Exclusive Content:

Οι Voice actors παραμένουν επιφυλακτικοί για τη χρήση ΑΙ στα παιχνίδια

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς στη βιομηχανία παιχνιδιών, με εταιρείες όπως η Ubisoft να αναπτύσσουν ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης για τη συγγραφή σεναρίων και με την τεχνητή νοημοσύνη να χρησιμοποιείται ευρύτερα τόσο για την τέχνη όσο και για τη φωνητική υποκριτική.

Το High on Life, για παράδειγμα, χρησιμοποίησε AI για την τέχνη και τη φωνητική υποκριτική, ενώ το AI voice cloning έχει χρησιμοποιηθεί από modders για να μιμηθούν τη δουλειά των ηθοποιών.

Στα πρόσφατα BAFTA Game Awards, αρκετοί ηθοποιοί εξέφρασαν τις αμφιβολίες τους στο Eurogamer σχετικά με το αν το AI μπορεί πραγματικά να αναπαράγει τις ανθρώπινες ερμηνείες και ποιες μπορεί να είναι οι επιπτώσεις του στο επάγγελμα του voice acting. Ένας από αυτούς συνόψισε με χιούμορ τα συναισθήματά τους ως φοβισμένοι.

Η Charlotte McBurney, η οποία ήταν υποψήφια για τον ρόλο της στην ταινία A Plague Tale: Requiem, μοιράστηκε παρόμοιες ανησυχίες.

Η McBurney εξομολογήθηκε στο Eurogamer ότι πολλοί από τους συναδέλφους της voice acting έχουν ανησυχήσει από το ενδεχόμενο να αντιγράφουν οι άνθρωποι τις φωνές τους, συγκρίνοντας την κατάσταση με τη φωνή της Μικρής Γοργόνας που παίρνουν και επαναχρησιμοποιούν.

Ενώ αναγνώρισε την αναπόφευκτη ύπαρξη της τεχνητής νοημοσύνης, εξέφρασε την ελπίδα ότι η τεχνολογία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί θετικά χωρίς να στερήσει από την ακμάζουσα βιομηχανία voice acting.

Η Manon Gage (υποψήφια για το Immortality) και η Melissanthi Mahut (Kassandra στο Assassin’s Creed Odyssey, παρουσιάστρια του βραβείου) ανέφεραν αμφότερες ότι το AI δεν μπορεί να συλλάβει την ανθρώπινη ουσία μιας γνήσιας ερμηνείας.

Η Mahut μετέφερε την αβεβαιότητά της σχετικά με το αν η τεχνητή νοημοσύνη θα ακουστεί ποτέ αρκετά οργανική και φυσική ή αν θα είναι τόσο κατευθυνόμενη και ικανή για εκπληκτικές ερμηνείες όσο οι άνθρωποι. Ενώ η ΤΝ μπορεί να ρυθμιστεί και να τελειοποιηθεί, ελπίζει ότι ποτέ δεν θα αναπαράγει πλήρως τις αυθεντικές αντιδράσεις ή ερμηνείες.

Η Gage σημείωσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη απειλεί επί του παρόντος θέσεις εργασίας για καλλιτέχνες σε διάφορους τομείς, με τους ηθοποιούς να είναι ενδεχομένως οι επόμενοι. Τόνισε τη σημασία της ανθρώπινης πτυχής στην τέχνη και αναρωτήθηκε αν μια μηχανή θα μπορούσε ποτέ να το επιτύχει πραγματικά αυτό.

Ο Alain Mesa, ηθοποιός στο Call of Duty: Modern Warfare 2, εξέφρασε σκεπτικισμό σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη, αναγνωρίζοντας τις δυνατότητές της, αλλά λαμβάνοντας επίσης υπόψη τις οικονομικές επιπτώσεις για τους ηθοποιούς, εάν οι φωνές τους χρησιμοποιούνται χωρίς αποζημίωση.

Ο Troy Baker, από την άλλη πλευρά, είναι ανοιχτός στο να αγκαλιάσει την τεχνητή νοημοσύνη, σημειώνοντας την τρέχουσα χρήση της στα παιχνίδια και την προθυμία του να συνεργαστεί μαζί της. Πιστεύει ότι αν η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να αντικαταστήσει τη δουλειά του, θα το κάνει, και είναι στο χέρι του να προετοιμαστεί για αυτό το ενδεχόμενο.

Ενθαρρύνει τους δημιουργούς και τους καλλιτέχνες να εκπαιδευτούν και να συμμετάσχουν σε συζητήσεις με όσους χρησιμοποιούν εργαλεία ΤΝ, ώστε να βρουν τρόπους να παραμείνουν πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία και όχι να γίνουν αντικαταστάσιμο παθητικό

Διαβάστε επίσης – 10 tips για να γνωρίσετε κόσμο σε ένα πάρτι 

Ακολούθηστε τις σελίδες μας σε FacebookInstagram και Spotify για περισσότερη έμπνευση

Latest

Πάσχα & Ποίηση: Μια περιδιάβαση στις ποιητικές προσεγγίσεις του Πάσχα

Η αρθρογράφος διατηρεί και το προσωπικό της blog: https://medium.com/@nyktairodyteira

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Πάσχα & Ποίηση: Μια περιδιάβαση στις ποιητικές προσεγγίσεις του Πάσχα

Η αρθρογράφος διατηρεί και το προσωπικό της blog: https://medium.com/@nyktairodyteira

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Πάσχα & Ποίηση: Μια περιδιάβαση στις ποιητικές προσεγγίσεις του Πάσχα

Η αρθρογράφος διατηρεί και το προσωπικό της blog: https://medium.com/@nyktairodyteira

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο του William Shakespeare Σύγχρονο Θέατρο Για 15 παραστάσεις Η ομάδα Anima και η σκηνοθέτις Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη ανεβάζουν με...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την γέννηση της Άλκης Ζέη, παρουσιάζει την παράσταση «Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα», βασισμένη στο ομώνυμο εμβληματικό...