Exclusive Content:

Συνέντευξη με την Χριστιάνα Θάνου

Στο πλαίσιο του πρώτου Athens games festival ’17 που πραγματοποιήθηκε στην Helexpo, στο Μαρούσι , συναντήσαμε την no1 ελληνίδα gamer Χριστιάνα Θάνου , συντάκτρια του
gameworld.gr και youtuber. Μιλήσαμε μαζί της , θέλοντας να μάθουμε την άποψη της σχετικά με τον χώρο αλλά και τους στόχους της.

 

Όταν άρχισες να ασχολείσαι με αυτόν τον χώρο υπήρχε κάποιος που είχες σαν πρότυπο ;

Όχι δεν υπήρχε κανένας σαν πρότυπο ειδικότερα από κοπέλες δεν υπήρχε καμία οπότε ήταν πολύ δύσκολο για εμένα  γιατί δεν ήξερα ούτε πως πρέπει να μιλάω ,ούτε πως να συμπεριφέρομαι ,ούτε πως να ντύνομαι ,ούτε πως να βάφομαι ,ούτε πως να κάνω τα μαλλιά μου ,ούτε πως να μιλήσω ,καθώς αν ήμουν πάρα πολύ γλυκιά θα φαινόταν ψεύτικο, αν ήμουν πολύ αυστηρή θα φαινόμουν κάπως “περίεργη” δεν υπήρχε κάποιο πρότυπο..δεν ξέρω , ελπίζω να τα πηγαίνω καλά.

 

Δηλαδή πιστεύεις ότι είναι ένας χώρος ανδροκρατούμενος;

Ναι είναι ανδροκρατούμενος, κυρίως στην Ελλάδα . Αν κοιτάξουμε λίγο προς το εξωτερικό υπάρχουν γυναίκες που κάνουν αρκετά αξιόλογη δουλειά. Παρ’όλα αυτά  επειδή είναι περισσότεροι οι άντρες υπάρχει  ένας “σεξισμός”.

 

Πόσο δύσκολο είναι για κάποιον που ξεκινάει με το “reviewing” να αποκτήσει χορηγίες;

Είναι λίγο δύσκολο να  πάρεις χορηγίες για τον εξής λόγο, για να πάρεις κάποια χορηγία και να σε προσέξει μια εταιρία πρέπει να έχεις κόσμο, μπορεί να είσαι ο πιο χαζός άνθρωπος όσο αναφορά τα reviews αν έχεις όμως πολύ κόσμο που σε ακολουθεί η εταιρία θα έρθει αλλά για να μαζέψεις τον κόσμο πρέπει να ρίξεις πολύ δουλειά. Αυτό δεν γίνεται ούτε με ένα βίντεο, ούτε με δύο, είναι πολλές ώρες μοντάζ.

 

Με βάση την εμπειρία σου στο χώρο των sites και youtube , πιστεύεις ότι είναι εύκολο να στηριχθεί κάποιος οικονομικά σε  αυτό;

Όχι δεν γίνεται να στηριχθείς εύκολα οικονομικά εγώ φυσικά το έκανα στη αρχή χωρίς να παίρνω κάτι στην συνέχεια  άρχισα σιγά-σιγά να βγάζω ,εννοείται ότι πληρωνόμουν από το ” gameworld” παρ’όλα αυτά , αυτή είναι μια δουλεία που δεν μπορείς να τη θεωρήσεις βασική σου δουλειά ,μπορεί να γίνει βασική δουλειά ,σε περίπτωση που αρχίσεις να έχεις τόσες χορηγίες που να παίρνεις λίγα-λίγα από το καθένα και να συμπληρώνεις το βασικό μισθό.

 

 Για να ξεκινήσει κάποιος κάτι τέτοιο χρειάζεται να είναι απλά το αγαπημένο του χόμπι ή να έχει και κάποιες τεχνικές γνώσεις;

Αρκεί να του αρέσει πάρα πολύ και τις γνώσεις τις αποκτάς στη συνέχεια άμα σου αρέσει. Φυσικά πρέπει να ξέρεις από games , εννοείται , δεν γίνεται να παίζεις μόνο “Leage of Legends” και να θες να κάνεις αυτή τη δουλειά.

 

 Εάν κάποιος θέλει να κάνει κάτι αντίστοιχο με εσένα , ποιές συμβουλές θα του έδινες;

Μπορεί να βρει διάφορα sites , για παράδειγμα το gameworld , να στείλει ένα βιογραφικό , να δούμε κατά πόσο καλά γράφει και στη συνέχεια μπορεί να γίνει συντάκτης ,σε περίπτωση που δεν το έχει με τον γραπτό λόγο όμως μπορεί να ξεκινήσει το youtube από μόνος του και να μαζέψει ένα κοινό, το οποίο θα ταιριάζει με το στυλ το οποίο προωθεί.

 

Έχεις κάποιο στόχο για το μέλλον; Ένα σημείο που θα ήθελες να φτάσεις; 

Ναι, επειδή θεωρώ ότι με το youtube στην Ελλάδα είμαστε σε αρκετά καλό σημείο, δεν θα το έλεγα “ταβάνι” ακριβώς, αλλά αρκετά καλό σημείο, εγώ αυτό που θα ήθελα είναι  να πάω λίγο με το game development παραπάνω, δηλαδή., αρκετά παίξαμε ,αρκετά κάναμε review, τώρα ας φτιάξουμε .

Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά την Χριστιάνα για την προθυμία της και την γλυκύτητα της.

Latest

Πάσχα & Ποίηση: Μια περιδιάβαση στις ποιητικές προσεγγίσεις του Πάσχα

Η αρθρογράφος διατηρεί και το προσωπικό της blog: https://medium.com/@nyktairodyteira

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Πάσχα & Ποίηση: Μια περιδιάβαση στις ποιητικές προσεγγίσεις του Πάσχα

Η αρθρογράφος διατηρεί και το προσωπικό της blog: https://medium.com/@nyktairodyteira

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Πάσχα & Ποίηση: Μια περιδιάβαση στις ποιητικές προσεγγίσεις του Πάσχα

Η αρθρογράφος διατηρεί και το προσωπικό της blog: https://medium.com/@nyktairodyteira

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο του William Shakespeare Σύγχρονο Θέατρο Για 15 παραστάσεις Η ομάδα Anima και η σκηνοθέτις Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη ανεβάζουν με...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την γέννηση της Άλκης Ζέη, παρουσιάζει την παράσταση «Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα», βασισμένη στο ομώνυμο εμβληματικό...