσιακή ειδική ικανότητα.
Αυτή η λειτουργία, που ονομάζεται “Assassin’s Focus”, δίνει στον παίκτη τη δυνατότητα να σταματά στιγμιαία το χρόνο, να στοχεύει πολλούς αντιπάλους και να τους εξοντώνει γρήγορα με μια αλυσίδα γρήγορων εξουδετερώσεων. Θυμίζει τη λειτουργία Quickdraw στο Red Dead Redemption, αλλά με τη σπλαχνική συγκίνηση της μάχης από κοντά.
Στην αρχή του “Assassin’s Creed Mirage”, οι χρήστες μπορούν να στοχεύσουν μόνο δύο εχθρούς χρησιμοποιώντας αυτή την ικανότητα. Ωστόσο, καθώς εξελίσσονται, μπορούν να ενισχύσουν αυτή τη δεξιότητα για να εξοντώσουν γρήγορα μια ολόκληρη ομάδα.
Μία από τις πιο εντυπωσιακές πτυχές αυτής της κίνησης είναι η οπτική της παρουσίαση, η οποία φαίνεται σαν να υπάρχουν δυσλειτουργίες στο παιχνίδι.
Γιατί αυτή η ασυνήθιστη οπτική; Η Ubisoft εξηγεί ότι οφείλεται στο γεγονός ότι η αφήγηση του παιχνιδιού διαδραματίζεται μέσα σε ένα προσομοιωμένο περιβάλλον, όπου οι παίκτες καταδύονται στις αναμνήσεις του Basim χρησιμοποιώντας τη συσκευή Animus. Στην ιστορία του παιχνιδιού, η μαχητική ικανότητα του Basim ήταν τόσο αξιοσημείωτη που το Animus δυσκολεύεται περιστασιακά να επεξεργαστεί τις ενέργειές του, με αποτέλεσμα να εμφανίζεται η glitchy εμφάνιση.
Ο Wesley LeBlanc από το GameInformer το διευκρίνισε περαιτέρω σε μια ανάρτηση σε μια πλατφόρμα που κάποτε ήταν γνωστή ως Twitter, αναφέροντας ότι ενώ η κίνηση σχεδιάστηκε για την ψυχαγωγική της αξία, μέσα στην ιστορία του παιχνιδιού, η εξαιρετική ταχύτητα και αποτελεσματικότητα του Basim μερικές φορές υπερφορτώνει το Animus, οδηγώντας στα εν λόγω οπτικά εφέ.