Exclusive Content:

Ο Στέλιος Πετράκης σημειώνει άριστα στο «Τεφτέρι»

Την Παρασκευή, 12 Μαϊου και ώρα 21:00 η ομάδα “akatsuki” έρχεται για μια τελευταία φορά στο θέατρο “Γκλόρια&Διάνα” στην Αθήνα με την θεατρική παράσταση «Techou-Το Τεφτέρι» για όσους δεν πρόλαβαν να την παρακολουθήσουν.

Σασπένς, δράση, ηθικά διδάγματα μα πάνω απ’ολα διασκέδαση έχει να προσφέρει η παράσταση του Στέλιου Πετράκη και της ομάδας του “akatsuki”,συνδυάζοντας με απίστευτη αρμονία παραδοσιακά στοιχεία του ιαπωνικού πολιτισμού, μαζί με πρωταγωνιστές εμπνευσμένους από την κουλτούρα των μάνγκα, ενώ αυτό που συναρπάσσει είναι η έξοδος απο τον κόσμο του πραγματικού όπου η υπερβολή,η μαγεία και η αίσθηση του εξωπραγματικού θα αφήσει σίγουρα άναυδους ακόμη και τους πιο επιλεκτικούς στον χώρο του θεάτρου. Ο λόγος γίνεται για to “ Techou” ή αλλιώς “ΤοΤεφτέρι”, το οποίο είχαμε την τύχη να παρακολουθήσουμε στο θέατρο “Λύχνος Τέχνης και Πολιτισμού” στο Γκάζι ενώ ο ίδιος με μεγάλη προθυμία δέχτηκε να μας παρέχει μια αποκλειστική συνέντευξη.

Ομάδα “Akatsuki” (απο αριστερά προς τα δεξιά):
Ευάγγελος Χαλκιαδάκης,Στέλιος Πετράκης, Άννα Τσόλια.

Άννα Τσόλια, Στέλιος Φύτρος, Ζωή Πανταζή.

-Καλησπέρα Στέλιο!
-Καλησπέρα παιδιά, παρακαλώ καθίστε!
-Ευχαριστούμε πολύ. Θα θέλαμε να αρχίσουμε κατευθείαν τις ερωτήσεις μιας και είναι και αρκετές.
-Βεβαίως, κανένα πρόβλημα!

Είχες ανέκαθεν σχέση με τα “manga”;
-Ανέκαθεν όχι. Είναι κάποια χρόνια τώρα που κόλλησα το μικρόβιο. Έτσι άρχισα να διαβάζω manga, να βλέπω anime φανατικά.Έχω ξέρετε μια ιδιαιτερότητα,οτιδήποτε μου κεντρίσει το ενδιαφέρον και μου αρέσει το εξαντλώ, το φτάνω στα άκρα, οπότε μέσα σε αυτά τα χρόνια έχω διαβάσει αμέτρητα manga και έχω δει αναρίθμητα anime, γνωρίζω για τους δημιουργούς, τους λεγόμενους “mangaka”, τις ιδιαιτερότητες και πολλά ακόμη.Γενικά μου αρέσει πολύ η αισθητική και η κουλτούρα των anime όπως επίσης και των manga.

Πώς κατέληξες να βρεθείς ως σκηνοθέτης μιας τέτοιας παράστασης, στην οποία λαμβάνεις και εσύ ως ηθοποιός μέρος;
-Κοιτάξτε να δείτε, και πριν αυτό που ήθελα έκανα, θεωρώ τον εαυτό μου περισσότερο ηθοποιό παρά σκηνοθέτη. Ο σκηνοθέτης προέκυψε, όπως πιστεύω, φυσικά, στην πορεία δηλαδή κάθε ηθοποιού. Άλλωστε όλοι οι ηθοποιοί έχουν έναν μικρό σκηνοθέτη μέσα τους.Επομένως, όσο αναφορά το συγκεκριμένο έργο «Το Τεφτέρι», το οποίο το έχω γράψει εγώ, δεν θα το έδινα σε άλλον να το σκηνοθετήσει.

Τι εννοείς ότι το έργο είναι δικό σου;
-Ναι καλά ακούσατε, το έργο είνα καθαρά δική μου δημιουργία.Ωστόσο θα πρέπει να αναφέρω πως στην Τέχνη δεν υπάρχει παρθενογέννεση. Δηλαδή απο κάπου έχω εμπνευστεί, απο κάπου έχω δανειστεί ορισμένα στοιχεία, κάποια άλλα είναι δικές μου επινοήσεις.Έπειτα μπήκαν όλα αυτά στο «μπλέντερ» της σκέψης μου, δημιουργώντας ένα έργο πρωτότυπο.

Μιας και μιλάμε για κάτι καινοτόμο, κατα πόσο ήταν εφικτό να μεταφέρεται μια μίξη τέτοιου είδους στο δυτικό πολιτισμό και συγκεκριμένα στο ελληνικό χώρο του θεάτρου;
-Καταρχήν πρέπει να διευκρινίσω πως έχει ξαναγίνει μια τέτοια απόπειρα από τον κύριο Κακάλα και μάλιστα στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία.Θα πρέπει να αναφέρουμε όμως πώς μόνο το εικαστικό μέρος ήταν συνδεδεμένο με την κουλτούρα των manga και όχι η θεματολογία. Εμείς, αυτό που προσπαθήσαμε να καταφέρουμε είναι να μεταφέρουμε ένα anime της τηλεόρασης σε θεατρικής παράσταση, επι σκηνής. Με λίγα λόγια τα εικαστικά στοιχεία, η θεματολογία και η αισθητική των manga όπως επίσης και των anime βρίσκονται στην παράστασή μας.

Πώς βλέπεις τον κόσμο του θεάτρου να δέχεται αυτό το νέο διάβημα;
-Θα πρέπει αρχικά να γίνει ξεκάθαρο πώς δεν παίζουμε θέατρο για τους συνάδελφους ηθοποιούς, αλλά για τον κόσμο.Βέβαια οι άνθρωποι του χώρου έχουν την απαραίτητη εμπειρία και μπορούν να αξιολογήσουν μια παράσταση.Ωστόσο για την εκτέλεση της παράστασης, έχουν γίνει πάρα πολλές πρόβες και η διαμόρφωση του έργου είναι τέτοια ώστε να μπορεί να γίνει κατανοητό και εύληπτο απο όλους και όχι μόνο σε συγκεκριμένο κοινό, δηλαδή τους λάτρεις των manga και των anime.

Δηλαδή μπορεί να έρθει ο οποιοσδήποτε και να παρακολουθήσει την παράσταση;
-Ακριβώς! Αυτή θεωρώ πως είναι και η μεγαλύτερη επιτυχία της παράστασης!

Τέλος, θα θέλαμε να μας πεις με λίγα λόγια τι πραγματεύεται το έργο;
-Το έργο πραγματεύεται ουσιαστικά το πόσο επιρρεπής είναι οι άνθρωποι στην εξουσία και στον έρωτα και ότι τα άλλοθι που επικαλούμαστε εμείς οι άνθρωποι, για πράγματα που έχουμε κάνει, αποτελούν τελικά θέμα επιλογής, όσο και αν αρνούμαστε να το αποδεχθούμε.

-Μάλιστα.Στέλιο σε ευχαριστούμε πολύ για όλα και ευχόμαστε καλή συνέχεια!
-Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ!

Latest

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Newsletter

spot_img

Don't miss

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Βασιλική Καρακώστα – «Τρυγόνα»

Η Βασιλική Καρακώστα ερμηνεύει το παραδοσιακό τραγούδι «Τρυγόνα» που ακούστηκε στην...

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο του William Shakespeare Σύγχρονο Θέατρο Για 15 παραστάσεις Η ομάδα Anima και η σκηνοθέτις Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη ανεβάζουν με...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την γέννηση της Άλκης Ζέη, παρουσιάζει την παράσταση «Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα», βασισμένη στο ομώνυμο εμβληματικό...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση Τρίτη 28 Μαΐου | 8:30 μ.μ. | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος Συμπαραγωγή | ΕΛΣΟΝ ‒ Μέγαρο Μουσικής...