Κάθε μέρα που ξημερώνει, είναι μια νέα ευκαιρία για να φτιάξεις τη ζωή σου όπως εσύ θες. Μια ευκαιρία γεμάτη ενέργεια, θετική σκέψη και όρεξη για δουλειά. Πάντα όμως θα υπάρχουν οι στιγμές που “ζορίζουν” το πρωί ακόμη και τους πιο πρωινούς τύπους. Πάμε να δούμε μερικές απ΄τις πιο ανυπόφορες συνήθειες που πρέπει να κάνουμε… με τη τσίμπλα στο μάτι.

1) Έρευνες δείχνουν πως οι άνθρωποι που στρώνουν το κρεβάτι τους με το “καλημέρα σας” είναι πιο χαρούμενοι και χαλαροί κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όσο ανιαρό και αν ακούγεται, επηρεάζει θετικά τη ψυχολογία μας και μας καθιστά λίγο πιο υπεύθυνους, μιας και είναι ο πρώτος στόχος που βάζουμε για τη μέρα μας.

2) Σχεδόν όλος ο κόσμος το πρωί πλένει το πρόσωπο του ή παίρνει ένα ντουζάκι. Είναι αρκετά σημαντικό να γνωρίζουμε πως το κρύο νερό, αφενός βοηθά στο να ξυπνάμε γρηγορότερα, αφετέρου συμβάλλει στη “διατήρηση” της καλής κατάστασης της επιδερμίδας μας και τη κάνει να μοιάζει λαμπερή και “φρέσκια” για όλο το υπόλοιπο της ημέρας. Αν το καλοσκεφτούμε βέβαια, πόσο εύκολο είναι ενώ ακόμα δεν έχουμε ανοίξει καλά καλά τα μάτια μας, να αισθανόμαστε το “κρύο”, είτε στο πρόσωπο, είτε στο σώμα μας; Καθόλου εύκολο… έως και ανυπόφορο θα λέγαμε!

3) Άλλη μια αγγαρεία που υπάρχει στη πρωινή καθημερινότητα, είναι με το που κατεβαίνεις από το τη ζεστασιά του κρεβατιού να χάνεις την ώρα σου μπροστά στη ντουλάπα με τη σκέψη… “τι θα βάλω σήμερα;” Κάθεσαι και κοιτάς τα ρούχα ένα ένα, σα να περιμένεις να σου απαντήσουν από μόνα τους, αλλά αυτό είναι μάλλον απίθανο. Σε αυτή τη περίπτωση, θα ήταν σώφρον να ετοιμάζεις τα ρούχα σου από το προηγούμενο βράδυ.

4)Η πρώτη επιθυμία με το που ξυπνάμε, δεν είναι μια κούπα ζεστός καφές ή πρωινό, αλλά να υπάρχει κάποιος που θα μας ετοιμάσει τον καφέ και το πρωινό μας. Οι περισσότεροι από εμάς αποφεύγουμε το βασικό αυτό γεύμα, διότι απλά βαριόμαστε να ψήσουμε ένα τοστ ή να ζεστάνουμε ένα μπολ με γάλα και δημητριακά. Επειδή όμως η μέρα δε πρέπει να ξεκινά με άδειο στομάχι, αναγκαζόμαστε να μπαίνουμε στη κουζίνα και να “γκρεμίζουμε” ότι βρίσκεται στο δρόμο μας, μιας και δεν έχουμε συνέλθει ακόμα από τη “γλυκιά μαστούρα” του ύπνου.

 

5) Τελευταίο, μα όχι αμελητέο, είναι ο τρόπος που “διακόπτουμε” την υπέροχη αυτή διαδικασία του ύπνου. Η επιστήμη έχει καταλήξει πως αξίζουν τουλάχιστον πέντε λεπτά χουζούρι στον εαυτό μας. Κι όμως όταν δε φτάνει το εικοσιτετράωρο για όλες τις υποχρεώσεις και τις δραστηριότητες, ακόμα και πέντε λεπτά ύπνου, σπάνια τα θυσιάζουμε στο βωμό της ρουτίνας. Είτε ξυπνάμε με φυσικό τρόπο, είτε με τη βοήθεια του απαίσιου ξυπνητηριού , το σίγουρο λάθος είναι να πεταγόμαστε σα σούστα από το κρεβάτι, καθώς έτσι σοκάρεται ο οργανισμός και δημιουργεί το άγχος που μας ταλαιπωρεί και μας κυνηγά.

Παρ΄όλα αυτά δε πρέπει να ξεχνάμε πως οι πρωινές, είναι οι πιο παραγωγικές και δημιουργικές ώρες. Προσαρμόζουμε το πρόγραμμα μας έτσι ώστε να μπορούμε να απολαμβάνουμε ακόμη και τις “ρουτινιάρικες στιγμούλες” που πλήττουν ακόμη και τα πιο όμορφα και τεμπέλικα πρωινά.

2