Exclusive Content:

The Wind: Όταν ο τρόμος μπαίνει από τη πόρτα

Οι κριτικές της όχι και τόσο ικανοποιητικές και απ΄τον κόσμο όχι ιδιαίτερα αγαπητή. Τι ήταν όμως αυτό που κατέστησε τη ταινία “The Wind” σαν μια δυνατή προσπάθεια με εναλλακτικό τέλος;

Κάπου στο 19ο αιώνα, η επιδέξια και εργατική Λίζι, ζει με τον σύζυγο της σε μια απομακρυσμένη έκταση της Αμερικής, η οποία απέχει μίλια απ΄τον πολιτισμό. Με μοναδική της συντροφιά τον δυνατό άνεμο, μιας και ο άνδρας της λείπει αρκετές ώρες απ΄το σπίτι, η Λιζι αισθάνεται την απειλή από μια ανώτερη παρουσία, που θεωρεί ότι πλανάται στη περιοχή. Τα πράγματα μοιάζουν να χειροτερεύουν όταν ένα νιόπαντρο ζευγάρι μετακομίζει κοντά τους. Κρίσεις παράνοιας και παραλογισμού, λαμβάνουν χώρα στο μυαλό των δύο γυναικών, δίχως να προβλέπεται καμία σωτηρία γι αυτές.

Όταν το μάτι δεν έχει συνηθίσει στη ρεαλιστική ωμή βία στο κινηματογράφο, είναι λογικό να την αναζητά. Έτσι, το “The Wind”, με σκηνοθέτη την Έμμα Τάμι, κατάφερε να εστιάσει σε σκηνές απρόσμενες και συνάμα λειτουργικές. Όταν ο χρόνος παίζει μεταξύ παρελθόντος και παρόντος ή μεταξύ πραγματικότητας και ψευδαίσθησης, δημιουργείται αυτή η αίσθηση της ίντριγκας που ενδεχομένως προκαλεί την αγωνία και το τρόμο. Ίσως ωστόσο μεγαλύτερη επένδυση για τη ταινία αυτή να ήταν το καστ. Όταν η πρωταγωνίστρια Κέιτλιν Τζέραρντ , έχει συνδέσει το όνομα της με το περίφημο “Insidious :The Last Key”, είναι αναμενόμενο να περιμένει ο θεατής κάτι που να αντιστοιχεί στο είδος. Απ΄την άλλη, η Τζούλια Γκολντάνι Τέλες, γνωστή από τη σειρά “The Affair”, για ακόμη μια φορά κερδίζει τις εντυπώσεις ως το κορίτσι-γυναίκα και ακροβατεί μεταξύ του “καλού” και του “κακού” χαρακτήρα.

Σε γενικές γραμμές, η ταινία προσπαθεί με ένα δικό της τρόπο να δώσει μια άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά τον εσωτερικό φόβο και την αντιμετώπιση αυτού, πλαισιωμένο από ορισμένα θρησκευτικά στοιχεία.

 

Latest

Adagio – Μουσικές για τις ημέρες του Πάσχα: Johann Sebastian Bach | Τα κατά Ματθαίον Πάθη

Ευαγγελιστής | David Fischer | τενόρος Ιησούς | Padraic Rowan...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Τετάρτη 15 Μαΐου | 20:30 | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος H...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ – Στο Μέγαρο Μουσικής

Πέμπτη 16, Παρασκευή 17, Σάββατο 18,  Κυριακή 19 Μαΐου |...

 «ΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑΙ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» – Παράταση Παραστάσεων

  ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ              ...

Newsletter

spot_img

Don't miss

Adagio – Μουσικές για τις ημέρες του Πάσχα: Johann Sebastian Bach | Τα κατά Ματθαίον Πάθη

Ευαγγελιστής | David Fischer | τενόρος Ιησούς | Padraic Rowan...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Τετάρτη 15 Μαΐου | 20:30 | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος H...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ – Στο Μέγαρο Μουσικής

Πέμπτη 16, Παρασκευή 17, Σάββατο 18,  Κυριακή 19 Μαΐου |...

 «ΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΑΙ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ» – Παράταση Παραστάσεων

  ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ              ...

Παρουσίαση του βιβλίου “Καταδύσεις” της Κατερίνας Μαρτζούκου-Εκδόσεις Ελκυστής

Οι Εκδόσεις Ελκυστής σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου “Καταδύσεις” της Κατερίνας...

Adagio – Μουσικές για τις ημέρες του Πάσχα: Johann Sebastian Bach | Τα κατά Ματθαίον Πάθη

Ευαγγελιστής | David Fischer | τενόρος Ιησούς | Padraic Rowan | μπασοβαρύτονος Φανή Αντωνέλου | υψίφωνος                Henriette Gödde | κοντράλτο Βασίλης Καβάγιας | τενόρος                 ...

Σε ένα και δύο πιάνα Ντόρα Μπακοπούλου ‒ Αχιλλέας Γουάστωρ

Τετάρτη 15 Μαΐου | 20:30 | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος H προπώληση έχει αρχίσει Η σπουδαία πιανίστα Ντόρα Μπακοπούλου προσκαλεί τον Αχιλλέα Γουάστωρ, διακεκριμένο σολίστ του...

«Ρωμαίος και Ιουλιέτα» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ – Στο Μέγαρο Μουσικής

Πέμπτη 16, Παρασκευή 17, Σάββατο 18,  Κυριακή 19 Μαΐου | 20:00 | Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη Στα ελληνικά, τα αγγλικά και τα τουρκικά με ελληνικούς και αγγλικούς...
Μια ταινία που είτε αγαπήθηκε πολύ, είτε μισήθηκε...The Wind: Όταν ο τρόμος μπαίνει από τη πόρτα