Exclusive Content:

Συνομιλώντας με την Make Up Artist & YouTuber Κλαίρη Δημοπούλου

Θεωρείται μία από τις πιο ικανές Ελληνίδες make-up artist, που διαπρέπει στο εξωτερικό και μία από τις πιο αγαπητές Ελληνίδες YouTubers της beauty κοινότητας. Στο κανάλι της θα βρεις ελάχιστα αρνητικά σχόλια -μπορεί και κανένα-, ενώ η πλειοψηφία των σχολίων αναφέρονται πάντα στο πόσο σωστά επεξηγεί το κάθε τι, αλλά και στο πόσο όμορφο είναι το αποτέλεσμα που προβάλλει. Σχετικά με την θεματολογία, “περιστρέφεται” γύρω από θέματα που αφορούν την γυναικεία ομορφιά, τα οποία είναι πρωτότυπα και ιδιαίτερα. Ενώ, αν έπρεπε να διαλέξω αγαπημένο βίντεο, θα επέλεγα σίγουρα τα βίντεο με το body-painting! Σίγουρα, είναι ένα άτομο που αξίζει να δεις και να μάθεις γι’αυτό!

Ναι! Είναι η Κλαίρη!
  1. Πώς άρχισες να ασχολείσαι με το μακιγιάζ, δεδομένου ότι έχεις σπουδάσει γαλλική φιλολογία; Είναι κάτι που σε απασχολούσε από μικρή ή προέκυψε στην πορεία; Είσαι αυτοδίδακτη;

Ασχολιόμουν με τη ζωγραφική από μικρή, πράγμα που θεωρώ πως έχει άμεση σχέση με το μακιγιάζ και ειδικά με το body painting, και με διευκόλυνε αφάνταστα να ενταχθώ ομαλά σε αυτό τον τομέα αργότερα. Η γαλλική φιλολογία δεν αποτελούσε την πρώτη μου επιλογή σαν αντικείμενο σπουδών, ήταν περισσότερο λύση ανάγκης. Καθώς δε με ενδιέφερε ιδιαίτερα, έψαχνα κάποια δημιουργική διέξοδο κι έτσι, παράλληλα με την άνοδο της αγγλόφωνης beauty community στο Youtube γύρω στο 2007, άρχισα να εξασκούμαι εντατικά στο μακιγιάζ μόνη μου ώσπου, αρκετά χρόνια μετά, αποφάσισα να το ακολουθήσω επαγγελματικά. Έχω παρακολουθήσει ένα 5ήμερο σεμινάριο μακιγιάζ στην Αγγλία το 2012, κατά τα άλλα είμαι αυτοδίδακτη.

  1. Κάποια τάση στο μακιγιάζ που μισείς και δε θέλεις να τη βλέπεις και γιατί;

Νομίζω οτιδήποτε υπερβολικό είναι αναπόφευκτα και εφήμερο, όπως πχ οι έντονες φωτοσκιάσεις ή τα φρύδια που φαίνονται εντελώς ζωγραφιστά. Κατά την άποψή μου κάποιες τεχνικές, αν και αξιοθαύμαστο να τις έχει κανείς στο “ρεπερτόριό” του, είναι πιο χρήσιμες στο χώρο του θεάτρου απ’όπου ξεκίνησαν, παρά στην αληθινή ζωή.

  1. Αν έπρεπε να διαλέξεις 3 καλλυντικά, τα οποία θα φορούσες κάθε μέρα για όλη την υπόλοιπη ζωή σου ποια θα ήταν ;

Ενυδατικό κραγιόν (που χρησιμοποιείται και σαν ρουζ στην ανάγκη), κονσίλερ και κάποιο προϊόν για διακριτικό συμπλήρωμα φρυδιών. Αυτά και μόνο κάνουν θαύματα!

  1. Κανείς εξαιρετική δουλειά στο body painting. Πόσο δύσκολο είναι, πόση ώρα ασχολείσαι μέχρι να βγάλεις το αποτέλεσμα που θέλεις και πώς κι άρχισες να ασχολείσαι με αυτό;

Ευχαριστώ! Άρχισα να ασχολούμαι πρώτα με αυτό και ύστερα με το “φορέσιμο” μακιγιάζ, καθώς ήταν για μένα πιο εύκολο να μεταφέρω τη ζωγραφική από το χαρτί στο δέρμα, παρά να κατανοήσω κατευθείαν τη μορφολογία του προσώπου. Όταν γυρίζω βίντεο, που κάνω body painting στον εαυτό μου, αυτό μπορεί να πάρει έως και 6 ώρες. Αν έχω να μακιγιάρω κάποιο μοντέλο, έως και 10-11. Δεν θα έλεγα πως είναι δύσκολο, απλώς θέλει αρκετή λεπτοδουλειά ώστε να αποδώσεις πιστά ένα χαρακτήρα – το πιο εύκολο πράγμα είναι να βάψεις έναν άνθρωπο άλλο χρώμα, το να ξεγελάσεις όμως το μάτι του θεατή ώστε να νομίζει πως βλέπει κάποιο απόκοσμο πλάσμα, είναι η πιο μεγάλη πρόκληση, και εξαρτάται κυρίως από τις λεπτομέρειες που θα προσθέσεις για να έχει πλαστικότητα και αληθοφάνεια το τελικό look.

  1. Μένεις μόνιμα στην Αγγλία. Πώς πήρες την απόφαση να φύγεις από την Ελλάδα και ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισες μετοικίζοντας εκεί;

Μου άρεσε από πολύ νωρίς η ιδέα του να ζήσω στο Λονδίνο, ανεξαρτήτως επαγγέλματος. Το να μετακομίσω μόνιμα εδώ ήταν μια απόφαση που καθυστέρησα πολύ να πάρω, τελικά όμως δε χώρεσε άλλη αναβολή και το πραγματοποίησα πριν 3 χρόνια. Η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετώπισα είναι, φαντάζομαι, αυτή που ισχύει για όλους, δηλαδή η προσαρμογή εδώ, η εξοικείωση με την κουλτούρα και τον τρόπο που λειτουργούν τα πράγματα, το γεγονός πως είχα έρθει μόνη και δεν γνώριζα κανέναν. Τίποτα το τραγικό όμως, όλα συνηθίζονται ειδικά όταν σου αρέσει το μέρος.

  1. Πώς είναι η εμπειρία του να εργάζεσαι σε κάποιες από τις καλύτερες σχολές παγκοσμίως; Πόσο εύκολος ή δύσκολος είναι ο ανταγωνισμός εκεί;

Το απολαμβάνω αφάνταστα. Το London School Of Makeup είναι μία από τις σχολές στις οποίες σκεφτόμουν σοβαρά να γραφτώ η ίδια τότε που ξεκίνησα να ασχολούμαι ερασιτεχνικά με το μακιγιάζ, οπότε το να διδάσκω πλέον στα προχωρημένα τμήματα είναι κάτι που με γεμίζει πολύ. Δεν αντιλαμβάνομαι κλίμα ανταγωνισμού γενικότερα, οι συνάδελφοι και λοιποί εκπαιδευτές είναι εξαιρετικοί καλλιτέχνες και άκρως καταξιωμένοι σε πολύ διαφορετικούς τομείς του μακιγιάζ, οπότε ο καθένας από εμάς παίζει πολύ συγκεκριμένο ρόλο στο πρόγραμμα σπουδών και πρόκειται σίγουρα για μία δυνατή, προοδευτική ομάδα στην οποία είναι κανείς περήφανος να ανήκει.

  1. Πώς πήρες την απόφαση να ανοίξεις το δικό σου κανάλι στο YouTube; Έχεις φτάσει συνολικά 69.000 συνδρομητές. Πώς νιώθεις γι αυτό; Το περίμενες; Ποιος είναι ο επόμενος μεγάλος σου στόχος;

Το πρώτο κανάλι που άνοιξα στο Youtube ήταν αγγλόφωνο, το 2015. Το ελληνικό κανάλι είναι πιο πρόσφατο, μετρά ένα χρόνο ζωής και έχει όση απήχηση δεν είχε επί 4 χρόνια το αγγλικό, οπότε η ανοδική πορεία του με χαροποιεί. Νιώθω πως επιτέλους έχει νόημα και χρησιμότητα αυτό το χόμπι, και παίρνω έμπνευση και κουράγιο να συνεχίσω. Θα ήταν πολύ ευχάριστο το να φτάσω τους 100.000 συνδρομητές ως το τέλος του χρόνου (δεν προσμετρώ την επιτυχία με νούμερα οπότε το αναφέρω εντελώς σχηματικά), αλλά ο απώτερος στόχος είναι να το κάνω αυτό full-time.

  1. Για να συμβαδίζουμε και με τη μόδα των ημερών… Γυρνώντας 10 χρόνια πίσω τι θα συμβούλευες των κατά 10 χρόνια νεότερο εαυτό σου; Και αντίστοιχα τι θα έλεγες στον κατά 10 χρόνια γηραιότερο εαυτό σου;

Στο νεότερο εαυτό: Να μην πειράζει τα σπυράκια. Στον γηραιότερο εαυτό: Να είναι σχολαστικός με την αντηλιακή προστασία και στο σώμα, όχι μόνο στο πρόσωπο!

Μπορείς να βρεις την Κλαίρη εδώ: 

 

Latest

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Newsletter

spot_img

Don't miss

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική...

Τιμόθεος Γαβριηλίδης – Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο: Τετάρτη 22 Μαΐου

Τιμόθεος Γαβριηλίδης-Πέτριν | βιολοντσέλο Βασίλης Βαρβαρέσος | πιάνο Τετάρτη 22...

Βασιλική Καρακώστα – «Τρυγόνα»

Η Βασιλική Καρακώστα ερμηνεύει το παραδοσιακό τραγούδι «Τρυγόνα» που ακούστηκε στην...

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ: Της Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη στο Θέατρο Σύγχρονο

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΙΙΙ* Ελεύθερη διασκευή του Ανδρέα Φλουράκη στο ομώνυμο έργο του William Shakespeare Σύγχρονο Θέατρο Για 15 παραστάσεις Η ομάδα Anima και η σκηνοθέτις Ρουμπίνη Μοσχοχωρίτη ανεβάζουν με...

«Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα» της Άλκης Ζέη στο «Μεταξουργείο» για 15 μόνο παραστάσεις

Το θέατρο «Μεταξουργείο», τιμώντας τα 100 χρόνια από την γέννηση της Άλκης Ζέη, παρουσιάζει την παράσταση «Η αρραβωνιαστικιά του Αχιλλέα», βασισμένη στο ομώνυμο εμβληματικό...

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση

Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Michael Barenboim | βιολί, βιόλα, μουσική διεύθυνση Τρίτη 28 Μαΐου | 8:30 μ.μ. | Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος Συμπαραγωγή | ΕΛΣΟΝ ‒ Μέγαρο Μουσικής...