Exclusive Content:

«Το μικρό σπίτι στο ποτάμι» της Μαριλένας Καβάζη

Παρακολουθήσαμε την παράσταση «Το μικρό σπίτι στο ποτάμι» της Μαριλένας Καβάζη στο Studio Μαυρομιχάλη. Η παράσταση είχε ως κύριο άξονα τη γυναίκα. Τη δύναμη που κρύβει η γυναίκα μέσα της, τη σχέση της με το άλλο φύλο, αλλά ταυτόχρονα και με τον εαυτό της.

Πλοκή:
Σ’ ένα σπίτι, σε κάποιο βουνό της Κρήτης συναντιούνται τέσσερις γυναίκες. Τέσσερις γυναίκες άγνωστες μεταξύ τους. Λόγος συνάντησης είναι ένα σεμινάριο που απευθύνεται αποκλειστικά σε γυναίκες. Στο σεμινάριο όμως υπάρχει κι ένας άντρας ο οποίος επηρεάζει τη ψυχολογία τους. Της καθεμίας με διαφορετικό τρόπο. Και οι τέσσερις αυτές γυναίκες έχουν κάτι να μας πουν, τη δικιά τους ιστορία.

Το κείμενο της παράστασης είχε περιθώρια βελτίωσης. Θα το ήθελα πιο άμεσο, μου έδινε την αίσθηση ενός λογοτεχνικού κειμένου και όχι θεατρικού. Αυτό ήταν κάτι το οποίο πιστεύω δυσκόλευε τους ηθοποιούς μιας και οι ερμηνείες ήταν χλιαρές, όχι κάτι το φοβερό. Ένιωθα ότι οι πρωταγωνίστριες δεν είχαν εμβαθύνει  στο ρόλο τους. Έβλεπα απλά τέσσερις γυναίκες που έλεγαν τα λόγια τεσσάρων άλλων γυναικών χωρίς συναίσθημα, χωρίς να νιώθουν αυτά που λένε.

Σκηνοθετικά η παράσταση ήταν ωραία με έξυπνα στοιχεία. Ο Φώτης Μακρής προσπάθησε να δώσει μια άλλη ματιά στο έργο. Κάτι που μου άρεσε πολύ.

 


Συγγραφέας: Μαριλένα Καβάζη
Σκηνοθέτης: Φώτης Μακρής
Σκηνογραφία: Εύα Τρουπιώτη
Κοστούμια: Εύα Τρουπιώτη
Φωτισμοί: Φώτης Μακρής
Κίνηση: Μυρτώ Χαραλάμπους
Ερμηνεύουν: Κατερίνα Αγγελίτσα, Μαριλένα Καβάζη, Εύη Καρρά, Σοφία Παπαδοπούλου

Μαυρομιχάλη 134, Νεάπολη Εξαρχείων, Αθήνα
Τηλ: 210 6453330 Email: info@studiomavromihali.gr

Εισιτήρια: 12 ευρώ (κανονικό), 10 ευρώ (Φοιτητικό, κάτω των 25 ετών και άνω των 65 ετών, άνεργοι), 5 ευρώ (ατέλειες)

Latest

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Newsletter

spot_img

Don't miss

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Βασιλική Καρακώστα – «Τρυγόνα»

Η Βασιλική Καρακώστα ερμηνεύει το παραδοσιακό τραγούδι «Τρυγόνα» που ακούστηκε στην...

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο του William Shakespeare Σύγχρονο Θέατρο Για 15 παραστάσεις Η ομάδα Anima και η σκηνοθέτις Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη ανεβάζουν με...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την γέννηση της Άλκης Ζέη, παρουσιάζει την παράσταση «Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα», βασισμένη στο ομώνυμο εμβληματικό...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση Τρίτη 28 Μαΐου | 8:30 μ.μ. | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος Συμπαραγωγή | ΕΛΣΟΝ ‒ Μέγαρο Μουσικής...
Η παράσταση είχε ως κύριο άξονα τη γυναίκα. Τη δύναμη που κρύβει η γυναίκα μέσα της, τη σχέση της με το άλλο φύλο, αλλά ταυτόχρονα και με τον εαυτό της. Το κείμενο της παράστασης είχε περιθώρια βελτίωσης. Αυτό ήταν κάτι το οποίο πιστεύω δυσκόλευε τους ηθοποιούς μιας και οι ερμηνείες ήταν χλιαρές, όχι κάτι το φοβερό. Ένιωθα ότι οι πρωταγωνίστριες δεν είχαν εμβαθύνει  στο ρόλο τους.Σκηνοθετικά η παράσταση ήταν ωραία με έξυπνα στοιχεία.«Το μικρό σπίτι στο ποτάμι» της Μαριλένας Καβάζη