Exclusive Content:

Αποχαιρετιστήρια παράσταση «Το Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα»

Έπειτα από απαίτηση του κοινού το εξαίρετο έργο του Παναγιώτη Μέντη “Το Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα” θα επαναληφθεί για ακόμη μία παράσταση! Τη Δευτέρα 13/5 στις 21:00 η αποχαιρετιστήρια παράσταση αυτής της θεατρικής περιόδου.

”Το Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα” του Παναγιώτη Μέντη με την Ελένη Γερασιμίδου  στο Από Κοινού Θέατρο

Όταν στην ιστορία σου, σαν έθνος, ράτσα, μονάδα, DNA, έχει γράψει η μετανάστευση, η φυγή, ο ξεριζωμός, τότε η ευχή, η λαχτάρα, ο αγώνας για ένα λιμάνι, ένα καταφύγιο, ένα κεραμίδι πάνω απ’ το κεφάλι σου, γίνεται συνειδητά ή ασυνείδητα το όνειρο και ο στόχος, χωρίς να νοιάζεσαι για το μάταιο ή το σκλάβωμα για την απόκτησή τους. Στην ιστορία που κρύβει το ”Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα”, τρεις γενιές καταθέτουν τις οικονομίες και την λαχτάρα για να κτιστεί. Πόλεμοι και ανακατατάξεις και ανταλλαγές πληθυσμών, θα φέρουν την πρώτη γενιά στις προσφυγικές γειτονιές της Θεσσαλονίκης. Τα σχέδια για μια καλύτερη ζωή θα οδηγήσουν τους απογόνους της στην κατάθεση κόπων και οικονομιών για να στηθεί ένα νοικοκυριό που θα τους δίνει την ασφάλεια μιας ιδιοκτησίας για τους ίδιους και τα παιδιά τους. Μα οι συνθήκες που φέρνει απροειδοποίητα η ζωή θα φέρνουν πάντα στο προσκήνιο την επανάληψη της φυγής. Θα κτιστεί το «Ανάκτορο» της λαχτάρας τους, μα δεν θα υπάρχει ποτέ ο χρόνος να το χαρούνε ξέγνοιαστοι. Να περπατήσουν στα δωμάτιά του, να απολαύσουν τη βεράντα του. Η τελευταία βασίλισσά του, η «Ελληνογερμανίδα» για τους περίοικους, κυρία Αγάπη, – που γράφτηκε για την Ελένη Γερασιμίδου -, με γέλιο και με κατανόηση ακόμα και μπροστά στα δύσκολα, μας ξεναγεί στο μικρό παλάτι της, ανοίγοντας πόρτες και παράθυρα στην ιστορία μιας πόλης και μια χώρας, που τι παράξενο, τα μυστικά τους κρύβονται μέσα στις κάμαρες και τα ντουλάπια ενός σπιτιού με όλα τα κομφόρ και την ηχώ μιας «μοναξιάς». Το ”Ανάκτορο στην Άνω Τούμπα” είναι ο λαβύρινθος της ζωής της κυρίας Αγάπης, και καθώς ψάχνει την έξοδο, συνειδητοποιεί πως η ελευθερία της απαιτεί την κατεδάφισή του.

Συγγραφέας: Παναγιώτης Μέντης

Ερμηνεία: Ελένη Γερασιμίδου

Σκηνοθεσία: Αγγελική Ξένου

Εικαστική επιμέλεια: Κώστας Βελινόπουλος

Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Τοκμάκη

Φωτογραφίες: Δημήτρης Λυκουρέζος

Αφίσα: Ελένη Κανιώτη

γενική είσοδος: 10€

  Δευτέρα 13/5 στις 21:00

Από Κοινού Θέατρο

Ευπατριδών 4, Γκάζι

Τ.Κ. 11854

(μετρό: Κεραμεικός)

τηλ. 211 4057249

Latest

Φοροδιαφυγή 7.200 ευρώ σε εστιατόριο με αστέρι Michelin στο κέντρο της Αθήνας – «Λουκέτο» από την ΑΑΔΕ

Ακόμα μία υπόθεση φοροδιαφυγής με πρωταγωνιστή ένα πολυτελές και...

Η KRS Financial αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της – 3 νέες θέσεις εργασίας

Η KRS Financial Control A.E., μία από τις κορυφαίες...

Minecraft: Η Ταινία – Πολύ φασαρία για ένα κακό αποτέλεσμα

Η κινηματογραφική μεταφορά του Minecraft αποτυγχάνει σε όλα τα...

Newsletter

Don't miss

Φοροδιαφυγή 7.200 ευρώ σε εστιατόριο με αστέρι Michelin στο κέντρο της Αθήνας – «Λουκέτο» από την ΑΑΔΕ

Ακόμα μία υπόθεση φοροδιαφυγής με πρωταγωνιστή ένα πολυτελές και...

Η KRS Financial αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της – 3 νέες θέσεις εργασίας

Η KRS Financial Control A.E., μία από τις κορυφαίες...

Minecraft: Η Ταινία – Πολύ φασαρία για ένα κακό αποτέλεσμα

Η κινηματογραφική μεταφορά του Minecraft αποτυγχάνει σε όλα τα...

Το Squid Game επιστρέφει – και αυτή τη φορά δεν χαρίζεται

Το Squid Game επιστρέφει για τρίτη και τελευταία σεζόν,...
spot_img

Φοροδιαφυγή 7.200 ευρώ σε εστιατόριο με αστέρι Michelin στο κέντρο της Αθήνας – «Λουκέτο» από την ΑΑΔΕ

Ακόμα μία υπόθεση φοροδιαφυγής με πρωταγωνιστή ένα πολυτελές και πασίγνωστο εστιατόριο με αστέρι Michelin, στο κέντρο της Αθήνας, αποκάλυψαν οι φορολογικοί ελεγκτές της Ανεξάρτητης...

Η KRS Financial αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της – 3 νέες θέσεις εργασίας

Η KRS Financial Control A.E., μία από τις κορυφαίες λογιστικές εταιρείες στην Αθήνα με συνεχή ανάπτυξη από το 2011, ανακοινώνει την αναζήτηση νέων ταλέντων...

Minecraft: Η Ταινία – Πολύ φασαρία για ένα κακό αποτέλεσμα

Η κινηματογραφική μεταφορά του Minecraft αποτυγχάνει σε όλα τα βασικά σημεία. Αντί να αξιοποιήσει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία που έκαναν το παιχνίδι παγκόσμιο...